Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jazda
    6 października 2017, 19:30 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lanos Sport – Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe: 
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45 
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G 
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR. 
- Rozpórka górna GSG 
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla 
- Filtr odmy Simota 
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm 
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno 
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata 
- Tow Hook Epman
    Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe:
    - Oryginalna wersja Sport
    - 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
    - Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
    - Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
    - Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
    - Rozpórka górna GSG
    - Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
    - Filtr odmy Simota
    - Pasy Takata z homologacją drogową
    - Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
    - Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
    - Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
    - Tow Strap Takata
    - Tow Hook Epman
    22 kwietnia 2017, 17:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Prezentujemy usuwanie zaworu EGR wraz z klapą gaszącą, pokazujemy jak bardzo zabrudzony jest kolektor dolotowy przy działającym EGR, podpowiadamy jak go wyczyścić z nagaru, przy okazji montujemy kolektor z silnika ARL / ASZ / AWX oraz mierzymy się z mitem dotyczącym szarpania silnika po wyrzuceniu klapy gaszącej.

    Całość na przykładzie Skody Octavii 1.9 TDI
    28 marca 2017, 17:39 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Fiesta 1.7 16v – Najzwyklejsza Fiesta MK4

Lista modów (skrócona):
- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    Najzwyklejsza Fiesta MK4

    Lista modów (skrócona):
    - Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
    - Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
    - amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
    - hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
    - zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
    - wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    30 stycznia 2017, 19:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Prezent świąteczny – W tym roku prezenty pod choinkę przyszły troszkę szybciej. 
TD04LH-19T Super upgrade, 4xBosch 440ccm, 10m bandaż termiczny na kolektor wydechowy. Do kompletu brak mi jeszcze nowego oleju i wskaźnika boostu. A Wy jak obdarowaliście swoje maszyny tego roku na święta?
    W tym roku prezenty pod choinkę przyszły troszkę szybciej.
    TD04LH-19T Super upgrade, 4xBosch 440ccm, 10m bandaż termiczny na kolektor wydechowy. Do kompletu brak mi jeszcze nowego oleju i wskaźnika boostu. A Wy jak obdarowaliście swoje maszyny tego roku na święta?
    16 grudnia 2016, 14:49 przez Murzyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Kolektor wydechowy – Polonez z "Samochód marzeń kup i zrób" według mnie trochę amatorszczyzna z tymi szpilkami.
    Polonez z "Samochód marzeń kup i zrób" według mnie trochę amatorszczyzna z tymi szpilkami.
    Tak wygląda moje Seicento Abarth

    http://mklr.pl/285702/Moj-100KM-Sejek

    Dużo osób było zawiedzionych że nie pokazałem jak jeździ sejo więc jest vol. 2

    swap 1.4 16v 103Km 138Nm
    skrzynia 6–cio biegowa (14/57)
    kolektor wydechowy 4-1 by TRS
    cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy
    ssący 1.2 16v
    przepustnica 1.2 16v
    silnik wystrojony na Ecumaster Det3
    faltdach, pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.
    21 sierpnia 2016, 0:32 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Cienias – Szybko o silniku: 
Silnik z Punto 1.2 16v 
Skrzynia biegów z Stilo 6b
Turbo GT2056S 
Wtryski 320
IC Marea
Kolektor ssący z tjeta 
Ostre walki 259st
Pompa 6bar
Wydech cały z kwasowki 2.25"
Moc w granicach 210KM
    Szybko o silniku:
    Silnik z Punto 1.2 16v
    Skrzynia biegów z Stilo 6b
    Turbo GT2056S
    Wtryski 320
    IC Marea
    Kolektor ssący z tjeta
    Ostre walki 259st
    Pompa 6bar
    Wydech cały z kwasowki 2.25"
    Moc w granicach 210KM