Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 396 takich materiałów
    I nagle szeroka droga okazała się za wąska –
    11 września 2019, 1:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I dlaczego jest tak drogo? – By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    5 sierpnia 2019, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    11 czerwca 2019, 17:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Droga z Żarek Średnich do Lasowa. Przejazd kolejowy w Lasowie. Trzy auta przede mną. Sygnalizacja na przejeździe kolejowym w pełni sprawna. Żaden z trzech kierowców nie zatrzymuję się na czerwonym świetle. Na dodatek czwarty kierowca wyprzedza na przejeździe mimo czerwonych świateł i zamykających się rogatek. Całe szczęście szynobus nadjeżdżał z kierunku Zgorzelca. Jakikolwiek pociąg z przeciwnego kierunku parę sekund później i tragedia gotowa. Kompletny brak wyobraźni i odpowiedzialności."
    28 kwietnia 2019, 9:29 przez ~stopchamteam | Do ulubionych | Skomentuj
    Swoją drogą jest to prototypowy silnik, który być może niedługo wejdzie do produkcji.
    23 lutego 2019, 19:46 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 B4 – Tak wiem, naucz się parkować

Swoją droga widzę coraz więcej zdjęć własnych samochodów, niż z internetu, i to na plus, przez to trafiłem na mklr parę lat temu
    Tak wiem, naucz się parkować

    Swoją droga widzę coraz więcej zdjęć własnych samochodów, niż z internetu, i to na plus, przez to trafiłem na mklr parę lat temu
    31 stycznia 2019, 13:22 przez winchesterPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Laverda V6 – Jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikami V6. Konkretnie litrowym V6 90*, zasilanym sześcioma gaźnikami (które zapewne bardzo ciekawie się reguluje), generującym 140 KM przy 11800 obr/min. Dodatkowo sprzęt ważył w okolicy 200kg, co jest wartością całkiem akceptowalną jak na tą klasę. I to wszystko w latach 70-tych. Swoją drogą wygrzebywać czasem takie ciekawostki? Kogoś to w ogóle interesuje? Bardziej skupiać się na sprawach technicznych, czy na historii? Btw gdyby ktoś chciał posłuchać jak to chodzi: https://youtu.be/FizO9JazzhE
    Jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikami V6. Konkretnie litrowym V6 90*, zasilanym sześcioma gaźnikami (które zapewne bardzo ciekawie się reguluje), generującym 140 KM przy 11800 obr/min. Dodatkowo sprzęt ważył w okolicy 200kg, co jest wartością całkiem akceptowalną jak na tą klasę. I to wszystko w latach 70-tych. Swoją drogą wygrzebywać czasem takie ciekawostki? Kogoś to w ogóle interesuje? Bardziej skupiać się na sprawach technicznych, czy na historii? Btw gdyby ktoś chciał posłuchać jak to chodzi: https://youtu.be/FizO9JazzhE
    Gdzie są wszyscy? – Pusto tu ostatnio i się zastanawiam gdzie się wszyscy podziali. Jeszcze nie tak dawno było tu całkiem sporo ludzi i materiałów do oglądania, komenty też się pojawiały. Teraz zostało zaledwie kilka(naście?) osób, które cokolwiek wrzucają. Charakterek stara się robić sztuczny tłok, ale nie da się ukryć wyludnienia strony. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że wszyscy przenieśli się na facebookowe grupy z samochodowymi memami. Może ktoś ma koncepcję na zwiększenie popularności strony? Mi przychodzi do głowy na przykład kategoria z ogłoszeniami motoryzacyjnymi dla aktywnych użytkowników(np z przynajmniej jednym materiałem na głównej w ostatnim tygodniu). Swoją drogą chętnie wpadłbym na jakiś mini-spot w Trójmieście jak już ogarnę sobie jakiś samochód.
    Pusto tu ostatnio i się zastanawiam gdzie się wszyscy podziali. Jeszcze nie tak dawno było tu całkiem sporo ludzi i materiałów do oglądania, komenty też się pojawiały. Teraz zostało zaledwie kilka(naście?) osób, które cokolwiek wrzucają. Charakterek stara się robić sztuczny tłok, ale nie da się ukryć wyludnienia strony. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że wszyscy przenieśli się na facebookowe grupy z samochodowymi memami. Może ktoś ma koncepcję na zwiększenie popularności strony? Mi przychodzi do głowy na przykład kategoria z ogłoszeniami motoryzacyjnymi dla aktywnych użytkowników(np z przynajmniej jednym materiałem na głównej w ostatnim tygodniu). Swoją drogą chętnie wpadłbym na jakiś mini-spot w Trójmieście jak już ogarnę sobie jakiś samochód.