Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    E46 328Ci Turbo – Jeszcze nie skończone, ale bliżej niż dalej.
    Jeszcze nie skończone, ale bliżej niż dalej.
    Dźwięk mojego m50 na customowym wydechu końcowym. Katalizatory na miejscu, tłumik środkowy seryjny, jedynie tłumik końcowy został przerobiony. Moim zdaniem było warto, jaka jest wasza opinia?
    7 października 2016, 8:10 przez sizar1330 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    14 września 2016, 15:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 lutego 2016, 18:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
    0-2xx
    21 sierpnia 2015, 20:00 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E30 + M50 2.8 + kompresor Eaton M62.
    2 marca 2015, 22:05 przez ~coeldrift | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Zapraszam na fanpage.