Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 410 takich materiałów
    A w kategorii dźwięk kto wygrywa?
    4 lipca 2018, 22:41 przez Papszmir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 maja 2018, 23:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyka gatunku w nowej odsłonie - niezmienne robi wrażenie.
    19 lutego 2018, 19:19 przez ~Szymooon | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym tygodniu w programie #szybkiLCM, gdzie przedstawiam jeden samochód, ale z konkretnym charakterem: będzie o stylu retro.

    Chodzi o to że gdzieś tak od 2000 roku producenci samochodowi zaczęli nam serwować auta w stylu RETRO. Brali jakiegoś klasyka i zrobili go w nowym wydaniu:

    - tak zrobiło BMW z nowym MINI

    - czy Volkswagen z nowym Garbusem.

    Tylko, nowe MINI było dalej zadziornym autkiem, za to Volkswagen Beetle stał się damski cukierkowym samochodem ;) Jednak mało kto wie że pojawiła się także na rynku zupełnie inna... MĘSKA WERSJA.

    Model ten nazywa się VW Beetle RSI i właśnie o nim dzisiaj Ci opowiem w #szybkimLCM. Będzie trochę o wyglądzie, zawieszeniu, silniku ale najważniejsze że będzie...

    - Z innej Perspektywy ;)
    Nieograniczony garaż marzeń cz.12 Alfa Romeo Spider – W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.6 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA – W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
Czego chcieć więcej?
    W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
    Czego chcieć więcej?
    Idealna kompozycja – Klasyka idealna
    Klasyka idealna
    23 stycznia 2018, 23:42 przez ~Minias | Do ulubionych | Skomentuj
    23 stycznia 2018, 23:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pan Marian to prawdziwy "Złota Rączka". Swego czasu pracował w niemieckim warsztacie samochodowym, gdzie wyspecjalizował się w renowacji klasycznych silników Ferrari. W 2008 roku Pan Marian przyjął zlecenie na renowację Jaguara E-Type z 1968 roku, który był w opłakanym stanie. Właściciel auta z Niemiec obiecał mu wówczas stawkę 100 euro dziennie samej robocizny. Rekonstrukcja klasyka została zakończona, a Niemiec zamiast się rozliczyć i odebrać auto zakwestionował zakres usług Pana Mariana, mówiąc że zlecał tylko lakierowanie. Sprawa trafiła do sądu, który jak do tej pory nie rozpatrzył rzetelnie całej sprawy..
    20 stycznia 2018, 11:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)