Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Diesel czy benzyna? Black or White? Krótka zapowiedź kolejnego odcinka What About Cars.

    Odpowiemy na pytanie, czy warto kupić droższego diesla , czy tańszą benzynę. Oczywiście pod uwagę bierzemy Mercedesa W205 C220 oraz C200. Porównamy je również do samochodu o tej samej wartości, ale z dwukrotnie większą mocą, czyli do Infiniti q50s hybrid - marki raczkującej dopiero w Polsce.
    19 sierpnia 2014, 18:40 przez whataboutcars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kilka słów na temat eco, oraz super testu ekonomii za kierownicą Infiniti Q50 3.5 V6 Hybrid.
    16 czerwca 2014, 8:14 przez ~ediwon | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche wprowadzi silniki 1.6, 2.0 oraz 2.5 litra generujące do 360 KM – Niemiecki producent wprowadzi do oferty 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.6 litra. Jednostka ma generować 210 KM. Pojawi się także 2.0 o mocy 286 KM oraz 2.5 – 360 KM. Wiemy także, że 2-litrowy model ma generować 400 Nm, zaś ten największy – 470 Nm.

Jednostki 4-cylindrowe nie są jednak niczym nowym w ofercie Porsche. Były stosowane wielokrotnie w długiej historii firmy, także całkiem niedawno. Jednostka 4-cylindrowa pracująca w układzie V zadebiutowała ostatnio w modelu rajdowym 919 Hybrid.
    Niemiecki producent wprowadzi do oferty 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.6 litra. Jednostka ma generować 210 KM. Pojawi się także 2.0 o mocy 286 KM oraz 2.5 – 360 KM. Wiemy także, że 2-litrowy model ma generować 400 Nm, zaś ten największy – 470 Nm.

    Jednostki 4-cylindrowe nie są jednak niczym nowym w ofercie Porsche. Były stosowane wielokrotnie w długiej historii firmy, także całkiem niedawno. Jednostka 4-cylindrowa pracująca w układzie V zadebiutowała ostatnio w modelu rajdowym 919 Hybrid.
    Honda CR-Z Hybrid –
    23 maja 2014, 10:25 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapraszamy do obejrzenia kolejnego naszego testu, w którym tym razem prezentujemy ekologiczną, hybrydową Toyotę Auris Hybrid 1.8 136 KM ze skrzynią automatyczną CVT.

    Link do kanału, gdzie znajdziecie więcej naszych testów w źródle.
    9 marca 2014, 18:34 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R18 e-tron Quattro i Toyota TS030 Hybrid – Audi R18 e-tron Quattro wygrało tegoroczny wyścig 24h Le Mans. Napędza je silnik Diesla V6 TDI o pojemności 3,7l. Głównym konkurentem Audi była Toyota TS030 Hybrid dysponująca benzynowym silnikiem V8 i dwoma silnikami układu hybrydowego.
    Audi R18 e-tron Quattro wygrało tegoroczny wyścig 24h Le Mans. Napędza je silnik Diesla V6 TDI o pojemności 3,7l. Głównym konkurentem Audi była Toyota TS030 Hybrid dysponująca benzynowym silnikiem V8 i dwoma silnikami układu hybrydowego.
    2 lipca 2013, 23:37 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa S-clasa Oficjalnie – Narazie wiadomo tylko o trzech silnikach. Niemoge doczekac sie AMG i Brabusa
S350 – 3.0 V6 turbodiesel (258 KM)
S500 – 4.7 V8 benzyna (455 KM)
S400 Hybrid – 3.5 V6 benzyna (306 KM)
    Narazie wiadomo tylko o trzech silnikach. Niemoge doczekac sie AMG i Brabusa
    S350 – 3.0 V6 turbodiesel (258 KM)
    S500 – 4.7 V8 benzyna (455 KM)
    S400 Hybrid – 3.5 V6 benzyna (306 KM)
    15 maja 2013, 20:16 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren P1 – 903KM V8 hybrid
    903KM V8 hybrid
    Moto info – Francuski koncern Peugeot Citroën zaprezentował w tym tygodniu samochód, który jest hybrydą wykorzystującą jako jeden z napędów powietrze. Co więcej, Francuzi twierdzą, że model ten powinien pojawić się na rynku już w 2016 roku.

Oczywiście główny silnik nowej hybrydy nadal ma być spalinowy (do tego benzynowy, a nie diesel), lecz zamiast baterii - tak jak w innych hybrydach - będzie ona posiadała zbiornik ze sprężonym powietrzem, który będzie podłączony do silnika pneumatycznego.

Podczas zwykłej jazdy po prostej drodze samochód będzie używał tylko i wyłącznie silnika spalinowego, jednak gdy będziemy chcieli gwałtownie przyspieszyć lub wjechać pod górkę uruchomiona zostanie energia tkwiąca w sprężonym powietrzu, która zostanie wykorzystana poprzez epicentryczną skrzynię biegów, podobną do tej jaką znajdziemy w Toyocie Prius.

Z kolei w trakcie jazdy miejskiej przy prędkościach do 70 km/h wykorzystywane do napędu może być samo powietrze co ma mieć dodatkowy efekt ekologiczny w zadymionych centrach miast.

Powietrze ma być przez samochód pobierane i kompresowane podczas hamowania.

W małym samochodzie miejskim Hybrid Air ma to się przełożyć na zużycie paliwa na poziomie 2 litrów na 100 kilometrów.
    Francuski koncern Peugeot Citroën zaprezentował w tym tygodniu samochód, który jest hybrydą wykorzystującą jako jeden z napędów powietrze. Co więcej, Francuzi twierdzą, że model ten powinien pojawić się na rynku już w 2016 roku.

    Oczywiście główny silnik nowej hybrydy nadal ma być spalinowy (do tego benzynowy, a nie diesel), lecz zamiast baterii - tak jak w innych hybrydach - będzie ona posiadała zbiornik ze sprężonym powietrzem, który będzie podłączony do silnika pneumatycznego.

    Podczas zwykłej jazdy po prostej drodze samochód będzie używał tylko i wyłącznie silnika spalinowego, jednak gdy będziemy chcieli gwałtownie przyspieszyć lub wjechać pod górkę uruchomiona zostanie energia tkwiąca w sprężonym powietrzu, która zostanie wykorzystana poprzez epicentryczną skrzynię biegów, podobną do tej jaką znajdziemy w Toyocie Prius.

    Z kolei w trakcie jazdy miejskiej przy prędkościach do 70 km/h wykorzystywane do napędu może być samo powietrze co ma mieć dodatkowy efekt ekologiczny w zadymionych centrach miast.

    Powietrze ma być przez samochód pobierane i kompresowane podczas hamowania.

    W małym samochodzie miejskim Hybrid Air ma to się przełożyć na zużycie paliwa na poziomie 2 litrów na 100 kilometrów.
    25 stycznia 2013, 14:25 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)