Szukaj
Znalazłem 30 takich materiałów
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km
Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył
Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu
-stabilizator od wersji R32
Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej
Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa
Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor
Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył
Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala
Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli
Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza
Nadwozie
Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator
- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane
Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm
Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255
Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów
Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze
Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob
Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm
Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół
Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo
Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika
Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm
Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50
Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
- Pompa paliwa Audi 6 bar
Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3
Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic
Zawieszenie:
- Kit FK -70
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13
Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
[Z POLSKI]
MODY;
-Turbosprezarka GT 2260
-wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
-DP 3 cale
-wydech By EVO 2.75 cala przelot
-sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
-intercooler coostom
- Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
- zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
-plyn hamulcowy EBC Racing
-czarne wykonczenia wnetrza cupra R
dalsze plany.......
zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
‹ pierwsza < 1 2 3
« poprzednia 1 2 3 następna »