Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Peugeot oxia concept – Peugeot oxia - zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, koncepcyjny supersamochód spod znaku lwa napędzany widlastą ′szóstką′ osiągi jak na ówczesne realia są wręcz oszałamiające bo prędkość maksymalna tego auta wynosi aż 350 km/h! zaś zostało w nim zastosowanych szereg nowinek technicznych jak centralny komputer, który połączono z klimatyzacją, wysokiej klasy sprzętem audio z odtwarzaczem CD, telefonem oraz bazą danych podróży i pakietem nawigacyjnym który automatycznie dopasowywał skalę mapy do prędkości, czyli wszystkim, co weszło do powszechnego użytku dopiero w XXI wieku. Zasilenie klimatyzacji rozwiązano podobnie jak w koncepcie Proxima - system czerpał energię elektryczną z baterii słonecznych. W przypadku Oxii było to 18 komórek umieszczonych u podnóża przedniej szyby(Proxima miała ich aż 60, ale z tyłu na pokrywie silnika)

Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.

Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.

Dane techniczne:

prędkość maksymalna: 350km/h
0-100: ok. 5s.
silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
moc maksymalna: 680 KM
masa: 1360 kg
    Peugeot oxia - zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, koncepcyjny supersamochód spod znaku lwa napędzany widlastą ′szóstką′ osiągi jak na ówczesne realia są wręcz oszałamiające bo prędkość maksymalna tego auta wynosi aż 350 km/h! zaś zostało w nim zastosowanych szereg nowinek technicznych jak centralny komputer, który połączono z klimatyzacją, wysokiej klasy sprzętem audio z odtwarzaczem CD, telefonem oraz bazą danych podróży i pakietem nawigacyjnym który automatycznie dopasowywał skalę mapy do prędkości, czyli wszystkim, co weszło do powszechnego użytku dopiero w XXI wieku. Zasilenie klimatyzacji rozwiązano podobnie jak w koncepcie Proxima - system czerpał energię elektryczną z baterii słonecznych. W przypadku Oxii było to 18 komórek umieszczonych u podnóża przedniej szyby(Proxima miała ich aż 60, ale z tyłu na pokrywie silnika)

    Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.

    Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.

    Dane techniczne:

    prędkość maksymalna: 350km/h
    0-100: ok. 5s.
    silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
    skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
    moc maksymalna: 680 KM
    masa: 1360 kg
    23 lipca 2012, 22:55 przez szymonMK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tym razem dźwięk na tytanówce GReddy (wtedy był to wydech HKS Titanium Hi-Power)
    14 lipca 2012, 18:08 przez ShowTime91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan Primera GT SportLine Edition – MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT 
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm 
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa 
KOŁA: 195/60/15 
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p 
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm 
CHARAKTERYSTYKA: 
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu. 

SportLine Edition (100 egz.) 1997r. 
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT
    SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
    RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
    KOŁA: 195/60/15
    WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
    UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
    CHARAKTERYSTYKA:
    Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.

    SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
    Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    6 lipca 2012, 12:49 przez MrMole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Skoro inni to ja też wrzucam swoje - Audi A6 Allroad. – Audi A6 Allroad 2007 rok.

Wyposażenie :

ABS, 4x4, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, system nawigacji, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, ESP, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, czujnik parkowania, reg. wysokość podwozia, przyciemniane szyby, car audio od firmy BOSE (przepięknie gra)

Silnik :
3.0 TDI V6 233KM
Moment obrotowy : 450 Nm
Od 0 do 100 : 7,5 Sek
V-Max : 240 KM/h (niemieckie autrostrady zostały podbite)
Spalanie : Od 9 do 12 Litrów

Jeśli się podoba to daj moc lub napisz w komentarzach co sądzisz :)
    Audi A6 Allroad 2007 rok.

    Wyposażenie :

    ABS, 4x4, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, system nawigacji, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, ESP, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, czujnik parkowania, reg. wysokość podwozia, przyciemniane szyby, car audio od firmy BOSE (przepięknie gra)

    Silnik :
    3.0 TDI V6 233KM
    Moment obrotowy : 450 Nm
    Od 0 do 100 : 7,5 Sek
    V-Max : 240 KM/h (niemieckie autrostrady zostały podbite)
    Spalanie : Od 9 do 12 Litrów

    Jeśli się podoba to daj moc lub napisz w komentarzach co sądzisz :)
    7 kwietnia 2012, 15:55 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    A wszyscy, to i ja - moja fura – Ze mną już od 7 lat. Awarii zero, to i nie sprzedaje, bo po co?

1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był...

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h
    Ze mną już od 7 lat. Awarii zero, to i nie sprzedaje, bo po co?

    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był...

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h
    4 kwietnia 2012, 23:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)