Szukaj
Znalazłem 105 takich materiałów
Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.
Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.
Dane techniczne:
prędkość maksymalna: 350km/h
0-100: ok. 5s.
silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
moc maksymalna: 680 KM
masa: 1360 kg
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
KOŁA: 195/60/15
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
CHARAKTERYSTYKA:
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.
SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
Wyposażenie :
ABS, 4x4, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, system nawigacji, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, ESP, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, czujnik parkowania, reg. wysokość podwozia, przyciemniane szyby, car audio od firmy BOSE (przepięknie gra)
Silnik :
3.0 TDI V6 233KM
Moment obrotowy : 450 Nm
Od 0 do 100 : 7,5 Sek
V-Max : 240 KM/h (niemieckie autrostrady zostały podbite)
Spalanie : Od 9 do 12 Litrów
Jeśli się podoba to daj moc lub napisz w komentarzach co sądzisz :)
1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm
Co w nim było?
Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków
Moje mody:
- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był...
Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h