Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    TESLA model Sport 85 kWh – Tesla Model S (Tesla WhiteStar) – elektryczny samochód osobowy produkowany przez markę Tesla Motors od 2012 roku. Jest to pierwszy masowo produkowany elektryczny sedan klasy premium[2]. Model S jest stylizowanym na coupé połączeniem luksusowej limuzyny z liftbackiem. Nadwozie auta w całości wykonano z aluminium. Samochód poprzedził prototyp o nazwie Alpha zaprezentowany w 2009 roku. Europejska premiera wersji produkcyjnej pojazdu miała miejsce podczas Geneva Motor Show 2012.
Przyspieszenie 0-96,5 km/h: 4,4s	ok.
Prędkość maksymalna: 209 km/h
Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 483km
Moc maksymalna: ok. 422 KM (310 kW) od 5000 do 8600 obr./min
Gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu przebiegu
    Tesla Model S (Tesla WhiteStar) – elektryczny samochód osobowy produkowany przez markę Tesla Motors od 2012 roku. Jest to pierwszy masowo produkowany elektryczny sedan klasy premium[2]. Model S jest stylizowanym na coupé połączeniem luksusowej limuzyny z liftbackiem. Nadwozie auta w całości wykonano z aluminium. Samochód poprzedził prototyp o nazwie Alpha zaprezentowany w 2009 roku. Europejska premiera wersji produkcyjnej pojazdu miała miejsce podczas Geneva Motor Show 2012.
    Przyspieszenie 0-96,5 km/h: 4,4s ok.
    Prędkość maksymalna: 209 km/h
    Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 483km
    Moc maksymalna: ok. 422 KM (310 kW) od 5000 do 8600 obr./min
    Gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu przebiegu
    12 stycznia 2014, 22:30 przez Toma22sz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    ZX10-R – z Allegro. Poniżej opis z aukcji, poprawił mi humor.
Witam jak w temacie Kawa do wzięcia a sprzedaje ja bo przez nią mam same kłopoty i mam już jej dość . Była po szlifie ale wszystko doprowadzone do stanu idealnego choć nie wiem po co . Rozebrałem ja do naga i uwdziałem w nowy lakier i buciki . Zrobione wszystko tak jak należy , a wiem co pisze sam ja osobiście remontowałem bez udziału pieniężnego Mamy czy Taty czy tez reciny Babcinej!! . Jak potrzeba mam foto jak wyglądała po szlifie nie było strasznie ale jednak było troszkę kosmetyki . Kawa choć wygląda jak motocykl kolorowy  z bajki o Teletubisiach ma potężnego kopa wiec bez pampersów się nie obejdzie. Na pewno nie jeździła w niedziele do kościoła na poranne msze czy tez do Babci na obiad czy zupę pomidorowa . Jest zrobione dosłownie wszystko wiec można spokojnie zasiąść w sezonie i dostać choroby lokomocyjnej.Pali sakramencko dużo niczym Pan Zenek popularne Mocne za 18 litrów w tym zbiorniczku można zrobić max 120 km i ni cholerę więcej ale za to gwarancja pełnego pampersa.Nie interesuje mnie zamiana na rozrzutnik do gnoju , stara , jelcza , wózek dwu skibowy , syrenę bosto na ksenonie czy tez worek zioła ( nie pale tego gówna!!) tylko sprzedaż aby miał za co kupić browca na święta i się zalać z żalu .
P.S. Dla chętnie przyjeżdżających promocja zdjęcie na Kawie gratis!!!
A i jeszcze jedno Kawa stoi u mnie w salonie wiec panuje tam zakaz palenia Szlugi , skręta , gibona , lolka czy tez gumy lub samej kawy.Dla zdecydowanego wyprowadzę ja na zewnątrz!!
    Z Allegro. Poniżej opis z aukcji, poprawił mi humor.
    Witam jak w temacie Kawa do wzięcia a sprzedaje ja bo przez nią mam same kłopoty i mam już jej dość . Była po szlifie ale wszystko doprowadzone do stanu idealnego choć nie wiem po co . Rozebrałem ja do naga i uwdziałem w nowy lakier i buciki . Zrobione wszystko tak jak należy , a wiem co pisze sam ja osobiście remontowałem bez udziału pieniężnego Mamy czy Taty czy tez reciny Babcinej!! . Jak potrzeba mam foto jak wyglądała po szlifie nie było strasznie ale jednak było troszkę kosmetyki . Kawa choć wygląda jak motocykl kolorowy z bajki o Teletubisiach ma potężnego kopa wiec bez pampersów się nie obejdzie. Na pewno nie jeździła w niedziele do kościoła na poranne msze czy tez do Babci na obiad czy zupę pomidorowa . Jest zrobione dosłownie wszystko wiec można spokojnie zasiąść w sezonie i dostać choroby lokomocyjnej.Pali sakramencko dużo niczym Pan Zenek popularne Mocne za 18 litrów w tym zbiorniczku można zrobić max 120 km i ni cholerę więcej ale za to gwarancja pełnego pampersa.Nie interesuje mnie zamiana na rozrzutnik do gnoju , stara , jelcza , wózek dwu skibowy , syrenę bosto na ksenonie czy tez worek zioła ( nie pale tego gówna!!) tylko sprzedaż aby miał za co kupić browca na święta i się zalać z żalu .
    P.S. Dla chętnie przyjeżdżających promocja zdjęcie na Kawie gratis!!!
    A i jeszcze jedno Kawa stoi u mnie w salonie wiec panuje tam zakaz palenia Szlugi , skręta , gibona , lolka czy tez gumy lub samej kawy.Dla zdecydowanego wyprowadzę ja na zewnątrz!!
    22 grudnia 2012, 21:51 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś prezentujemy Wam test małego mieszczucha z faktyczną instalacja LPG z gwarancja równa dlugoscia gwarancji auta!! Ciekawa opcja dla poszukujących samochodu do miasta :) Test inny i krótszy w porównaniu do poprzednich. Zobaczcie!!
    Bugatti Royale – Bugatti typ 41 bardziej znany jako "Royale" – limuzyna produkowana w latach 1929–1933.

