Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 67 takich materiałów
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mordka mojego Paszczurka – Foto zrobione u znajomych. Auto w wersji High Line, z przodu fabryczny bi-xenon, wywalone halogeny a w ich miejsce założone światła przeciwmgielne i zakrętowe w jednym (Hella Dyna View Evo 2 - swoją drogą wspaniała rzecz). Dzienne Philips DaylightGuide wykonane w modnej ostatnio technologii świecącego paska. Nocą robią za postojówki. Felgi pomalowane na stalowo-szaro, dodałem obrysówki (bardzo mi się one podobają, kupiłem listwy USA i dodałem obrysy). Grill Jom bez znaczka I tyle.
    Foto zrobione u znajomych. Auto w wersji High Line, z przodu fabryczny bi-xenon, wywalone halogeny a w ich miejsce założone światła przeciwmgielne i zakrętowe w jednym (Hella Dyna View Evo 2 - swoją drogą wspaniała rzecz). Dzienne Philips DaylightGuide wykonane w modnej ostatnio technologii świecącego paska. Nocą robią za postojówki. Felgi pomalowane na stalowo-szaro, dodałem obrysówki (bardzo mi się one podobają, kupiłem listwy USA i dodałem obrysy). Grill Jom bez znaczka I tyle.
    6 września 2013, 2:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Mitsubishi 3000GT VR4 – V6 3.0L twin turbo 320 KM. 
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports. 
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    V6 3.0L twin turbo 320 KM.
    AWD.
    Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
    Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
    400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    HIGH b-FIVE –
    10 sierpnia 2013, 13:12 przez froggi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Cuda z Kępna – BMW high line
    BMW high line
    26 maja 2013, 22:54 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Frag. z "Urban Streetbike Warriors 3"
    muzyka: Gisli - Sky High
    28 kwietnia 2013, 22:05 przez Grim312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Low and High –
    21 kwietnia 2013, 12:59 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren MP4-12C High Sport –
    25 marca 2013, 19:27 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E34 z silnikiem V12 m73b54 (5.4l)
    głównie projekt zbudował High-Tech
    teraz w rękach Piotrka
    21 lutego 2013, 21:25 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mój Jeep XJ 2 – 4.0L "High Output"
    4.0L "High Output"
    29 stycznia 2013, 23:30 przez Skwierus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne