Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    Mitsubishi FTO – Witam, wrzucam zdjęcie mojej aktualnej kochanki którą dopieszczam gdy znajduje troche czasu. Jest nią Mitsubishi FTO 2,0 v6 mi-vec z 1995r. Zakupioną w Wielkiej Brytanii. Jeżeli się wam spodoba dodam kilka zdjęć więcej I opowiem o pracach które aktualnie są prowadzone.
    Witam, wrzucam zdjęcie mojej aktualnej kochanki którą dopieszczam gdy znajduje troche czasu. Jest nią Mitsubishi FTO 2,0 v6 mi-vec z 1995r. Zakupioną w Wielkiej Brytanii. Jeżeli się wam spodoba dodam kilka zdjęć więcej I opowiem o pracach które aktualnie są prowadzone.
    11 grudnia 2013, 13:05 przez walle978 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własny

    Mitsubishi FTO –
    5 października 2013, 11:01 przez Papieski25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    A propos "tylko ten Lancer", tego tu nie było – Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
    Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    16 lipca 2013, 15:50 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FTO 2.0 V6 –
    28 czerwca 2013, 22:19 przez ~krystekskater | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mitsubishi Galant FTO – Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Mitsubishi FTO – MIVEC V6 N/A 2.0L 200KM 200Nm.
    MIVEC V6 N/A 2.0L 200KM 200Nm.
    FTO –
    8 listopada 2012, 15:43 przez Lolek16 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi FTO – Tego auta jeszcze tu nie widziałem, a zapewne dla tego że jest to rzadki model. Komu się podoba?
    Tego auta jeszcze tu nie widziałem, a zapewne dla tego że jest to rzadki model. Komu się podoba?
    8 listopada 2012, 15:39 przez Lolek16 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Mitsubishi FTO – Dwudrzwiowe coupe z napędem na tylnią oś, do driftingu i lansu.
    Dwudrzwiowe coupe z napędem na tylnią oś, do driftingu i lansu.
    13 maja 2012, 20:52 przez FrxTx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)