Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 52 takie materiały
    Dragster –
    15 marca 2013, 18:04 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dragster –
    29 stycznia 2013, 20:36 przez Danio165 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dragster –
    29 stycznia 2013, 20:33 przez Danio165 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasz "Polski" dragster – Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
    Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
    2 stycznia 2013, 19:43 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Ford Mustang – W wersji Dragster
    W wersji Dragster
    2 grudnia 2012, 10:53 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dragster – Dziwne, że te cieńkie kółka z przodu wytrzymują takie obciążenia..
    Dziwne, że te cieńkie kółka z przodu wytrzymują takie obciążenia..
    4 listopada 2012, 12:32 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Dragster –
    4 października 2012, 15:16 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dragster? eeee nieee to jest DRAKSTER!! – Ot tak mi się nudziło troszeczkę 2 lata temu:P 
silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał  od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
    Ot tak mi się nudziło troszeczkę 2 lata temu:P
    silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
    z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
    Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
    18 września 2012, 13:17 przez bambus1121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne, plus zdjęcie z motokilera

    Dragster Camaro –
    1 sierpnia 2012, 14:33 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DRAGSTER :D – Chyba każdy chciałby takim się przejechać.
    Chyba każdy chciałby takim się przejechać.
    3 maja 2012, 21:48 przez Michalosen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)