Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś wybierzemy się z wizytą do @Mazek a po co? Zmodyfikujemy układy dolotowe w jego dwóch "Beemkach" - M2 oraz M3 a pracować będziemy jak zawsze na komponentach Eventuri Intake! Sprawdźcie jak to wyszło, zapraszamy do odcinka!
    30 września 2022, 19:06 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Engine completely rebuilt with carbon intake etc.
    KW V2
    BBS Le Man design in 19 inches
    Custom-made exhaust system
    Bodykit from Engstler Motorsport
    Carbon interior and exterior
    roof foiled etc ... too much to list
    1 lutego 2021, 12:03 przez AR159bs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    K20A2 Stock

    Intake RBC
    TB BLOX 70mm
    K-TUNED FULL FUEL LINE KIT
    Injectors 670cc Precision

    Hondata KPRO v3

    239,6 KM @ 8557 227,7 Nm @ 5930 rpm.
    Co wleciało do Omci w ostatnim tygodniu – 1.Airbox SIMOTA CARBON INTAKE SYSTEM
2.Tarcze Zimmermann
3.Radio GMS 6321 SMART
4.Kamerka cofania
5.Zmiana uszczelek nieszczęsnych plastikowych pokryw zaworów.
    1.Airbox SIMOTA CARBON INTAKE SYSTEM
    2.Tarcze Zimmermann
    3.Radio GMS 6321 SMART
    4.Kamerka cofania
    5.Zmiana uszczelek nieszczęsnych plastikowych pokryw zaworów.
    28 września 2014, 21:32 przez buzka92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Mitsubishi 3000GT VR4 – V6 3.0L twin turbo 320 KM. 
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports. 
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    V6 3.0L twin turbo 320 KM.
    AWD.
    Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
    Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
    400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    Audi S6 "The Beast" – - 2.7 V6 Biturbo Quattro 405KM
- EMS Chiptuning
- K&N power intake filter
- Blow off valve FORGE SPLITTER BOYS
- Straight pipes
- Carbon interior
- Carbon hood
- Smooky backlights
    - 2.7 V6 Biturbo Quattro 405KM
    - EMS Chiptuning
    - K&N power intake filter
    - Blow off valve FORGE SPLITTER BOYS
    - Straight pipes
    - Carbon interior
    - Carbon hood
    - Smooky backlights
    14 czerwca 2012, 19:42 przez ~przemek010 | Do ulubionych | Skomentuj

    1