Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    Delorean DMC 12 z Powrót do przeszłosci – Aż mi się zachciało obejrzeć ten film przed spaniem
    Aż mi się zachciało obejrzeć ten film przed spaniem
    9 stycznia 2014, 20:25 przez Demonek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    DeLorean DMC-12 – W jedynym słusznym malowaniu - bez malowania...
    W jedynym słusznym malowaniu - bez malowania...
    28 grudnia 2013, 9:47 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeLorean DMC- 12 –
    1 grudnia 2013, 15:50 przez szczepek3er (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeLorean DMC-­12 –
    8 września 2013, 16:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    DeLorean DMC 12 –
    7 września 2013, 0:09 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    PONTIAC GTO – Pontiac GTO pojawił się latem 1964. Nazwa GTO oznacza Gran Turismo Omologato i jest zapożyczona od modelu Ferrari 250 GTO. Początkowo była to topowa odmiana Pontiac Tempest Le Mans. Rok później, GTO stał oddzielnym modelem. Klienci kochali go za osiągi (200 km/h) i niską cenę. W samym tylko 1966 roku sprzedał się w liczbie 95.000 egzemplarzy.
Twórcą tego modelu był John DeLorean, który wtedy pracował jako główny inżynier w Pontiacu. John założył kilka lat później firmę  DeLorean Motor Company i zbudował słynnego DeLorean DMC-12. Największą zaletą tej serii Pontiaca był bardzo dobry stosunek masy do mocy. Pierwsza seria GTO posiadała największy silnik jaki Pontiac wykorzystywał w samochodach klasy średniej. Był to V8 o pojemności 6379 cm3. W 1967 roku zmieniono jednostkę napędową na motor o pojemności 6500 cm3.
Najsłynniejszy model GTO pojawił się w 1969 roku i nosił nazwę The Judge (sędzia). Pod długą maska zabudowany jest silnik o pojemności 400 cali sześciennych. (6,5 litra), który osiąga moc 366 KM i aż 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego.Z tym silnikiem GTO potrafił rozpędzić się od 0 do 96 km/h w sześć sekund. Jednym z ciekawszych detali tej serii był montowany na masce obrotomierz. Produkcję zakończono w 1974 roku.
    Pontiac GTO pojawił się latem 1964. Nazwa GTO oznacza Gran Turismo Omologato i jest zapożyczona od modelu Ferrari 250 GTO. Początkowo była to topowa odmiana Pontiac Tempest Le Mans. Rok później, GTO stał oddzielnym modelem. Klienci kochali go za osiągi (200 km/h) i niską cenę. W samym tylko 1966 roku sprzedał się w liczbie 95.000 egzemplarzy.
    Twórcą tego modelu był John DeLorean, który wtedy pracował jako główny inżynier w Pontiacu. John założył kilka lat później firmę DeLorean Motor Company i zbudował słynnego DeLorean DMC-12. Największą zaletą tej serii Pontiaca był bardzo dobry stosunek masy do mocy. Pierwsza seria GTO posiadała największy silnik jaki Pontiac wykorzystywał w samochodach klasy średniej. Był to V8 o pojemności 6379 cm3. W 1967 roku zmieniono jednostkę napędową na motor o pojemności 6500 cm3.
    Najsłynniejszy model GTO pojawił się w 1969 roku i nosił nazwę The Judge (sędzia). Pod długą maska zabudowany jest silnik o pojemności 400 cali sześciennych. (6,5 litra), który osiąga moc 366 KM i aż 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego.Z tym silnikiem GTO potrafił rozpędzić się od 0 do 96 km/h w sześć sekund. Jednym z ciekawszych detali tej serii był montowany na masce obrotomierz. Produkcję zakończono w 1974 roku.
    22 czerwca 2013, 12:43 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skrzydła – w Mescedesie SLS AMG i DeLoreanie DMC-12
    W Mescedesie SLS AMG i DeLoreanie DMC-12
    25 marca 2013, 0:34 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeLorean DMC-12 –
    25 lutego 2013, 20:21 przez FordBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeLorean DMC-12 – DeLorean powraca! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, DeLorean Motor Company potwierdził informacje o wznowieniu produkcji swojego jedynego modelu DMC-12. Największą nowością będzie jednak układ napędowy pojazdu.

DeLorean DMC-12 produkowany w latach 1981-1982, był napędzany przez 2.9-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM. Teraz, źródłem mocy będzie natomiast motor elektryczny, generujący aż 260 KM. Dodatkowo, litowo-jonowe baterie o pojemności 32 kWh pozwalają na pokonanie nawet 200 km bez potrzeby ich ponownego ładowania. Elektryczny DMC-12 osiąga 100 km/h w czasie 4,9 sekundy.

Auto ma być wytwarzane w Houston, zaś pierwsze egzemplarze powinny trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2013 roku. Niestety, cena elektrycznego DeLoreana wynosi 95 tys. dolarów.
    DeLorean powraca! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, DeLorean Motor Company potwierdził informacje o wznowieniu produkcji swojego jedynego modelu DMC-12. Największą nowością będzie jednak układ napędowy pojazdu.

    DeLorean DMC-12 produkowany w latach 1981-1982, był napędzany przez 2.9-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM. Teraz, źródłem mocy będzie natomiast motor elektryczny, generujący aż 260 KM. Dodatkowo, litowo-jonowe baterie o pojemności 32 kWh pozwalają na pokonanie nawet 200 km bez potrzeby ich ponownego ładowania. Elektryczny DMC-12 osiąga 100 km/h w czasie 4,9 sekundy.

    Auto ma być wytwarzane w Houston, zaś pierwsze egzemplarze powinny trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2013 roku. Niestety, cena elektrycznego DeLoreana wynosi 95 tys. dolarów.
    17 lutego 2013, 10:00 przez ~kudeke16 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Powrót do przyszłości – DeLorean DMC-12
    DeLorean DMC-12
    6 lutego 2013, 12:19 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj