Luksusowe GT Mazdy z początku lat 90 (samochód bazował na koncepcie z połowy lat 80). Silnik Wankla z trzema rotorami i dwiema turbosprężarkami (oficjalnie 280 KM wg limitów mocy japońskich silników z tamtego okresu), napęd na tył, automatyczna skrzynia i sporo elektronicznych bajerów i gadżetów.
Jeden z najdroższych samochodów, jakie Mazda kiedykolwiek stworzyła.
Eunos, to była marka Mazdy, istniejąca w latach 90 w Japonii. Na zdjęciach, odpowiednik modelu Xedos 6, czyli Eunos 500, produkowany od 1992 do 1999 roku.
Czwarta i ostatnia generacja Mazdy Cosmo, produkowana w latach 1990-96. W ofercie były dwa, podwójnie uturbione silniki rotacyjne: dwucylindrowy 1.3l 235KM (13B-RE) i trzycylindrowy 2.0l 300KM (20B-REW). Samochód dostępny był niestety tylko z czterobiegowym automatem.
Luksusowy grand tourer, produkowany przez Mazdę w latach 1990-1996. W najbogatszej opcji, pośród wielu technologicznych gadżetów, samochód posiada prawdopodobnie pierwszą na świecie fabryczną nawigację GPS, zarządzaną poprzez system kontroli samochodu zwany przez Mazdę CCS (Car Control System), który obsługuje się za pomocą ekranu dotykowego. Deska rozdzielcza to analogowo-cyfrowa hybryda. W najmocniejszej opcji, Eunos Cosmo ma 2-litrowy silnik Wankla z trzema rotorami, do tego dwie turbosprężarki, 280 KM 402 Nm.