Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Laurel (C33) – Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).
    Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).
    Dziewczyna i jej driftowóz – Nissan Cefiro A31
    Nissan Cefiro A31
    Kelly Wong – Z australijskiej sceny driftu. Jeździ Nissanem Cefiro A31, pod maską RB25DET o mocy 340 KM. Jeden z redaktorów SPEEDHUNTERS nazwał ją najlepszym żeńskim drifterem na świecie.
    Z australijskiej sceny driftu. Jeździ Nissanem Cefiro A31, pod maską RB25DET o mocy 340 KM. Jeden z redaktorów SPEEDHUNTERS nazwał ją najlepszym żeńskim drifterem na świecie.
    Nissan Cefiro A31 – Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.
    Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.