Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 156 takich materiałów
    Błękitny Karmann –
    5 października 2014, 11:45 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne foto

    Kolejna ciekawa bunia z Anglii – Tym razem Volkswagen Karmann Ghia.
    Tym razem Volkswagen Karmann Ghia.
    10 sierpnia 2014, 15:12 przez grzesiegg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    VW Karmann Ghia – Bardzo rzadko spotykany samochód. Zdjęcie wykonane na terenie jednej z wrocławskich budów. Sama jego obecność tam była szokiem z racji otaczającego błota. Wcześniej stał w innym miejscu i właściciel ledwo wyjechał. Ogólnie samochód przestał robić na mnie wrażenie, bo przechodziłem obok niego kilkadziesiąt razy i się opatrzyłem już. Niestety...

Samo zdjęcie jest jakie jest z racji padającego deszczu. Żeby bardzo nie dawało po oczach dodałem jakiś tandetny filtr.
    Bardzo rzadko spotykany samochód. Zdjęcie wykonane na terenie jednej z wrocławskich budów. Sama jego obecność tam była szokiem z racji otaczającego błota. Wcześniej stał w innym miejscu i właściciel ledwo wyjechał. Ogólnie samochód przestał robić na mnie wrażenie, bo przechodziłem obok niego kilkadziesiąt razy i się opatrzyłem już. Niestety...

    Samo zdjęcie jest jakie jest z racji padającego deszczu. Żeby bardzo nie dawało po oczach dodałem jakiś tandetny filtr.
    1 sierpnia 2014, 18:55 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje własne

    Karmann Ghia –
    22 czerwca 2014, 19:52 przez Automaniak98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Karmann Ghia –
    14 czerwca 2014, 13:46 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

    W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

    Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

    W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

    W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    4 czerwca 2014, 13:28 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mk1 Karmann Cabrio –
    14 maja 2014, 21:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Karmann Ghia –
    3 maja 2014, 21:07 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW Karmann Ghia – Napotkane obok sky tower we Wrocławiu.
    Napotkane obok sky tower we Wrocławiu.
    6 kwietnia 2014, 19:24 przez BluntyCrafter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    VW Karmann Ghia –
    5 kwietnia 2014, 16:35 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj