Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    27 stycznia 2017, 18:06 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze mody zacząłem od układu wydechowego!
    Na pierwszy ogień poszedł do wycięcia katalizator. Na jego miejsce wspawałem strumienice dzięki czemu Sejek uzyskał bardziej rasowe brzmienie. Następnie wyleciał fabryczny tłumik końcowy a jego miejsce zastąpił tłumik ze starego subaru legancy! Teraz trzeba tylko dospawać nową końcówkę wydechu i będzie super! Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
    10 sierpnia 2015, 22:28 przez ~lowcanietoperzy | Do ulubionych | Skomentuj (35)
    Źródło:

    własne

    Hmmmm czegoś mi tutaj brakuje – Czego się nie robi dla pieniędzy...
    Czego się nie robi dla pieniędzy...
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Auto ma usunięty katalizator oraz "sportowy" tłumik końcowy. Do tego zmieniona mapa paliwowa.
    3 sierpnia 2014, 12:58 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło:

    własne

    Vectra v6 (x25xe) – Moja Vectra. Jestem miłośnikiem tego modelu Opla od dzieciaka, jest to moja trzecia vectra B, druga z tym silnikiem. Rzeczy zrobione: Pozbawiona wszelkich znaczków i oznaczeń, lampy angel eyes (żadna chińszczyzna) założona lotka z tyłu oraz blenda, wycięty katalizator, założona strumienica, koła na ten sezon z Omegi 17' 205/40. W środku skóry i pakiet Zender (to już dała fabryka).
    Moja Vectra. Jestem miłośnikiem tego modelu Opla od dzieciaka, jest to moja trzecia vectra B, druga z tym silnikiem. Rzeczy zrobione: Pozbawiona wszelkich znaczków i oznaczeń, lampy angel eyes (żadna chińszczyzna) założona lotka z tyłu oraz blenda, wycięty katalizator, założona strumienica, koła na ten sezon z Omegi 17' 205/40. W środku skóry i pakiet Zender (to już dała fabryka).
    22 lipca 2014, 10:28 przez nowy880 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Katalizator Fort Siera (Ford Sierra) – Znalezione przypadkiem na allegro, każdemu może się zdarzyć błąd ale dwa błędy w dwóch wyrazach
    Znalezione przypadkiem na allegro, każdemu może się zdarzyć błąd ale dwa błędy w dwóch wyrazach
    12 marca 2014, 20:38 przez adam519810 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja skromna Hania, w której się zakochałem od pierwszego odcięcia – Jest to Honda 1.3 92rok. Kupiona miesiąc temu za małe pieniądze.
Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu. 
Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza). 
Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy. 
Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.

Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC

Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
    Jest to Honda 1.3 92rok. Kupiona miesiąc temu za małe pieniądze.
    Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu.
    Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
    Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
    Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza).
    Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy.
    Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.

    Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC

    Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
    4 marca 2014, 18:31 przez ~pingu144 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Moje własne

    Moje oczko w głowie – Eg3 z każdym dniem rośnie w siły Przedwczoraj wypruty katalizator, zmieniony środkowy wydech jak i końcowy, jest ciszej i ładniej
    Eg3 z każdym dniem rośnie w siły Przedwczoraj wypruty katalizator, zmieniony środkowy wydech jak i końcowy, jest ciszej i ładniej
    27 września 2013, 7:23 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Urzekł mnie ten Merc – Marka i Model
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala

Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza

Nadwozie

Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator

- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
    Marka i Model
    Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

    Układ Napędowy
    Felgi : 19' RH Crossline
    - środki czarne malowane proszkowo
    - ranty złocone
    - śrubki złocone
    - dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

    Modyfikacje Zawieszenia
    Airride by BAR:
    - amortyzatory H&R,
    - 2 kompresory Viar,
    - 2 butele 15 litrów ,
    - zawory 1/2 cala

    Modyfikacje Wnętrza
    - boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
    - drewna metalizowane na złoto
    - całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
    - podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
    - customowe dywaniki
    - wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
    - panel sterowania AR
    - metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

    Car Audio
    Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
    - wytłumienie wnętrza

    Nadwozie

    Body KIT i Oświetlenie
    - bodykit IMEX-TUNING
    - tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
    - grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
    - Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
    - Lampy tylne - Red Smoked
    - Bixenon - 8 kk
    - Lakier - czarna perła z Mercedesa S
    - Dach w skórze o strukturze carbonu
    - Dyfuzor tylni w czarnym macie
    - końcówki tłumika podwójne firmy ulter
    - układ wydechowy przelot ale został katalizator

    - Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

    Silnik:
    -Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
    -Swap na nowszy model z SLK
    19 sierpnia 2013, 10:51 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)