Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Oświadczam, że jestem autorem powyższego filmiku, posiadam do niego pełne prawa autorskie i zezwalam na umieszczenie go wraz z mym nickiem na fanpage strony motokiller.
    24 grudnia 2015, 11:04 przez Bebek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    E36 325i – Silniczek M50B25 świeżo po remoncie.
    Silniczek M50B25 świeżo po remoncie.
    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
    Polska złota jesień – Nowy zakup, M50B25.
    Nowy zakup, M50B25.
    27 października 2015, 10:08 przez Piotrek1452 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mój pierwszy i wymarzony wóz – Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

A teraz o BMW:
Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście. 
Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna.  Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie. 
Co o niej sądzicie?
    Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

    A teraz o BMW:
    Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście.
    Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
    Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
    Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
    Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna. Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
    Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie.
    Co o niej sądzicie?
    Familia – 1 x sr20det ~260KM
2 x m50b25 193KM
    1 x sr20det ~260KM
    2 x m50b25 193KM
    Clean E30 – *pucu* *pucu*
    *pucu* *pucu*
    12 lipca 2015, 0:14 przez ludvik0105 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    E36 Rally – E36 z M50B25, szpera 46 Nm, 8 punktowa max rozbudowana klatka bezpieczeństwa. Auto, którym startujemy w cyklu rajdów amatorskich.
    E36 z M50B25, szpera 46 Nm, 8 punktowa max rozbudowana klatka bezpieczeństwa. Auto, którym startujemy w cyklu rajdów amatorskich.
    19 czerwca 2015, 18:10 przez ~Ronczka | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne foto