Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    Kia GT4 Stinger Concept –
    21 stycznia 2014, 18:53 przez folley (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT4 WRC –
    18 stycznia 2014, 10:47 przez pawe19922 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wnętrze GT4 Stinger – Wnętrze nowej Kii GT4 Stinger, 2 główne + 4 kluczowe wskaźniki i koniec kokpitu.
    Wnętrze nowej Kii GT4 Stinger, 2 główne + 4 kluczowe wskaźniki i koniec kokpitu.
    17 stycznia 2014, 0:27 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kia GT4 Stinger Proto – Nowy prototyp Kii z Detroit, bezpośredni konkurent GT-86, BRZ, Genesisa. Panowie z firmy Kia wypowiadają się na temat tego auta następująco: powrót do czasów, kiedy prowadzenie samochodu nie odbywało się za pomocą mnóstwa elektroniki. 315 koni z 2.0l turbo który do tej pory można było kupić w Optimie (fajny silnik swoją drogą), 1300kg wagi.
    Nowy prototyp Kii z Detroit, bezpośredni konkurent GT-86, BRZ, Genesisa. Panowie z firmy Kia wypowiadają się na temat tego auta następująco: powrót do czasów, kiedy prowadzenie samochodu nie odbywało się za pomocą mnóstwa elektroniki. 315 koni z 2.0l turbo który do tej pory można było kupić w Optimie (fajny silnik swoją drogą), 1300kg wagi.
    Ferrari Dino 308 GT4 –
    21 grudnia 2013, 11:37 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ferrari 365 GT4 BB Competizion –
    4 listopada 2013, 13:20 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari Dino 308 GT4 –
    25 września 2013, 13:00 przez nowysacz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mały przegląd – CELICA GT4
    CELICA GT4
    31 maja 2013, 8:23 przez AveCars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 2002 GT4 –
    19 kwietnia 2013, 16:53 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj