Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Golf MK2 Fire and Ice –
    9 września 2012, 22:48 przez Frozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    otomoto.pl

    Ice Road Truckers – Oglądał ktoś? Ja obejżałem wszystkie odcinki i Ich podziwiam.
    Oglądał ktoś? Ja obejżałem wszystkie odcinki i Ich podziwiam.
    23 sierpnia 2012, 9:10 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Ice car - targi Vallakra 2010 – Coś pięknego.
    Coś pięknego.
    28 lipca 2012, 17:50 przez adam1222 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf Mk2 Fire & Ice – "I see skies of blue..."

Diesel Power !
    "I see skies of blue..."

    Diesel Power !
    28 czerwca 2012, 19:11 przez wedkarz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatne

    Ice Road Trackers konkurs – A teraz zapomnij to co rzekomo wiesz o jeździe ciężarówką.
Zdanie jak najbardziej prawdziwe. Tam nie wystarcza odwaga. Jeżeli jesteś aspołecznym psychopatą to może przejedziesz.
    A teraz zapomnij to co rzekomo wiesz o jeździe ciężarówką.
    Zdanie jak najbardziej prawdziwe. Tam nie wystarcza odwaga. Jeżeli jesteś aspołecznym psychopatą to może przejedziesz.
    22 kwietnia 2012, 12:26 przez szczerbus9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    VW GOLF MK2 FIRE & ICE – Mocy nie ma ale też jest zaje()isty :D
    Mocy nie ma ale też jest zaje()isty :D
    16 kwietnia 2012, 21:14 przez wedkarz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    prywatne

    Porsche 959 – Jest rok 1986. Porsche prezentuje model 959. Jest to najbardziej zaawansowany i najszybszy samochód w tamtych latach. Silnik to 6 cylindrowa jednostka w układzie boxer o pojemności skokowej 2884 ccm, z użebrowanymi cylindrami chłodzonymi powietrzem. Ze względu na wysokie temperatury, w głowicy cylindrów zastosowano chłodzenie cieczą. Wymiana mieszanki w każdym cylindrze dokonywana była za pośrednictwem 4 zaworów, co w połowie lat osiemdziesiątych było nowoczesnym rozwiązaniem. Silnik wyposażono również w 4 wałki rozrządu i hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Napęd na 4 koła. Kierowca mógł przełączać pomiędzy różnymi trybami jazdy (Dry, Wet Road, Ice Snow, Traction). Podążając śladami Citroena Porsche wyposażyło 959 w regulowaną wysokość zawieszenia. Do każdego z amortyzatorów podłączone były przewódy hydrauliczne, tworzyły one dwa osobne obwody dla przedniej i tylnej osi. Wspólna pompa hydrauliczna i zestaw zaworów regulował przepływ płynu hydraulicznego pozwalając zmieniać prześwit w zakresie od 120 do 180 mm. Mało tego, na każdym z amortyzatorów zainstalowano silnik elektryczny, który pozwalał z kabiny regulować siłę tłumienia. Czterokanałowy ABS, czy pomiar ciśnienia w oponach to także niezwykłe smaczki. Samochód osiągał prędkość maksymalną 315 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,7 sek. Jak wspomniałem na wstępie był on najszybszym wozem na świecie. Niestety tylko przez rok. Bo w 1987 roku Ferrari wypuściło spartańskie i nic nie mające z gadżetów F 40.
    Jest rok 1986. Porsche prezentuje model 959. Jest to najbardziej zaawansowany i najszybszy samochód w tamtych latach. Silnik to 6 cylindrowa jednostka w układzie boxer o pojemności skokowej 2884 ccm, z użebrowanymi cylindrami chłodzonymi powietrzem. Ze względu na wysokie temperatury, w głowicy cylindrów zastosowano chłodzenie cieczą. Wymiana mieszanki w każdym cylindrze dokonywana była za pośrednictwem 4 zaworów, co w połowie lat osiemdziesiątych było nowoczesnym rozwiązaniem. Silnik wyposażono również w 4 wałki rozrządu i hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Napęd na 4 koła. Kierowca mógł przełączać pomiędzy różnymi trybami jazdy (Dry, Wet Road, Ice Snow, Traction). Podążając śladami Citroena Porsche wyposażyło 959 w regulowaną wysokość zawieszenia. Do każdego z amortyzatorów podłączone były przewódy hydrauliczne, tworzyły one dwa osobne obwody dla przedniej i tylnej osi. Wspólna pompa hydrauliczna i zestaw zaworów regulował przepływ płynu hydraulicznego pozwalając zmieniać prześwit w zakresie od 120 do 180 mm. Mało tego, na każdym z amortyzatorów zainstalowano silnik elektryczny, który pozwalał z kabiny regulować siłę tłumienia. Czterokanałowy ABS, czy pomiar ciśnienia w oponach to także niezwykłe smaczki. Samochód osiągał prędkość maksymalną 315 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,7 sek. Jak wspomniałem na wstępie był on najszybszym wozem na świecie. Niestety tylko przez rok. Bo w 1987 roku Ferrari wypuściło spartańskie i nic nie mające z gadżetów F 40.
    26 sierpnia 2011, 1:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)