Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Owner: Cinek
    Car: Opel Astra G Bertone
    Engine: V6 2,5 Turbo 348HP/502NM
    Exterior: Bertone bodykit and carbon details
    Interior: leather and alcantara seats Recaro, seatbelts Sparco, gauge Shadow, Rollbar,
    Suspension: Air Ride system
    Wheels: 18"KZ 270, hankook tires
    more about car: www.facebook.com/BertoneV6Turbo
    8 października 2017, 12:34 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    1 czerwca 2016, 13:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Asterka 100! – Opel Astra 1999r. 1.6 16v 101KM
    Opel Astra 1999r. 1.6 16v 101KM
    Nowe Alu już na pokładzie! – Małe porównanie przed i po montażu alu 17. Opony dziś zakupione 205/40 R17 Hankook Ventus Sport K104. Przyznam, że super się auto prowadzi, tyle że wymaga więcej ostrożności na krawężnikach, na drodze jest spoko.
PS. Gadałem z moim lakiernikiem, jest już poinformowany o nowym designie felg. do zimy myślę, że się zrobi. Pozdrawiam.
    Małe porównanie przed i po montażu alu 17. Opony dziś zakupione 205/40 R17 Hankook Ventus Sport K104. Przyznam, że super się auto prowadzi, tyle że wymaga więcej ostrożności na krawężnikach, na drodze jest spoko.
    PS. Gadałem z moim lakiernikiem, jest już poinformowany o nowym designie felg. do zimy myślę, że się zrobi. Pozdrawiam.
    18 sierpnia 2014, 16:04 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Najszybsza Astra w historii. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM. To najmocniejszy czterocylindrowy motor Opla, jaki kiedykolwiek produkowano.

    Auto stworzone na bazie wersji Cup zostało wyraźnie odelżone. Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.

    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza się na 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.

    Podobnie jak w autach wyścigowych podwozie (sprężyna/a,ortyzator) samochodu można regulować.

    We wnętrzu usunięto tylne siedzenia, a z przodu zamontowano kubełkowe fotele Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Standardem jest oczywiście klatka bezpieczeństwa.
    3 czerwca 2014, 14:02 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ładne zielone audi cabrio na gwincie i 2-częściowych felgach bbs rc.

    Audi Cabrio '93, 2.3 NG 133PS, KW V2, BBS RC front 7,5" 195/40/17 Falken, rear 8,5" 195/40/17 Hankook
    8 maja 2014, 17:06 przez ~audiiiii | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    fb.com/conekfoto

    Opel Astra OPC EXTREME – Czyżby najszybszy Opel w historii? 

Trochę suchych faktów: 
Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach  5 s  (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    Czyżby najszybszy Opel w historii?

    Trochę suchych faktów:
    Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

    Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
    Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach 5 s (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


    Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


    Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    26 lutego 2014, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Oddam Oponę (Czytaj Opis) – Przeglądając z ciekawości Sekcję "Za Darmo" na portalu Tablica.pl natknąłem się na takie ogłoszenie:

Ukradłem oponę letnia HANKOOK OPTIMO K406 185/55/R15 1SZT
z zapasu- nowa/oddam za darmo bo gryzie mnie sumienie
    Przeglądając z ciekawości Sekcję "Za Darmo" na portalu Tablica.pl natknąłem się na takie ogłoszenie:

    Ukradłem oponę letnia HANKOOK OPTIMO K406 185/55/R15 1SZT
    z zapasu- nowa/oddam za darmo bo gryzie mnie sumienie
    2 lipca 2013, 20:04 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Garbus – 3,2-litrowa jednostka generuje 270 KM i osiąga maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min. Szary i niepozorny klasyk rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna, to 241 km/h. Całkiem dużo, jak na auto kojarzone z hipisami!

W zatrzymaniu rozpędzonego "garbiego" pomagają tarcze hamulcowe o średnicy 318 mm z przodu i 299 mm z tyłu. Na felgi założono przodu o rozmiarze 225/40 R18, a z tyłu 235/40 R18 z oponami Hankook Ventus S1 EVO.
    3,2-litrowa jednostka generuje 270 KM i osiąga maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min. Szary i niepozorny klasyk rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna, to 241 km/h. Całkiem dużo, jak na auto kojarzone z hipisami!

    W zatrzymaniu rozpędzonego "garbiego" pomagają tarcze hamulcowe o średnicy 318 mm z przodu i 299 mm z tyłu. Na felgi założono przodu o rozmiarze 225/40 R18, a z tyłu 235/40 R18 z oponami Hankook Ventus S1 EVO.
    8 kwietnia 2012, 15:16 przez Dave99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1