Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Lancia Delta HF Integrale 1993, kolor Lord – 1995 cm3, (121,742 cu. in.)
84 × 90 mm
DOHC, 16V
215 KM/5750 obr./min.
106,3 KM z 1000 cm3
ciśnienie sprężania: 8:1
0-100: 5,7s
Vmax: 220 km/h
    1995 cm3, (121,742 cu. in.)
    84 × 90 mm
    DOHC, 16V
    215 KM/5750 obr./min.
    106,3 KM z 1000 cm3
    ciśnienie sprężania: 8:1
    0-100: 5,7s
    Vmax: 220 km/h
    14 kwietnia 2014, 14:07 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    carfolio.com

    Lancia Delta HF Integrale 1993 – Centralne umieszczenie wskaźnika doładowania, aby śledzić jak szybko wzrasta wartość i jak szybko poziomuje się lewa wskazówka
    Centralne umieszczenie wskaźnika doładowania, aby śledzić jak szybko wzrasta wartość i jak szybko poziomuje się lewa wskazówka
    14 kwietnia 2014, 14:11 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Delta Integrale – Marzenie.
    Marzenie.
    6 marca 2014, 18:28 przez arko1233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Akropolis 1800 – Jedno z moich marzeń motoryzacyjnych. Gdybym miał środki, czas i miejsce to bym zbudował sobie taką replikę

A wy jakie macie marzenia co do Samochodów ? 
Przykładowo mając możliwość posiadania 5 samochodów(nie patrzymy na koszty) jakie byście wybrali? 

Moje m.in :
Fiat 125p 1800 Akropolis
Audi RS2
AR 147 GTA 
Lancia Delta HF Integrale
Pontiac TransAm "77
 :)
    Jedno z moich marzeń motoryzacyjnych. Gdybym miał środki, czas i miejsce to bym zbudował sobie taką replikę

    A wy jakie macie marzenia co do Samochodów ?
    Przykładowo mając możliwość posiadania 5 samochodów(nie patrzymy na koszty) jakie byście wybrali?

    Moje m.in :
    Fiat 125p 1800 Akropolis
    Audi RS2
    AR 147 GTA
    Lancia Delta HF Integrale
    Pontiac TransAm "77
    :)
    4 marca 2014, 21:00 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    opcwaw.blogspot.com/2013/07/1973-polski-fiat-125p-akropolis-1800.html

    Lancia Delta Integrale –
    23 lutego 2014, 19:39 przez grubcio2001 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Delta Integrale Evo – Dobre bo POLSKIE
    Dobre bo POLSKIE
    22 lutego 2014, 11:30 przez MotoKillerowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Lancia Delta Integrale – Absolutny klasyk. Takich już nie robią...
    Absolutny klasyk. Takich już nie robią...
    20 lutego 2014, 1:19 przez green_hunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Delta HF Integrale - rysunek – Mój drugi rysunek w formacie A3. Myślę, że to jeden z lepszych moich rysunków. Przepraszam za tą kreskę na zderzaku, ale to przez to, że są dwa skany złączone w całość i dlatego tak wyszło.
Po więcej rysunków zapraszam na: https://www.facebook.com/cortezdraw
    Mój drugi rysunek w formacie A3. Myślę, że to jeden z lepszych moich rysunków. Przepraszam za tą kreskę na zderzaku, ale to przez to, że są dwa skany złączone w całość i dlatego tak wyszło.
    Po więcej rysunków zapraszam na: https://www.facebook.com/cortezdraw
    1 lutego 2014, 19:55 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Zachęcony zdjęciem z głównej uznałem, że warto młodzieży przypomnieć, jaki samochód był bezdyskusyjnym królem (lub raczej królową) tras rajdowych, a obecnie jest legendą daleko bijącą na głowę wszystkie inne samochody rajdowe.

    Lancia Delta Integrale. Prawdziwy dominator. Samochód, który zdemolował konkurencję w stopniu niespotykanym w żadnej innej dziedzinie sportu samochodowego. Wystarczy powiedzieć, że zespół fabryczny Lancii przez 6 sezonów wystawiał Integrale na trasy rajdowe. Zdobył wtedy 4 tytuły mistrza świata kierowców oraz 6 tytułów mistrza świata konstruktorów. Mówiąc wprost, samochód wygrał wszystkie sezony rajdowe, w których wystartował. Jest to rekord niepobity do dziś i raczej długo nikt go nie pobije. W ciągu 6 lat Integrale wygrały w 46 rajdach zaliczanych do klasyfikacji WRC. Jest to identyczny wynik, jaki ma Subaru Impreza - tylko że Integrale potrzebowały na to 6 lat, Subaru aż 15.
    Integrale nie przegrała z konkurencyjnym samochodem na trasach rajdowych, zespół fabryczny Lancii wycofał się z rajdów będąc mistrzem świata konstruktorów, auto zeszło ze sceny jako mistrz, a nie ukradkiem pobite przez młodszych i lepszych konkurentów.

    I to jest właśnie największa i niepodważalna legenda rajdów. Nie żadne tam Imprezy, Evo, Toyoty, Focusy, czy nie daj boże Audi quattro. Żaden inny samochód nigdy tak nie zdemolował konkurencji w rajdach i bardzo wątpię, by kiedykolwiek jeszcze się to powtórzyło.
    17 stycznia 2014, 16:25 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)