Szukaj
Znalazłem 89 takich materiałów
#AlboGęstoAlboWcale
Dostępna w trzech unikatowych, epickich zapachach:
- orzeźwiający Sunset Fresh
- smakowity Blueberry
- energetyczny Energy Fruit
Jedni i drudzy twierdzą , że olej się nie starzeje!
Gdyby słynna akorka wymieniła na czas płyn wspomagania kierownicy, mogłaby uniknąć tragicznego wypadku z kartonową scianą.
K2 Power Steering Fluid to wysokiej jakości płyn do układu wspomagania kierownicy. Dzięki zastosowaniu specjalnie wyselekcjonowanych olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, chroni układ wspomagania przed nadmiernym zużyciem oraz wydłuża jego żywotność. Polecany do większości dostępnych na rynku typów układów wspomagania kierownicy.
Doskonale nadaje się do silników spalinowych, skrzyni biegów, dyferencjałów, maszyn w przemyśle ciężkim, układów hydraulicznych, konserwacji broni oraz innych podzespołów mechanicznych narażonych na pracę w warunkach ekstremalnych.
K2 NANOTEC-1 nie zmienia parametrów lepkości oleju. Eliminuje skutki krytycznej fazy rozruchu silnia i innych mechanizmów. Nie zawiera żadnych szkodliwych stałych elementów, nie zmienia właściwości elastycznych metalu.
Co to jest EGR?Jak działa EGR?Jak wykryć awarię zaworu EGR? - tego wszystkiego dowiesz się z artykułu na blogu K2 https://k2.com.pl/blog/zawor-egr?utm_...
- Jak wymienić płyn do chłodnicy
- Jak wykonać płukanie układu chłodzenia
Samodzielna wymiana płynu do chłodnicy jest stosunkowo łatwa.
Jeśli potrafisz wymienić w swoim aucie olej – dasz radę przeprowadzić tę czynność samodzielnie, pamiętaj jednak o podstawowych zasadach, z czego najważniejsza mówi o wlewaniu płynu chłodniczego w nierozgrzany układ.
Podczas wymiany płynu bardzo wskazane jest płukanie całego układu. Mimo że płyny do chłodnic są technologicznie bardzo wysokiej jakości, podczas rozgrzewania i schładzania cieczy wytrącają się z nich osady, które mogą zalegać na brzegach poszczególnych elementów układu chłodzenia. To z kolei nieuchronnie dąży do jego usterek. Z czasem układ traci swoją szczelność, a wyciekający płyn wpływa na pracę silnika oraz pompy wodnej.
Dlatego układ chłodzenia powinno się czyścić. Płukanie chłodnicy należy wykonać każdorazowo podczas wymiany płynu do chłodnicy.
Ponadto płukacz przeciwdziała przegrzewaniu się chłodnicy, zapewniając optymalną temperaturę pracy silnika. Może być stosowany we wszystkich typach chłodnic, niezależnie od rodzaju płynu chłodniczego i stopnia jego rozcieńczenia z wodą.
Więcej informacji o tym jak wymienić płyn do chłodnic, wykonać płukanie chłodnicy i uszczelnić chłodnicę znajdziesz w poradniku na blogu K2 https://k2.com.pl/blog/jak-wymienic-p...
Domowe sposoby radzenia sobie z kamiennym osadem na pewno są ekologiczne i tanie, ale w porównaniu z dedykowaną chemią myjniową, w ogóle nieefektywne. Gruba warstwy zaschniętych wosków i środków czyszczących w ilościach przemysłowych, zostawia nalot na szybach i płytkach, z którymi nie sposób sobie poradzić. Maszynowe mycie czy polerka, może tylko uszkodzić wierzchnią warstwę płytki, zostawiając ją przy tym bardziej podatną na kolejne zabrudzenia.
- Jak naprawić przebitą oponę.
- Jak używać pianki do opon w sprayu
- Jak wyczyścić oponę po uszczelniaczu
Puszka uszczelniacza do opon zmieści się w schowku, a średnia masa koła zapasowego to około 20 kg. Dla niejednego kierowcy, zmiana koła na poboczu ruchliwej drogi może okazać się trudnym wyzwaniem. Pianka do awaryjnej naprawy K2 Tire Doktor eliminuje ten problem. Wokół łatki w sprayu krąży wiele mitów. Jeden z nich mówi o tym, że uszczelniona w ten sposób opona nie nadaje się do naprawy. Używając innych środków niż K2 - być może. tego nie wiemy, ale w przypadku K2 Tire Doktor takie ryzyko NIE ISTNIEJE. Spray do naprawy opon K2 jest bezpieczny, po jego usunięciu koło można bez problemu naprawić w zakładzie wulkanizacyjnym. Dodaj K2 Tire Doktor do bagażnika, a zaoszczędzisz czas, pieniądze i miejsce!
- jak samodzielnie przeprowadzić płukanie silnika przed wymianą oleju
- jak wymienić olej
Pokazujemy również efekt płukania wnętrza silnika.
Płukanka silnika K2 Motor Flush w ciągu 5 minut rozpuszcza nawet najstarsze nagary, osady i inne zabrudzenia znajdujące się w układzie smarowania silnika. Przywraca pełną przepustowość kanałom olejowym.
Stosowanie K2 Motor Flusha przed każdą wymianą oleju gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, co wydłuża jego żywotność.
- uszczelnia silnik, likwiduje wycieki i pocenie się uszczelek
- zapobiega spadkom lepkości oleju silnikowego
- stabilizuje ciśnienie oleju oraz zmniejsza jego zużycie poprzez polepszenie szczelności na pierścieniach tłokowych
- redukuje ilość osadów w silniku
przywracając jego moc