Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    vtecmaniak

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 22 stycznia 2013 - 11:54
    Ostatnio: 9 czerwca 2014 - 12:35
    • Materiałów na głównej: 10 z 11 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 528
    • Komentarzy: 11
    • Punktów za komentarze: 11
     
    Civic Si 2000 b18c6+
    211KM

    Brak trakcji. Po odchudzenia autka 0-100 w 5 sekund realne .
    8 czerwca 2014, 13:13 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wcześniej już wrzucane COUPE EJ8 Si z B18C6 i pojedynek coupe 5 gen (EJ2) też z C6 z różnicą wagową . Moja EJ8 1220 kg a EJ2 +/- 1000 kg
    20 kwietnia 2014, 12:59 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Stolik mojego autorstwa. Jak się podoba? – Stolik własnego autorstwa. Bazą był silnik Hondy d15b7. Jak się podoba?
    Stolik własnego autorstwa. Bazą był silnik Hondy d15b7. Jak się podoba?
    30 grudnia 2013, 13:27 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    211,2KM i 177,6 NM.
    23 września 2013, 22:07 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    211,2KM i 177,6 NM.
    23 września 2013, 22:09 przez vtecmaniak (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Si B18C6 po kilku modyfikacjach na hamowni Autorud Fabryka Mocy Rzeszów.
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    Wynik: 211,2KM i 177,6 NM.
    14 sierpnia 2013, 23:18 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Civic Si B18C6 po kilku modyfikacjach na hamowni Autorud Fabryka Mocy Rzeszów.
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    Wynik: 211,2KM i 177,6 NM.
    14 sierpnia 2013, 23:21 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Si Exhaust. Jest to model Ej8 Si (kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    22 stycznia 2013, 16:38 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Civic Ej8 Si b18c6 – Widzę że się podoba. Więc wrzucam fotki bardziej aktualne. Poprzednie były z roku 2011 a te są z 2012 ;-) w dalszym ciągu Coupe Si z podkarpacia :D

Jest to model Ej8 Si(kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    Widzę że się podoba. Więc wrzucam fotki bardziej aktualne. Poprzednie były z roku 2011 a te są z 2012 ;-) w dalszym ciągu Coupe Si z podkarpacia :D

    Jest to model Ej8 Si(kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    22 stycznia 2013, 16:34 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Honda Civic Ej8 Si b18c6 – Widzę że się podoba. Więc wrzucam fotki bardziej aktualne. Poprzednie były z roku 2011 a te są z 2012 ;-) w dalszym ciągu Coupe Si z podkarpacia :D

Jest to model Ej8 Si(kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    Widzę że się podoba. Więc wrzucam fotki bardziej aktualne. Poprzednie były z roku 2011 a te są z 2012 ;-) w dalszym ciągu Coupe Si z podkarpacia :D

    Jest to model Ej8 Si(kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    22 stycznia 2013, 16:26 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)