Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    Budżetowe granie – Są tutaj fani mocniejszego grania w samochodzie?
    Są tutaj fani mocniejszego grania w samochodzie?
    Civic EJ2 by Gruby – Chciałbym przedstawić Wam moja Hanie. 
Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
Przez ten czas zdążyłem zrobić:
-podświetlenie w środku
-wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
-tylne lampy USDM
-nowa felga
-z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
-wymienić przedni zderzak
-założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
-otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
-pomalować pokrywę zaworów
-zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying) 
Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport. 
Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą  Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
    Chciałbym przedstawić Wam moja Hanie.
    Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
    Przez ten czas zdążyłem zrobić:
    -podświetlenie w środku
    -wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
    -tylne lampy USDM
    -nowa felga
    -z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
    -wymienić przedni zderzak
    -założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
    -otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
    -pomalować pokrywę zaworów
    -zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying)
    Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport.
    Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
    Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
    Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
    FSC Żuk A07 92r S-21 – Żuczek po remoncie  został przystosowany do dzisiejszych czasów gniazdka 230v, stoliki, 7 miejsc siedzących, oświetlenie robocze, każdy pasażer ma swoje światełko, nagłośnienie w systemie 9:1 hertz skrzynia basowa 1200w jbl kompletne wygłuszenie całego żuka.
    Żuczek po remoncie został przystosowany do dzisiejszych czasów gniazdka 230v, stoliki, 7 miejsc siedzących, oświetlenie robocze, każdy pasażer ma swoje światełko, nagłośnienie w systemie 9:1 hertz skrzynia basowa 1200w jbl kompletne wygłuszenie całego żuka.
    6 października 2015, 15:45 przez wolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    A3 8L 1.8t AUM 230KM 324Nm 2003r – Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4, 
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym, 
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM, 
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź, 
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz 
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

Szerokości Motomaniacy!
    Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
    Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
    -hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
    -cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
    -świece dedykowane NGK
    -Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
    -zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
    -Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
    -Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
    -Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
    -Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
    -W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
    -Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
    wzmacniacz Crunch
    -Felgi 18" Deitz
    -Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


    Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

    Szerokości Motomaniacy!
    1 listopada 2014, 16:00 przez ~cyzikoo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    2x JBL GT-5
    27 października 2013, 18:46 przez Lusiu5001 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Piękna Czwóreczka – Volkswagen Golf IV 
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003 
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km

Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu 
-stabilizator od wersji R32

Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze 
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej 

Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
    Volkswagen Golf IV
    Marka: Volkwagen
    Model: Golf
    Rok produkcji: 2003
    Silnik: 1,9 TDI
    Moc: 130 Km

    Koła
    -RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
    -Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

    Zawieszenie
    -Gwintowane zawieszenie MTS
    -Rozpórka kielichów
    -Poliuretany w przednim zawieszeniu
    -stabilizator od wersji R32

    Zmiany wewnętrzne
    -Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
    - komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej

    Zmiany zewnętrzne
    -Body kit z modelu R32
    -przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
    -tylne lampy z wersji US
    -dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
    -nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
    -bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

    Car audio
    -Radio Pioneer
    -Wzmacniacz PowerSound
    -Skrzynia JBL
    26 września 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Polo 6n2 – A więc przechodząc do rzeczy, samochodzik 2001 rok,

Wykonane mody:
- Ciemne szyby
- Czarne wnętrze
- Carbonowo- czerwone znaczki
- Zdjęte tylne oznaczenia oprócz  znaczka VW
- Alufelgi AEZ z rantem
- Zawieszenie Ta-technix -60/-40

Car audio:
- Jednostka sterująca- Panasonic
- 2 głośniki seria
- 2 tweetery Peiying
- Wzmacniacz Kenwood Kac-941
- Skrzynka? raczej Tuba bo zbieram na JBL GT5-2402br

Planowane mody:
- Skrzynka JBL GT5-2402br
- Czerwona podsufitka
- Obniżenie zawieszenia o 2 cm
- Spryskiwacze reflektorów
- Xenon
    A więc przechodząc do rzeczy, samochodzik 2001 rok,

    Wykonane mody:
    - Ciemne szyby
    - Czarne wnętrze
    - Carbonowo- czerwone znaczki
    - Zdjęte tylne oznaczenia oprócz znaczka VW
    - Alufelgi AEZ z rantem
    - Zawieszenie Ta-technix -60/-40

    Car audio:
    - Jednostka sterująca- Panasonic
    - 2 głośniki seria
    - 2 tweetery Peiying
    - Wzmacniacz Kenwood Kac-941
    - Skrzynka? raczej Tuba bo zbieram na JBL GT5-2402br

    Planowane mody:
    - Skrzynka JBL GT5-2402br
    - Czerwona podsufitka
    - Obniżenie zawieszenia o 2 cm
    - Spryskiwacze reflektorów
    - Xenon
    15 sierpnia 2013, 17:40 przez ~volkSWAGen | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mój mk2 GTI style – Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)  
Model: Golf Mk2 Madison 
Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
Kolor: ApinWeis 
Rok produkcji: 1989/1990
Dokonane zmiany:
Wygląd:
całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup  z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi, 
Silnik:
Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
Audio:
radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)
    Model: Golf Mk2 Madison
    Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
    Kolor: ApinWeis
    Rok produkcji: 1989/1990
    Dokonane zmiany:
    Wygląd:
    całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi,
    Silnik:
    Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
    Audio:
    radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    19 września 2012, 19:38 przez ~tooslow77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne


    1