Szukaj
Znalazłem 88 takich materiałów
honda civic hb v gen 94 rok
Body-kit:
- pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
- dokładka backyard
- lusterka F1 style
- tylnia burta usdm laminat
- owiewki szyb heko
- nakładki progów z vi gena
- usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
- usunięcie listew bocznych
- pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
- oem chlapacze na tył
- lotka BYS
Wnętrze:
- czarne wnętrze z wersji noblesse,
- oem podłokietnik,
- czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
- czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
- oem dywaniki civic
- wypinka kierownicy
- nakładki na pedały mugen
- zegary honda s2000
- obszycie podsufitki alcantarą na czarno
- kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
- boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- gałka skunk2
- pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
- pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą
Silnik:
- pełny clean pod maską
- swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
- pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
- chromowanie śrub silnika i osprzętu
- kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
- przeniesienie akumulatora do bagażnika
- przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
- magnetyczne korki oleju
- mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
- washersy czarne password jdm
- gruba chłodnica wody
(na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)
Układ dolotowy:
- parówa carbon dexcraft
Układ wydechowy:
- kolektor bisimoto
- wywalenie katalizatora
- pełen przelot 2,16"
- shotgun
Elektryka:
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
Elektronika:
- seria,
Oświetlenie:
- clear black plus soczewki bixenon
- xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
- ambery
- fogi zółte
- lampy tył red white usdm
- płaskie kierunki boczne
Układ hamulcowy:
- swap tarcz przód na 262mm
- swap tarcz na tył 242mm
- stalowy oplot na tył
- pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu
Układ napędowy:
- seria
Zawieszenie:
- gwint TA plus sprężyny z coiloverów
- skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
- skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
- custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
- przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
- w pełni customowe zwrotnice
- wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
- custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,
Car-audo:
- głośniki sony xplode
- radio 2 din
Link do fan page na fb:
https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
- Rozpórka górna GSG
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
- Filtr odmy Simota
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata
- Tow Hook Epman
Całość na przykładzie Skody Octavii 1.9 TDI
Lista modów (skrócona):
- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
http://mklr.pl/285702/Moj-100KM-Sejek
Dużo osób było zawiedzionych że nie pokazałem jak jeździ sejo więc jest vol. 2
swap 1.4 16v 103Km 138Nm
skrzynia 6–cio biegowa (14/57)
kolektor wydechowy 4-1 by TRS
cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy
ssący 1.2 16v
przepustnica 1.2 16v
silnik wystrojony na Ecumaster Det3
faltdach, pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.