Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Stolik mojego autorstwa. Jak się podoba? – Stolik własnego autorstwa. Bazą był silnik Hondy d15b7. Jak się podoba?
    Stolik własnego autorstwa. Bazą był silnik Hondy d15b7. Jak się podoba?
    30 grudnia 2013, 13:27 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    D15b7 – ja sama!
    Ja sama!
    16 października 2013, 20:07 przez fanka448 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    moje

    Black EJ2 – d15b7 - 125,8KM z seryjnych 101koni, kolega wkłada w samochód dużo gotówki jak i zarówno serca, moim zdaniem efekt jest znakomity
    D15b7 - 125,8KM z seryjnych 101koni, kolega wkłada w samochód dużo gotówki jak i zarówno serca, moim zdaniem efekt jest znakomity
    29 września 2013, 20:49 przez kawior2585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Japan cars! – D15B7 - 125,8KM 147,6Nm
    D15B7 - 125,8KM 147,6Nm
    25 września 2013, 21:14 przez kawior2585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mówicie, że ma 19 lat, a jest tylko rok starsza ode mnie – Moja Hanka d15b7 na gwincie
    Moja Hanka d15b7 na gwincie
    9 czerwca 2013, 2:18 przez ~Flanders | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    JDM f*ck – Moja EJ2 D15B7
    Moja EJ2 D15B7
    5 maja 2013, 18:10 przez ~CieslaC4 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    D15B7 Małe VT –
    21 kwietnia 2013, 14:39 przez ~CieslaC4 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne VT

    Moja Honda Civic EG8 – wersja amerykańska, 
silnik 1.5 16V d15b7 SOHC
    Wersja amerykańska,
    silnik 1.5 16V d15b7 SOHC
    24 stycznia 2013, 23:43 przez Zelo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    MOJA CIVIC EJ2 & BMW – BMW vs. Honda Civic
Które wolelibyście:
- Kolegi: BMW 318i 113KM czy moja: HONDA CIVIC EJ2 1.5 D15B7 (obecnie) 110KM?
(sorki, że trochę brudne)
    BMW vs. Honda Civic
    Które wolelibyście:
    - Kolegi: BMW 318i 113KM czy moja: HONDA CIVIC EJ2 1.5 D15B7 (obecnie) 110KM?
    (sorki, że trochę brudne)
    16 stycznia 2013, 22:26 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Źródło:

    Własne

    HONDA CIVIC EJ2 D15B7 - własnoręczny remont silnika – Rok produkcji - 95
Przebieg - 250 tys km
Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
    Rok produkcji - 95
    Przebieg - 250 tys km
    Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
    Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
    Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
    Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
    11 stycznia 2013, 20:56 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne