Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Zimowe dopieszczenie – Passacik dostał grill bez znaczka, ksenon oraz nowe felgi 17'. Podoba się?
    Passacik dostał grill bez znaczka, ksenon oraz nowe felgi 17'. Podoba się?
    18 marca 2014, 19:54 przez dunno90 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Fiat 125p Acropolis - rysunek – Rysunek, który wykonałem dla znajomego. Trochę gryzie mnie ten grill bo nie wyszedł tak jak trzeba, ale reszta jest ok. Co sądzicie?
Po więcej zapraszam na: https://www.facebook.com/cortezdraw gdzie możecie zamawiać rysunki jak i je podziwiać.
    Rysunek, który wykonałem dla znajomego. Trochę gryzie mnie ten grill bo nie wyszedł tak jak trzeba, ale reszta jest ok. Co sądzicie?
    Po więcej zapraszam na: https://www.facebook.com/cortezdraw gdzie możecie zamawiać rysunki jak i je podziwiać.
    13 marca 2014, 21:48 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moto Grill / Motokarton / Moto Chojnice
    8 marca 2014, 1:06 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 lutego 2014, 17:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało znane/ zapomniane: Gigliato Aerosa – W 1993 roku japońskie studio stylistyczne Gigliato Design, założone sześć lat wcześniej przez Nobuo Nakamurę, pokazało swój drugi prototyp. Niespełna dwa lata potem podjęto zaawansowane prace nad modyfikacją samochodu i wprowadzeniu go do produkcji. Sportowy pojazd opracowano we współpracy z włoskim Lamborghini, którego inżynierowie odpowiedzialni byli za wszelkie kwestie techniczne, budowę i finalne dopracowanie modelu (wszystko uregulowane pisemną umową). Gotowe auto miało swoją premierę na salonie samochodowym w Genewie w 1997 roku. Nazwano je imieniem lekkim jak piórko - Aerosa.

Przód i profil auta stylistycznie nawiązywał do włoskich, sportowych aut tamtego okresu - grill i chowane światła od razu przywodzą na myśl Ferrari F355 oraz De Tomaso Guarę. Masywny tył nie wywoływał już żadnych skojarzeń - oryginalnie stylizowany zwraca uwagę przede wszystkim czterema końcówkami układu wydechowego oraz potężnym wylotem powietrza pociętym w kratkę. W wersji gotowej do produkcji cały przód znacznie przemodelowano, odkrywając reflektory, zmieniając kształt grilla i zderzaka a także dodając niewielkie spoilery po bokach. Z tyłu pas świateł zawijający się aż do nadkoli zastąpiono rzędem czterech okrągłych lamp a dwie rury wydechowe z każdej strony zamieniono w jedną o znacznie większej średnicy.

Do napędu Aerosy użyto silnik prosto z amerykańskiego Forda Mustanga. Jednostka V8 umieszczona centralnie napędzała poprzez 5-stopniową, ręczną przekładnię tylną oś. Silnik rozwijał moc 309 koni mechanicznych, choć niektóre źródła mówią też o 330, oraz maksymalny moment obrotowy 407 niutonometrów. Auto ważące tylko 1,3 tony miało osiągać setkę już po 4,9 sekundach, ale rozpędzać się do mało imponujących w tej klasie 261 km/h (F355, z którym miało konkurować osiągało wyniki 4,7 sekundy oraz 295 km/h).

Produkcja auta miała ruszyć w 1998 roku w fabryce Lamborghini. Samochód miał brać udział w wyścigach serii GT na całym globie i conajmniej próbować stanowić poważną konkurencję dla McLarenów F1 GTR oraz Porsche 911 GT1. W przypadku gdyby na torze miało pojawić się także wyścigowe Diablo Aerosa miałaby ustępować mu miejsca i nie startować w tym samym wyścigu. W początku 1998 roku zebrano pierwsze zamówienia a dwuosobowe coupe wyceniono na około 65 tysięcy dolarów. Wkrótce termin rozpoczęcia produkcji przesunięto na rok 1999, na którego początku według pierwotnych założeń samochody miały trafić już do klientów. Według nowego planu auto miało być produkowane w Anglii a następnie importowane przez Gigliato Design do Japonii.

Nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem i Aerosa pozostała jedynie prototypem, stworzonym prawdopodobnie tylko w jednym egzemplarzu. Słuch o Gigliato Design także wkrótce zaginął...
    W 1993 roku japońskie studio stylistyczne Gigliato Design, założone sześć lat wcześniej przez Nobuo Nakamurę, pokazało swój drugi prototyp. Niespełna dwa lata potem podjęto zaawansowane prace nad modyfikacją samochodu i wprowadzeniu go do produkcji. Sportowy pojazd opracowano we współpracy z włoskim Lamborghini, którego inżynierowie odpowiedzialni byli za wszelkie kwestie techniczne, budowę i finalne dopracowanie modelu (wszystko uregulowane pisemną umową). Gotowe auto miało swoją premierę na salonie samochodowym w Genewie w 1997 roku. Nazwano je imieniem lekkim jak piórko - Aerosa.

    Przód i profil auta stylistycznie nawiązywał do włoskich, sportowych aut tamtego okresu - grill i chowane światła od razu przywodzą na myśl Ferrari F355 oraz De Tomaso Guarę. Masywny tył nie wywoływał już żadnych skojarzeń - oryginalnie stylizowany zwraca uwagę przede wszystkim czterema końcówkami układu wydechowego oraz potężnym wylotem powietrza pociętym w kratkę. W wersji gotowej do produkcji cały przód znacznie przemodelowano, odkrywając reflektory, zmieniając kształt grilla i zderzaka a także dodając niewielkie spoilery po bokach. Z tyłu pas świateł zawijający się aż do nadkoli zastąpiono rzędem czterech okrągłych lamp a dwie rury wydechowe z każdej strony zamieniono w jedną o znacznie większej średnicy.

    Do napędu Aerosy użyto silnik prosto z amerykańskiego Forda Mustanga. Jednostka V8 umieszczona centralnie napędzała poprzez 5-stopniową, ręczną przekładnię tylną oś. Silnik rozwijał moc 309 koni mechanicznych, choć niektóre źródła mówią też o 330, oraz maksymalny moment obrotowy 407 niutonometrów. Auto ważące tylko 1,3 tony miało osiągać setkę już po 4,9 sekundach, ale rozpędzać się do mało imponujących w tej klasie 261 km/h (F355, z którym miało konkurować osiągało wyniki 4,7 sekundy oraz 295 km/h).

    Produkcja auta miała ruszyć w 1998 roku w fabryce Lamborghini. Samochód miał brać udział w wyścigach serii GT na całym globie i conajmniej próbować stanowić poważną konkurencję dla McLarenów F1 GTR oraz Porsche 911 GT1. W przypadku gdyby na torze miało pojawić się także wyścigowe Diablo Aerosa miałaby ustępować mu miejsca i nie startować w tym samym wyścigu. W początku 1998 roku zebrano pierwsze zamówienia a dwuosobowe coupe wyceniono na około 65 tysięcy dolarów. Wkrótce termin rozpoczęcia produkcji przesunięto na rok 1999, na którego początku według pierwotnych założeń samochody miały trafić już do klientów. Według nowego planu auto miało być produkowane w Anglii a następnie importowane przez Gigliato Design do Japonii.

    Nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem i Aerosa pozostała jedynie prototypem, stworzonym prawdopodobnie tylko w jednym egzemplarzu. Słuch o Gigliato Design także wkrótce zaginął...
    5 lutego 2014, 18:13 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Grill obwoźny – - Wpadaj do nas na grilla
- Nie mam czym podjechać
- Ok my wpadniemy z grillem do Ciebie
    - Wpadaj do nas na grilla
    - Nie mam czym podjechać
    - Ok my wpadniemy z grillem do Ciebie
    29 stycznia 2014, 9:04 przez danilek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Bardzo ciekawy grill montowany w VW Golfach MKII
    29 stycznia 2014, 22:15 przez banan775 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mazda REPU – Rotary Pick-up (REPU) pierwszy i jedyny na świecie Pick-Up z Wanklem.  Dostępny był od 1974 do 1977 tylko w Stanach i Kanadzie. Wyposażony w Wankla 1.3l 13B, poszerzone nadkola, aku pod kanapą, inną deskę rozdzielczą, grill i okrągłe tylne światła.
    Rotary Pick-up (REPU) pierwszy i jedyny na świecie Pick-Up z Wanklem. Dostępny był od 1974 do 1977 tylko w Stanach i Kanadzie. Wyposażony w Wankla 1.3l 13B, poszerzone nadkola, aku pod kanapą, inną deskę rozdzielczą, grill i okrągłe tylne światła.
    27 stycznia 2014, 19:03 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mała zagadka – Z jakiej maszyny jest ten grill
    Z jakiej maszyny jest ten grill
    18 stycznia 2014, 19:34 przez luk89duzynissan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mercedes – Bo bez gwiazdy nie ma jazdy! Grill mojej gwiazdy.
    Bo bez gwiazdy nie ma jazdy! Grill mojej gwiazdy.
    15 stycznia 2014, 21:43 przez DexterMB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne