Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 30 takich materiałów
    Can-Am XMR 650 – Dobrze się spisuje w terenie i na dodatek wygląda nieziemsko
    Dobrze się spisuje w terenie i na dodatek wygląda nieziemsko
    Ferrari 712 Can Am – Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
    Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
    Nissan R383 z 1970r – Pojazd posiada dwunastocylindrowy (V12) silnik Nissana, o oznaczeniu GRX-3 KAI, pojemność 6.0L, moc 700 KM (wersja turbo ponad 900 KM). Samochód budowany był pod koniec lat 60, jako następca modelu R382 do wyścigów Grand Prix Japonii. Niestety, w 1970 r. po zmianie zasad, samochody z Grupy 7 Can-Am nie mogły być już używane w GP Japonii, stąd projekt niemal kompletnego R383 został wstrzymany. W 2006 roku, Nissan postanowił poniekąd wskrzesić projekt celem zbudowania repliki na bazie planów oryginalnego R383, aby samochód mógł uczestniczyć na różnego rodzaju imprezach w Japonii. Od tamtego czasu, R383 używany jest razem z innymi klasycznymi, wyścigowymi pojazdami Nissana z silnikami V12 czy V8, na różnych pokazach, imprezach czy wyścigach klasyków. Kilka pozostałych skanów, po kliknięciu w adres poniżej.
    Pojazd posiada dwunastocylindrowy (V12) silnik Nissana, o oznaczeniu GRX-3 KAI, pojemność 6.0L, moc 700 KM (wersja turbo ponad 900 KM). Samochód budowany był pod koniec lat 60, jako następca modelu R382 do wyścigów Grand Prix Japonii. Niestety, w 1970 r. po zmianie zasad, samochody z Grupy 7 Can-Am nie mogły być już używane w GP Japonii, stąd projekt niemal kompletnego R383 został wstrzymany. W 2006 roku, Nissan postanowił poniekąd wskrzesić projekt celem zbudowania repliki na bazie planów oryginalnego R383, aby samochód mógł uczestniczyć na różnego rodzaju imprezach w Japonii. Od tamtego czasu, R383 używany jest razem z innymi klasycznymi, wyścigowymi pojazdami Nissana z silnikami V12 czy V8, na różnych pokazach, imprezach czy wyścigach klasyków. Kilka pozostałych skanów, po kliknięciu w adres poniżej.
    Porsche 917/30 Can-Am Spyder – Porsche 917/30 Can-Am Spyder jest najmocniejszym samochodem wyścigowym wszech czasów. 1100 KM uzyskane z podwójnie turbodoładowanego chłodzonego powietrzem 12-cylindrowego silnika wyznaczyło poziom, do którego nikt nie potrafił się zbliżyć.Przy masie 820 kg pierwsza setka pojawiała się na liczniku po 1,9 s. Na zdjęciu ostatni z czterech zbudowanych przez fabrykę oryginalnych 917/30.
    Porsche 917/30 Can-Am Spyder jest najmocniejszym samochodem wyścigowym wszech czasów. 1100 KM uzyskane z podwójnie turbodoładowanego chłodzonego powietrzem 12-cylindrowego silnika wyznaczyło poziom, do którego nikt nie potrafił się zbliżyć.Przy masie 820 kg pierwsza setka pojawiała się na liczniku po 1,9 s. Na zdjęciu ostatni z czterech zbudowanych przez fabrykę oryginalnych 917/30.
    29 grudnia 2014, 14:45 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    gieldaklasykow.pl

    Porsche 917/30KL – Mistrzowska wyścigowka serii Can-Am. Moc około 1100KM, prędkość maksymalna w trakcie kwalifikacji lub wyścigu 402 km/h.
    Mistrzowska wyścigowka serii Can-Am. Moc około 1100KM, prędkość maksymalna w trakcie kwalifikacji lub wyścigu 402 km/h.
    Shadow DN4A –
    11 listopada 2014, 2:35 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj