Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    2 listopada 2017, 2:30 przez ~JarzynaFILM | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube klub125p & JarzynaFILM

    Kawałek historii – Polski Fiat 125p
Polski Fiat 125p GTJ
Polski Fiat 125p kombi serwis
    Polski Fiat 125p
    Polski Fiat 125p GTJ
    Polski Fiat 125p kombi serwis
    Fiat 125p GTJ – Czyż nie jest piękny?
    Czyż nie jest piękny?
    22 listopada 2015, 10:28 przez bambucza89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwa Polskie Fiaty 125p GTJ podczas serwisu - 1978 –
    27 października 2015, 16:00 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 125p GTJ – Moje ostatnie i jak dotąd, najlepsze dzieło spośród wielu renderów.
    Moje ostatnie i jak dotąd, najlepsze dzieło spośród wielu renderów.
    19 kwietnia 2015, 12:17 przez sAdam07 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Rajdowe legendy : Fiat 125p GTJ - projekt OBRSO – Fiat 125p GTJ - projekt OBRSO
Andrzej Jaroszewicz
Wyścig w Toruniu

OBRSO przygotowało dwa różne projekty samochodu wyścigowego typu Fiat 125p GTJ.
Wariant I - z wykorzystaniem silnika 1840 cm3 16v
Wariant II - z wykorzystaniem silnika 3238 cm3

Na fotografii Andrzej Jaroszewicz nr. 194
Wariant I

Silnik:
4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojemność 1840 cm3, moc 195 KM

Skrzynia biegów:
5-stopniowa, z bezpośrednim przełożeniem piątego biegu bez syngronizacji, o zębach prostych

Tylny most:
o przełożeniu 4,1 nowego typu z mechanizmem różnicowym o zwiększonym współczynniku tarcia

Zawieszenie:
połączenie sztywne typu „Uniball” w miejsce elementów gumowych, obniżony środek ciężkości samochodu, ze względu na poprawienie własności trakcyjnej: zmodyfikowana geometria przedniego zawieszenia, w zawieszeniu tylnym zastosowano drążek „Panharda”
    Fiat 125p GTJ - projekt OBRSO
    Andrzej Jaroszewicz
    Wyścig w Toruniu

    OBRSO przygotowało dwa różne projekty samochodu wyścigowego typu Fiat 125p GTJ.
    Wariant I - z wykorzystaniem silnika 1840 cm3 16v
    Wariant II - z wykorzystaniem silnika 3238 cm3

    Na fotografii Andrzej Jaroszewicz nr. 194
    Wariant I

    Silnik:
    4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojemność 1840 cm3, moc 195 KM

    Skrzynia biegów:
    5-stopniowa, z bezpośrednim przełożeniem piątego biegu bez syngronizacji, o zębach prostych

    Tylny most:
    o przełożeniu 4,1 nowego typu z mechanizmem różnicowym o zwiększonym współczynniku tarcia

    Zawieszenie:
    połączenie sztywne typu „Uniball” w miejsce elementów gumowych, obniżony środek ciężkości samochodu, ze względu na poprawienie własności trakcyjnej: zmodyfikowana geometria przedniego zawieszenia, w zawieszeniu tylnym zastosowano drążek „Panharda”
    5 maja 2014, 7:08 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fot. Andrzej Jaroszewicz Motorsport "Kronika rajdów"

    Polski Fiat 125 GTJ –
    3 kwietnia 2014, 21:40 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 125p GTJ – W Ośrodku Sportu Samochodowego przy FSO planowano wprowadzenie kolejnej po Akropolis i Monte Carlo odmiany samochodu charakteryzującej się jeszcze lepszymi osiągami. Powstały dwa modele wyposażone w silnik 2000 DOHC z Fiata 132p o mocy 112 KM. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h. Jeden z prototypów w późniejszym czasie wyposażono w silnik 1.8 o mocy 198 KM co sprawiało, że 125p mógł rozpędzić się w zależności od ustawień od 220 do 240 km/h.
    W Ośrodku Sportu Samochodowego przy FSO planowano wprowadzenie kolejnej po Akropolis i Monte Carlo odmiany samochodu charakteryzującej się jeszcze lepszymi osiągami. Powstały dwa modele wyposażone w silnik 2000 DOHC z Fiata 132p o mocy 112 KM. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h. Jeden z prototypów w późniejszym czasie wyposażono w silnik 1.8 o mocy 198 KM co sprawiało, że 125p mógł rozpędzić się w zależności od ustawień od 220 do 240 km/h.
    11 stycznia 2014, 10:21 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)