Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 461 takich materiałów
    Tym razem pojechałem na wieś za kierownicą Porsche 9II GT3 Touring. W najnowszym vlogu mówię jak jest.

    Silnik: 4.0 NA (wolnossak!)
    Layout: RR (RWD | silnik z tyłu)
    Moc: 510KM
    Moment: 470Nm
    Skrzynia: PDK
    0-100 w 3.9s (3.4s)
    0-200 w 11.9 (10,8s)
    Vmax: 320km/h
    Masa: 1418kg
    Koła: 20/21”
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Rozmiar: 255mm F i 315mm R
    Cena bazy: 927 000zł
    Cena tego: 1 170 000zł

    Opcje:
    GT Silver Metalic
    Zbiornik 90L
    Ceramika hamulec
    Lift twarzy
    Lekkie szyby
    Kubły
    Bołz
    14 sierpnia 2022, 16:19 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 GT3 RS – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 1963 roku. Siódma generacja 911 została zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 15 września 2011 roku. 911 tej generacji dostępne było w wersjach: 911 Carrera, 911 Carrera S, 911 Carrera Cabriolet, 911 Carrera S Cabriolet, 911 Carrera 4, 911 Carrera 4S, 911 Carrera 4 Cabriolet, 911 Carrera 4S Cabriolet i 911 GT3. Jako ostatnie, do gamy dołączyły wersje 911 Turbo Cabriolet i 911 Turbo S Cabriolet. Samochody te pokazano po raz pierwszy we wrześniu 2013 roku. 911 GT3  to udoskonalona i mocniejsza wersja Carrery. Samochód posiada 3,8-litrowy silnik typu boxer, który generuje moc 475 KM. GT3 przyspiesza do 100 km/h w 3,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 315 km/h. Porsche opracowało też ekstremalną odmianę GT3 RS, która jest napędzana motorem o pojemności 4 l współpracującym z 7-stopniową przekładnią PDK. Silnik GT3 RS generuje moc 520 KM i moment obrotowy 470 Nm. GT3 RS osiąga prędkość maksymalną 312 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,2 sekundy.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 1963 roku. Siódma generacja 911 została zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 15 września 2011 roku. 911 tej generacji dostępne było w wersjach: 911 Carrera, 911 Carrera S, 911 Carrera Cabriolet, 911 Carrera S Cabriolet, 911 Carrera 4, 911 Carrera 4S, 911 Carrera 4 Cabriolet, 911 Carrera 4S Cabriolet i 911 GT3. Jako ostatnie, do gamy dołączyły wersje 911 Turbo Cabriolet i 911 Turbo S Cabriolet. Samochody te pokazano po raz pierwszy we wrześniu 2013 roku. 911 GT3 to udoskonalona i mocniejsza wersja Carrery. Samochód posiada 3,8-litrowy silnik typu boxer, który generuje moc 475 KM. GT3 przyspiesza do 100 km/h w 3,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 315 km/h. Porsche opracowało też ekstremalną odmianę GT3 RS, która jest napędzana motorem o pojemności 4 l współpracującym z 7-stopniową przekładnią PDK. Silnik GT3 RS generuje moc 520 KM i moment obrotowy 470 Nm. GT3 RS osiąga prędkość maksymalną 312 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,2 sekundy.
    Specka:
    Silnik: 4.0
    Doładowanie: brak | NA
    Cylindry: 6 bokser
    Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
    Moc: 500KM
    Moment: 450Nm
    Max obroty: 9000rpm
    0-100 w 3.26s
    0-200 w 10,6s
    100-200 w 7.3s
    Vmax: 315km/h
    Masa: 1415kg
    Koła: 20”
    Skrzynia: PDK 7B
    Bak: 90L
    Bagażniki: dwa
    Koła: 20” kute alu
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Cena: od 731 000zł brutto
    Testowany: 963 000zł brutto

    Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
    29 czerwca 2022, 9:27 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R Nismo – Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Porsche 718 Cayman GT4 RS – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod niemiecką marką Porsche od 2006 roku. Od 2012 roku produkowana jest druga generacja modelu, która w 2016 roku zmieniła nazwę na 718 Cayman. Druga generacja Caymana otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. Oba modele posiadały to samo rozwiązanie dotyczące sposobu umiejscowienia silnika (centralnie) oraz wiele innych elementów, takich jak przednie zderzaki, pokrywa bagażnika, drzwi boczne, światła przednie oraz przednia część wnętrza. Stylistyka modelu Cayman pochodzi od dwóch klasycznych modeli Porsche: 550 Coupe oraz 904 Coupe. Konstrukcja zawieszenia jest oparta na tych samych rozwiązaniach co w modelu Boxster. W 2021 roku Porsche zaprezentowało 718 Cayman GT4 RS jest to pierwszy Cayman w wersji RS, która zwykle zarezerwowana jest dla Porsche 911. Samochód wyposażony w wolnossący sześciocylindrowy silnik o pojemności 4 l pochodzący z Porsche 911 GT3. Silnik ten generuje moc maksymalną 490 KM i moment obrotowy 450 NM, dzięki czemu Cayman przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 313 km/h. GT4 RS okrążył tor Nurburgring Nordschleife o 23 sekundy szybciej niż GT4.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod niemiecką marką Porsche od 2006 roku. Od 2012 roku produkowana jest druga generacja modelu, która w 2016 roku zmieniła nazwę na 718 Cayman. Druga generacja Caymana otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. Oba modele posiadały to samo rozwiązanie dotyczące sposobu umiejscowienia silnika (centralnie) oraz wiele innych elementów, takich jak przednie zderzaki, pokrywa bagażnika, drzwi boczne, światła przednie oraz przednia część wnętrza. Stylistyka modelu Cayman pochodzi od dwóch klasycznych modeli Porsche: 550 Coupe oraz 904 Coupe. Konstrukcja zawieszenia jest oparta na tych samych rozwiązaniach co w modelu Boxster. W 2021 roku Porsche zaprezentowało 718 Cayman GT4 RS jest to pierwszy Cayman w wersji RS, która zwykle zarezerwowana jest dla Porsche 911. Samochód wyposażony w wolnossący sześciocylindrowy silnik o pojemności 4 l pochodzący z Porsche 911 GT3. Silnik ten generuje moc maksymalną 490 KM i moment obrotowy 450 NM, dzięki czemu Cayman przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 313 km/h. GT4 RS okrążył tor Nurburgring Nordschleife o 23 sekundy szybciej niż GT4.