Szukaj
Znalazłem 142 takie materiały
Zmiany jakie dokonałem
silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
Gleba : -80mm
Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
Oraz
Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,
Jak się spodoba to dam więcej fotek.
Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)
Capri LS (1.6)
Capri GL (1.6, 2.0)
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
Capri Laser (1.6, 2.0)
Capri Ghia (2.0, 3.0)
Capri 2.8 Injection (2.8)
Capri 2.8 Injection Special (2.8)
Capri 280 (2.8)
Ponadto modele specjalne:
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
Capri Calypso I i II (1.6)
Capri Cameo (1.3, 1.6)
Capri GT4 (1.6, 2.0)
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.
Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.
Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.
Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.
Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
Zrobiony generalny remont silnika(jeszcze na dotarciu) i wymieniony grill pierwsze kroki już są ;)Dalsze plany:
-dopieszczenie szczegółów
-dobra felga
-lekka gleba
-lakierownia
-zmiana wnętrza na skóre
zobaczymy jakie jeszcze będą pomysły
jak się spodoba wstawię więcej zdjęć