Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    Nissan Laurel C35 – Nissan to nie tylko piękne skyline i 200sx. 
Coś z innej beczki i bardziej japońskiego to Nissan Laurel C35.
    Nissan to nie tylko piękne skyline i 200sx.
    Coś z innej beczki i bardziej japońskiego to Nissan Laurel C35.
    Nissan & Toyota – Dostawcy największej ilości driftowozów wszelkiego rodzaju. Na zdjęciu przykładowe Toyoty: AE86 i Cressida oraz Nissany: 200SX i Laurel. 
Chociaż trochę trudno nazwać Cresside driftowozem, ale za to jej japońskie odmiany w kolejnych generacjach, to już popularne opcje do latania bokiem na torach driftingowych Japonii.
    Dostawcy największej ilości driftowozów wszelkiego rodzaju. Na zdjęciu przykładowe Toyoty: AE86 i Cressida oraz Nissany: 200SX i Laurel.
    Chociaż trochę trudno nazwać Cresside driftowozem, ale za to jej japońskie odmiany w kolejnych generacjach, to już popularne opcje do latania bokiem na torach driftingowych Japonii.
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Laurel (C33) – Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).
    Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).