Samochód sportowy o nadwoziu coupe produkowany przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Samochód nazwą nawiązuje do produkowanej w latach 80. Toyoty AE86. Wersja koncepcyjna GT86 nazwana była Toyota FT-86. Rajdową wersję CS-R3 opracowano w Toyota Motorsport GmbH pod kątem wymogów kategorii R3 FIA. Badania zgodności z przepisami zakończono pomyślnie w październiku 2015 r. i tym samym GT86 CS-R3 stał się pierwszym nowym samochodem rajdowym z napędem na tylną oś, który otrzymał homologację FIA w XXI wieku. Główne różnice w stosunku do modelu standardowego obejmują zwiększenie mocy silnika z 200 do 232 KM i maksymalnego momentu obrotowego z 205 do 235 Nm, zastosowanie sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów Drenth i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wzmocnione zawieszenie i hamulce, sportowy układ wydechowy i standardowo montowaną klatkę bezpieczeństwa.
W tym filmie Robert prezentuje samochód BMW M3 CS. Wyprodukowano jedynie 1200 sztuk tego modelu a ten konkretny egzemplarz należy do IsAmU i jest na sprzedaż.
Produkowany przez firmę BMW od marca 2020 roku, posiada silnik 3.0L S55 twin-turbo I6 o mocy 444 KM. Samochód osiągał prędkość 100 km/h w 4 sekund z sześciobiegowa manualną skrzynią biegów, a w 3,8 sekund z siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią biegów. Jonny Lieberman z Motor Trend nazwał samochód najlepszym BMW od 12 lat.
Witajcie! W dzisiejszym odcinku zmodyfikujemy układ wydechowy w genialnej BMW M3 F80 ! Zamontujemy tu nie byle co, bo dedykowany tytanowy układ wydechowy Akrapovic. Nie jest to jednak nasza pierwsza ingerencja w to auto! Posiada ono już catback od "Akrapa" który również był montowany u nas. Teraz jednak zajmiemy się resztą, by klient mógł cieszyć się kompletnym wydechem. Na sam koniec po zamontowaniu opracowalismy nowy program tzw stage 1 który przyniósl rezultat 530 ps i 650nm. Zapraszamy do odcinka!
Witajcie! Przed Wami jubileuszowa, 50ta sztuka Toyoty GR Yaris która została poddana przez nas konkretnemu tuningowi. Ten Yaris jest wyposażony praktycznie w pełny pakiet modyfikacji jaki posiadamy do GR'ów. Zaczęliśmy oczywiście od konserwacji, ponieważ fabrycznie podłoga Toyoty jest jedynie w "gołym" podkładzie. Poza tym dostała pełny zestaw rozpórek Cusco, kompletny wydech MG Motorsport w wersji z klapami oraz carbonowy dolot Eventuri. Natomiast "wisienką na torcie" był montaż 2szt foteli Recaro CS wyposażonych w podgrzewanie podpięte do farbycznej instalacji, razem z naszymi autorskimi podstawami montażowymi i szynami Recaro Keiper. Jednak to jeszcze nie wszystko - większość z tych modyfikacji, jak ważne by nie były, nie jest widoczna na pierwszy rzut oka, zadbaliśmy więc, by auto zmieniło się również z zewnątrz. Zostało obniżone o 30mm zestawem sprężyn H&R oraz dostało nowe koła Braid (8jx18") które nadały mu mocno "motorsportowego" wizerunku.