Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    WLEPKA- Drift – To co kocha każdy fan motoryzacji:
Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu oraz nazwa sportu samochodowego.
W Japonii powstała pierwsza profesjonalna liga driftingowa - D1, która obecnie posiada również edycje w Wielkiej Brytanii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i Australii. W Wielkiej Brytanii liga jest obecnie znana jako European Drift Championship. W USA największa seria to zawody Formula Drift. Pierwsze zawody w Polsce odbyły się w roku 2006. Zostały zorganizowane przez Polską Feredację Driftingu (PFD) po nazwą TDC (Toyo Drift Cup). W następnych latach PFD, co roku organizuje cykl zawodów driftingowych. W roku 2008 powstaje kolejna organizacja, która najpierw organizuje zawody BMW Drift Day, potem JDA (Japan Drift Attack), a w roku 2010 całą serie pod nazwą Drift Open. W 2010 jako organizator kolejnej serii pojawia się również znane z zawodów na 1/4 mili "SSS" (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego).
Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTst), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5(Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta.
Mistrzowie Polski: Przemysław Jańczak (2005,2006,2009), Bartosz Stolarski(2007), Bartłomiej Owczarek (2008), Maciej Bochenek (2010,2012), Paweł Trela (2011),
    To co kocha każdy fan motoryzacji:
    Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu oraz nazwa sportu samochodowego.
    W Japonii powstała pierwsza profesjonalna liga driftingowa - D1, która obecnie posiada również edycje w Wielkiej Brytanii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i Australii. W Wielkiej Brytanii liga jest obecnie znana jako European Drift Championship. W USA największa seria to zawody Formula Drift. Pierwsze zawody w Polsce odbyły się w roku 2006. Zostały zorganizowane przez Polską Feredację Driftingu (PFD) po nazwą TDC (Toyo Drift Cup). W następnych latach PFD, co roku organizuje cykl zawodów driftingowych. W roku 2008 powstaje kolejna organizacja, która najpierw organizuje zawody BMW Drift Day, potem JDA (Japan Drift Attack), a w roku 2010 całą serie pod nazwą Drift Open. W 2010 jako organizator kolejnej serii pojawia się również znane z zawodów na 1/4 mili "SSS" (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego).
    Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTst), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5(Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta.
    Mistrzowie Polski: Przemysław Jańczak (2005,2006,2009), Bartosz Stolarski(2007), Bartłomiej Owczarek (2008), Maciej Bochenek (2010,2012), Paweł Trela (2011),
    21 lutego 2013, 18:18 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA- silniki JZ – Seria JZ:
1JZ-GE:
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 180KM
Moment obrotowy: 255Nm

1JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 280KM
Moment obrotowy: 378Nm

2JZ-GE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 220KM
Moment obrotowy: 294Nm

2JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 330KM
Moment obrotowy: 441Nm

Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    Seria JZ:
    1JZ-GE:
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 180KM
    Moment obrotowy: 255Nm

    1JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 280KM
    Moment obrotowy: 378Nm

    2JZ-GE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 220KM
    Moment obrotowy: 294Nm

    2JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 330KM
    Moment obrotowy: 441Nm

    Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

    Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    21 lutego 2013, 18:11 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pamiątki po zajechanych motorach – Prawdziwy fan HONDY.
    Prawdziwy fan HONDY.
    10 lutego 2013, 13:05 przez Berek93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    VW Golf Mk.II 16vampir Boba-Motoring – Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring. 
Silnik: R4 1.8L turbo
Moc: 920 koni mechanicznych
Moment obrotowy: 820 Nm
Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
Waga: 1135 kg bez kierowcy
0-100 km/h   : 2.3 s
0-200 km/h   : 5.4 s
100-200 km/h : 3.15 s
1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring.
    Silnik: R4 1.8L turbo
    Moc: 920 koni mechanicznych
    Moment obrotowy: 820 Nm
    Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
    Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
    Waga: 1135 kg bez kierowcy
    0-100 km/h : 2.3 s
    0-200 km/h : 5.4 s
    100-200 km/h : 3.15 s
    1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
    Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
    Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
    Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    10 grudnia 2012, 20:30 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Chyba każdy... – fan ciężarówek kiedyś chciał taką mieć. Ja nadal chce
    Fan ciężarówek kiedyś chciał taką mieć. Ja nadal chce
    14 listopada 2012, 22:28 przez qharz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    A mówią że Opla nie da się kochać. Tymczasem jest wielu ludzi którzy uwielbiają to auto.
    8 listopada 2012, 16:53 przez gracjano1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Modelarstwo: Królowa Driftu – Toyota Corolla AE86 Levin wyprodukowana przez firmę Tamiya w skali 1:24. To kultowe japońskie auto, które każdy fan driftu i motoryzacji zna i ceni, zostało złożone własnoręcznie. Silnik znajdujący się w danym modelu to 4age(znawcy tematu będą wiedzieć ocb). W modelu znajduje się również pracujące zawieszenie, co naprawdę daje fajny efekt.
    Toyota Corolla AE86 Levin wyprodukowana przez firmę Tamiya w skali 1:24. To kultowe japońskie auto, które każdy fan driftu i motoryzacji zna i ceni, zostało złożone własnoręcznie. Silnik znajdujący się w danym modelu to 4age(znawcy tematu będą wiedzieć ocb). W modelu znajduje się również pracujące zawieszenie, co naprawdę daje fajny efekt.
    19 października 2012, 7:16 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stunterzy i fani stuntu pokażcie ilu nas jest! – Stunter/Fan Stuntu zostawia kometarz
    Stunter/Fan Stuntu zostawia kometarz
    4 października 2012, 16:07 przez Mazoor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Każdy fan VW zna... R32!!! –
    26 września 2012, 20:44 przez panda328 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Respect Fan's – GOLF MK2
    GOLF MK2
    27 września 2012, 13:18 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)