Szukaj
Znalazłem 25 takich materiałów
Na pierwszy ogień poszedł do wycięcia katalizator. Na jego miejsce wspawałem strumienice dzięki czemu Sejek uzyskał bardziej rasowe brzmienie. Następnie wyleciał fabryczny tłumik końcowy a jego miejsce zastąpił tłumik ze starego subaru legancy! Teraz trzeba tylko dospawać nową końcówkę wydechu i będzie super! Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996
Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,
w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:
WNĘTRZE:
Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz
zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia
drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,
podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po
otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.
ZEWNĄTRZ:
Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe
postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.
Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na
czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane
lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze
sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.
Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.
AUDIO
radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,
na przodzie MAGNATY 120W.
SILNIK
Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,
termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,
powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia
pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.
UKŁAD NAPĘDOWY
Wymienione:
simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,
nowe sprzęgło LUK-a.
UKŁAD WYDECHOWY
Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający
miły, nie za głośny pomruk.
UKŁAD HAMULCOWY
Wymienione:
tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,
bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka
hamulca ręcznego.
ZAWIESZENIE
Wymienione:
amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo
gumowe.
POZDRO
Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu.
Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza).
Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy.
Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.
Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC
Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor
Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył
Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala
Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli
Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza
Nadwozie
Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator
- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane
Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›