Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    31 grudnia 2014, 19:49 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 grudnia 2014, 18:57 przez ~thefd77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Ma gość talent.
    4 września 2014, 19:58 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Mitsubishi Lancer 1600 GSR.
    Mitsubishi Lancer 1600 GSR.
    20 czerwca 2014, 1:35 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen 1303 S GSR – Klasyczne cudeńko w wersji kredkowej, mojego autorstwa.
    Klasyczne cudeńko w wersji kredkowej, mojego autorstwa.
    22 marca 2014, 13:04 przez ~Kharcix | Do ulubionych | Skomentuj
    Trochę historii – Lancery są produkowane do dziś, prawie każdy zna obecne modele, lecz pewnie nie każdy zna przodków szanowanego Evo. Postanowiłem, że trochę przybliżę Wam jednego z nich.
Mitsubishi Lancer I (Rajdowy odpowiednik - Lancer 1600 GSR)
Jego produkcja rozpoczęła się w styczniu 1973r był początkiem sukcesów Mitsubishi Motors w rajdach. Posiadał 4 cylindrowy silnik 1.6 oraz napęd na tył. Seryjna moc tego serca nie przekraczała 85 koni, jednak już od samego początku zaczął niszczyć konkurencje na bardzo trudnych i wymagających rajdach afrykańskich oraz australijskich. Oto jego wygrane:
1973 - 8.Southern Cross Rally
1974 - 22. East African Safari i 9. Southern Cross Rally
1975 - 23. East African Safari i 10. Southern Cross Rally
1976 - 24. East African Safari i 11. Southern Cross Rally
1977 - 9. Biama Rally.
Imponujące, prawda?
    Lancery są produkowane do dziś, prawie każdy zna obecne modele, lecz pewnie nie każdy zna przodków szanowanego Evo. Postanowiłem, że trochę przybliżę Wam jednego z nich.
    Mitsubishi Lancer I (Rajdowy odpowiednik - Lancer 1600 GSR)
    Jego produkcja rozpoczęła się w styczniu 1973r był początkiem sukcesów Mitsubishi Motors w rajdach. Posiadał 4 cylindrowy silnik 1.6 oraz napęd na tył. Seryjna moc tego serca nie przekraczała 85 koni, jednak już od samego początku zaczął niszczyć konkurencje na bardzo trudnych i wymagających rajdach afrykańskich oraz australijskich. Oto jego wygrane:
    1973 - 8.Southern Cross Rally
    1974 - 22. East African Safari i 9. Southern Cross Rally
    1975 - 23. East African Safari i 10. Southern Cross Rally
    1976 - 24. East African Safari i 11. Southern Cross Rally
    1977 - 9. Biama Rally.
    Imponujące, prawda?
    17 lutego 2014, 20:05 przez Slisek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Japońska duma – S15, AE86 Trueno sedan, Evo VI GSR
    S15, AE86 Trueno sedan, Evo VI GSR
    22 stycznia 2014, 22:04 przez Slisek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Biały samuraj na Śląsku – Mówi się, że każdy ma jakieś marzenie a zgodnie z piosenką z jednej części Bonda żyje się tylko dwa razy - raz dla siebie i raz dla swoich marzeń.

Tak więc postanowiłem je spełnić i parę miesięcy temu stałem się posiadaczem Lancera Evolution IV GSR 1996, którego stopniowo krok po kroku przywracam do stanu w jakim wyjechał z fabryki w Shiga. Jest to jeden z 10000 wyprodukowanych EvoIV na wewnętrzny rynek Japoński, który do 2008 roku jeździł po kraju kwitnącej wiśni
    Mówi się, że każdy ma jakieś marzenie a zgodnie z piosenką z jednej części Bonda żyje się tylko dwa razy - raz dla siebie i raz dla swoich marzeń.

    Tak więc postanowiłem je spełnić i parę miesięcy temu stałem się posiadaczem Lancera Evolution IV GSR 1996, którego stopniowo krok po kroku przywracam do stanu w jakim wyjechał z fabryki w Shiga. Jest to jeden z 10000 wyprodukowanych EvoIV na wewnętrzny rynek Japoński, który do 2008 roku jeździł po kraju kwitnącej wiśni
    13 października 2013, 14:16 przez Seiji (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Mitsubishi Galant FTO – Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg