Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Lancia w latach 1979-1999. Delta została po raz pierwszy zaprezentowana w 1979 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Pojazd został zaprojektowany przez studio stylistyczne Italdesign, które nadzorował Giorgetto Giugiaro. 1,3 i 1,5 l pochodzącymi z Fiata Ritmo. Ww 1987 roku zaprezentowano ulepszoną wersją modelu z napędem na cztery koła - Delta Integrale. Auto otrzymało ten sam silnik co wersja 4x4, ale wzmocniony do 185 KM. W 1991 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione w której dokonano szeregu zmian mechanicznych oraz rozszerzono wyposażenie pojazdu. Do listy standardowego wyposażenia pojazdu dodano system ABS, a silnik zyskał katalizator dzięki któremu podniesiono moc pojazdu do 210 KM. W 1993 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione II. W stosunku do wersji Evoluzione z 1991 roku auto otrzymało wielopunktowy wtrysk paliwa firmy Magneti Marelli, nową sprężarkę Garrett oraz trójfunkcyjny katalizator. Moc pojazdu wzrosła do 215 KM.
Supersamochód produkowany przez włoską firmę Ferrari w latach 1984-1985, zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 1984 roku. Auto zostało stworzone pierwotnie z myślą o startach w grupie B rajdowych mistrzostw świata, jednakże nigdy w tejże grupie nie wystartowało. Likwidacja grupy B w związku z wypadkiem Toivonena spowodowała zatrzymanie produkcji 288, przez co powstało jedynie 277 sztuk tego samochodu. 288 GTO stylizowany przez Pininfarinę we współpracy z ekspertami Ferrari od aerodynamiki. Samochód posiada silnik V8 o pojemności 2,8 l, na co wskazuje nazwa. Silnik wytwarza moc 400 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 4,8 sekundy. W 1985 powstawała wersja Evoluzione – silnik generował moc 650 KM, pojazd przy masie własnej 940 kg miał osiągać prędkość 370 km/h.