Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Gwiazdy tegorocznej edycji rajdu Barbórka – Krzysztof Hołowczyc & Maciej Wisławski
    Krzysztof Hołowczyc & Maciej Wisławski
    7 grudnia 2014, 19:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wnętrze CLS W219 – Wnętrze mojej 9 letniej gwiazdy, aktualny przebieg około 193 000 km.
    Wnętrze mojej 9 letniej gwiazdy, aktualny przebieg około 193 000 km.
    6 grudnia 2014, 9:34 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Lubelskie gwiazdy –
    3 października 2014, 22:38 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Powiadają, że bez gwiazdy nie ma jazdy –
    18 lipca 2014, 17:51 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne zdjęcie

    Bo bez gwiazdy, nie ma jazdy! –
    9 lipca 2014, 0:32 przez Jemirr01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bez gwiazdy nie ma jazdy! –
    29 czerwca 2014, 1:07 przez ~GumisVideo | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Bez gwiazdy nie ma jazdy –
    17 czerwca 2014, 18:59 przez HuNteR_72 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Gwiazdy kina cz.3 – W części trzeciej przedstawiam wam Kitt'a

Pontiac Firebird TransAm - Knight Rider

Kitt był trzecią generacją słynnego TransAm'a, którego produkcja trwała od 1982, przez 10 lat.

TransAm był napędzany V8 ze stajni Chevroleta o pojemności 5.0l o mocy 145 KM (w późniejszych latach nawet 165 KM).
Jak w każdym samochodzie sportowym umieszczony z przodu silnik napędzał tylną oś, poprzez 3/4 stopniową skrzynię automatyczną, albo 4/5 biegową manualną.

Możecie w komentarzach dać propozycję kolejnych "gwiazdek"
    W części trzeciej przedstawiam wam Kitt'a

    Pontiac Firebird TransAm - Knight Rider

    Kitt był trzecią generacją słynnego TransAm'a, którego produkcja trwała od 1982, przez 10 lat.

    TransAm był napędzany V8 ze stajni Chevroleta o pojemności 5.0l o mocy 145 KM (w późniejszych latach nawet 165 KM).
    Jak w każdym samochodzie sportowym umieszczony z przodu silnik napędzał tylną oś, poprzez 3/4 stopniową skrzynię automatyczną, albo 4/5 biegową manualną.

    Możecie w komentarzach dać propozycję kolejnych "gwiazdek"
    13 czerwca 2014, 11:56 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)