Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Pif paf, ram pam pam
    24 lipca 2019, 17:47 przez deejeys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    1 lutego 2018, 17:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 lutego 2018, 21:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E34 –
    6 listopada 2017, 16:36 przez pat16077627 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    E46 328Ci Turbo – Jeszcze nie skończone, ale bliżej niż dalej.
    Jeszcze nie skończone, ale bliżej niż dalej.
    14 marca 2017, 23:22 przez deejeys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dźwięk mojego m50 na customowym wydechu końcowym. Katalizatory na miejscu, tłumik środkowy seryjny, jedynie tłumik końcowy został przerobiony. Moim zdaniem było warto, jaka jest wasza opinia?
    7 października 2016, 8:10 przez sizar1330 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    14 września 2016, 15:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 lutego 2016, 18:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.