Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 123 takie materiały
    Toyota Crown –
    29 lipca 2013, 15:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Crown S170 – Toyota to nie tylko miejskie samochody. Na rodzimym rynku, od ponad 50 lat ma w ofercie duże, luksusowe sedany, jak np. Crown. Jedenasta generacja tego tylnonapędowego sedana, produkowana była w okresie 1999-2003 r., głównie z rodziną znanych 6-cylindrowych silników 1JZ (2.5L) i 2JZ (3.0L). Inna, jeszcze bogatsza wersja tego samochodu, czyli Crown Majesta, ma 4-litrowy silnik V8 (1UZ-FE).
    Toyota to nie tylko miejskie samochody. Na rodzimym rynku, od ponad 50 lat ma w ofercie duże, luksusowe sedany, jak np. Crown. Jedenasta generacja tego tylnonapędowego sedana, produkowana była w okresie 1999-2003 r., głównie z rodziną znanych 6-cylindrowych silników 1JZ (2.5L) i 2JZ (3.0L). Inna, jeszcze bogatsza wersja tego samochodu, czyli Crown Majesta, ma 4-litrowy silnik V8 (1UZ-FE).
    Ford Crown Victoria –
    30 czerwca 2013, 17:40 przez ~sseba9999 | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie tylko ZOMO czuwa. – Ford Crown Victoria w wersji dla FBI napotkany kilka miesięcy temu na parkingu Wrocławskiego Auchana.
    Ford Crown Victoria w wersji dla FBI napotkany kilka miesięcy temu na parkingu Wrocławskiego Auchana.
    1 maja 2013, 13:55 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Amerykaniec z krwi i kości – Ford Crown Victoria LTD 5 litrów pod maską oczywiście V8 1987r.
    Ford Crown Victoria LTD 5 litrów pod maską oczywiście V8 1987r.
    21 lutego 2013, 19:48 przez Adam_Vader (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    WLEPKA- silniki JZ – Seria JZ:
1JZ-GE:
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 180KM
Moment obrotowy: 255Nm

1JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 280KM
Moment obrotowy: 378Nm

2JZ-GE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 220KM
Moment obrotowy: 294Nm

2JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 330KM
Moment obrotowy: 441Nm

Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    Seria JZ:
    1JZ-GE:
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 180KM
    Moment obrotowy: 255Nm

    1JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 280KM
    Moment obrotowy: 378Nm

    2JZ-GE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 220KM
    Moment obrotowy: 294Nm

    2JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 330KM
    Moment obrotowy: 441Nm

    Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

    Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    21 lutego 2013, 18:11 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Crown Victoria – Jak wam się podoba?
    Jak wam się podoba?
    16 lutego 2013, 13:19 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Epic Crown Victoria –
    29 października 2012, 17:01 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: FORD CROWN VICTORIA 1955 rok – model gotowy
    Model gotowy
    10 października 2012, 14:31 przez dees663 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Fu*k the police! – Chevy vs Crown Victoria
    Chevy vs Crown Victoria
    6 października 2012, 23:50 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)