W początku kwietnia 1913 roku Ettore Bugatti tak pisał do swojego przyjaciela o swoim pomyśle na nowy model:

Samochód będzie większy niż Hispano-Suiza, ale jednocześnie lżejszy i bez problemu osiągał będzie 150 km/h. Wewnątrz auta zapewniona będzie całkowita cisza. Nie muszę Ci pisać, że produkcja będzie bardzo ograniczona. Każdy samochód będzie dostarczany do klienta po przejechaniu 1 000 km jazdy testowej oraz będzie objęty 5 letnią gwarancją. Auto będzie wyjątkowo drogie i nie będzie się go dało porównać z żadnym innym pojazdem tej klasy.

W latach 1929–1933 wyprodukowano zaledwie 6 egzemplarzy Bugatti Royale, z czego tylko 3 zostały sprzedane, a 3 pozostały do użytku członków rodziny.

Na targach motoryzacyjnych Olympia Show w Londynie w roku 1932 jedno z podwozi było oferowane za cenę 6 500 funtów, która stanowiła równowartości dwóch egzemplarzy najdroższego w owym czasie modelu Rolls-Royce.

Cena w chwili rozpoczęcia produkcji (1932):6 500 GBP(za podwozie)
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy : 6
Zbiornik paliwa: 190 litrów,
Masa własna: 3175 kg,
Długość nadwozia: 6,4 m,
Opony:
Przód: 6.75 R 24,
Tył: 6.75 R 24,
Osiągi:
Prędkość maksymalna: 160 km/h,
Moc maksymalna: 275 - 300 KM,
Napęd:
Typ silnika: R8,
Pojemność: 12 763 cm³,
Napęd: tylna oś.

Wszystkie sześć egzemplarzy auta istnieje do dziś w rękach pierwszych nabywców aut (ich rodzin). Tylko dwa auta zostały sprzedane dalej. Pierwszy to Royale z numerem 6 - nabył go Tom Monaghan właściciel  Domino Pizza za 8 100 000 $ w roku 1985. Obecnie auto jest w rękach koreańskiego inwestora - ceny sprzedaży nie podano. Drugi z Royale został kupiony w roku 1987 za 9 800 000 $ i sprzedany całkiem niedawno za 17 000 000 $, co czyni Royale najdroższym samochodem świata. Z ciekawostek - nieznany jest los Royale z numerem 1...
    Bugatti typ 41 bardziej znany jako "Royale" – limuzyna produkowana w latach 1929–1933.

    W początku kwietnia 1913 roku Ettore Bugatti tak pisał do swojego przyjaciela o swoim pomyśle na nowy model:

    Samochód będzie większy niż Hispano-Suiza, ale jednocześnie lżejszy i bez problemu osiągał będzie 150 km/h. Wewnątrz auta zapewniona będzie całkowita cisza. Nie muszę Ci pisać, że produkcja będzie bardzo ograniczona. Każdy samochód będzie dostarczany do klienta po przejechaniu 1 000 km jazdy testowej oraz będzie objęty 5 letnią gwarancją. Auto będzie wyjątkowo drogie i nie będzie się go dało porównać z żadnym innym pojazdem tej klasy.

    W latach 1929–1933 wyprodukowano zaledwie 6 egzemplarzy Bugatti Royale, z czego tylko 3 zostały sprzedane, a 3 pozostały do użytku członków rodziny.

    Na targach motoryzacyjnych Olympia Show w Londynie w roku 1932 jedno z podwozi było oferowane za cenę 6 500 funtów, która stanowiła równowartości dwóch egzemplarzy najdroższego w owym czasie modelu Rolls-Royce.

    Cena w chwili rozpoczęcia produkcji (1932):6 500 GBP(za podwozie)
    Liczba wyprodukowanych egzemplarzy : 6
    Zbiornik paliwa: 190 litrów,
    Masa własna: 3175 kg,
    Długość nadwozia: 6,4 m,
    Opony:
    Przód: 6.75 R 24,
    Tył: 6.75 R 24,
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 160 km/h,
    Moc maksymalna: 275 - 300 KM,
    Napęd:
    Typ silnika: R8,
    Pojemność: 12 763 cm³,
    Napęd: tylna oś.

    Wszystkie sześć egzemplarzy auta istnieje do dziś w rękach pierwszych nabywców aut (ich rodzin). Tylko dwa auta zostały sprzedane dalej. Pierwszy to Royale z numerem 6 - nabył go Tom Monaghan właściciel Domino Pizza za 8 100 000 $ w roku 1985. Obecnie auto jest w rękach koreańskiego inwestora - ceny sprzedaży nie podano. Drugi z Royale został kupiony w roku 1987 za 9 800 000 $ i sprzedany całkiem niedawno za 17 000 000 $, co czyni Royale najdroższym samochodem świata. Z ciekawostek - nieznany jest los Royale z numerem 1...
    29 sierpnia 2011, 0:23 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: http://bugatticlass.wordpress.com, wikipedia.