Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 43 takie materiały
    Szczecinskie Mitsubishi – Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału. 
Zawieszenie: wielowahaczowe  gwintowane Tein Super Street
Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
    Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału.
    Zawieszenie: wielowahaczowe gwintowane Tein Super Street
    Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
    Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
    silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
    27 lipca 2013, 9:01 przez strong (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Blokada na koło – Polska straż miejska była by w stanie uszkodzić auto by ta blokadę założyć.
    Polska straż miejska była by w stanie uszkodzić auto by ta blokadę założyć.
    21 lipca 2013, 21:40 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Znane już tutaj e36 – Bliżej przedstawione:
- 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
- kolektor ssący od m50
- przerobiony układ dolotowy powietrza
- zwiększone ciśnienie paliwa
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło "spiek"
- blokada tylnego dyfra
- dodatkowy wentylator chłodnicy
- przerobiony układ wydechowy
- zwiększony kąt pochylenia kół przednich
- zwiększony promień skrętu
- zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
- zawieszenie z regulacja twardości
- klatka bezpieczeństwa
- rozpórki kielichów
- fotele kubełkowe
- hydrauliczny ręczny
- nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
- kierownica z odsadzeniem
- maska i klapa z laminatu
- poszerzone nadkola
    Bliżej przedstawione:
    - 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
    - kolektor ssący od m50
    - przerobiony układ dolotowy powietrza
    - zwiększone ciśnienie paliwa
    - lekkie koło zamachowe
    - sprzęgło "spiek"
    - blokada tylnego dyfra
    - dodatkowy wentylator chłodnicy
    - przerobiony układ wydechowy
    - zwiększony kąt pochylenia kół przednich
    - zwiększony promień skrętu
    - zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
    - zawieszenie z regulacja twardości
    - klatka bezpieczeństwa
    - rozpórki kielichów
    - fotele kubełkowe
    - hydrauliczny ręczny
    - nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
    - kierownica z odsadzeniem
    - maska i klapa z laminatu
    - poszerzone nadkola
    23 czerwca 2013, 20:39 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Następny projekt BMW E30 318is 90" – Moja Beemka E30 318is z 1990r.
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

S209A	 SPERRDIFFERENTIAL 25%	 Blokada dyrefencjału
S210A	 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A	 SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG	 Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A	 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH	 Centralny zamek z autoalarmem
S314A	 FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT	 Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A	 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL	 Brak napisu modelu
S350A	 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM	 Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A	 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH	 Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A	 WARNDREIECK	 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER	 Fotel sportowy
S510A	 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT	 Regulator zasięgu świateł
S520A	 NEBELSCHEINWERFER	 Lampa przeciwmgłowa
S652A	 BMW BAVARIA C II	 Radio Bavaria C II
S680A	 RADIOANTENNE MANUELL	 Antena radiowa ręczna
S690A	 CASSETTENHALTERUNG	 Uchwyt kasety
	
 Wersja krajowa Niemcy/Austria

Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j. 
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
    Moja Beemka E30 318is z 1990r.
    W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

    Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

    S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
    S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
    S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
    S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
    S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
    S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
    S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
    S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
    S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
    S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
    S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
    S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
    S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
    S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

    Wersja krajowa Niemcy/Austria

    Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
    Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
    Co sądzicie?
    2 maja 2013, 12:18 przez dzikuPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Taka tam Supra mk3 – Następnego dnia z blokadą na lewym przednim kole.
    Następnego dnia z blokadą na lewym przednim kole.
    19 września 2012, 21:27 przez furious09 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Blokada – Szybki sposób na blokadę. Like a boss :D
    Szybki sposób na blokadę. Like a boss :D
    19 lipca 2012, 17:59 przez grzesio1703 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Blokada samochodowa – chyba nikt nie będzie próbował go ukraść
    Chyba nikt nie będzie próbował go ukraść
    25 kwietnia 2012, 15:04 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes W124 – Mercedes klasy średniej wyższej wyposażany był w wiele jednostek napędowych benzynowych jak i diesli (200D R4 8V, 250D(T) R5 10V, 300D(T) R6 12V, E250D R5 20V, E300D R6 24V, 200E R4 8V, 200E/E200 R4 16V, E220 R4 16V, 230E R4 8V, 260E R6 12V, 280E/E280 R6 24V, 300E R6 12V, 300E-24 R6 24V, 320E/E320 R6 24V, E36 AMG R6 24V, 400E/E420 V8 32V, 500E/E500 V8 32V, E60 AMG V8 32V). Auto posiadało również ogromną gamę nadwozi począwszy od sedana kończąc na kabriolecie. W sierpniu 1993 roku dostał zaszczytną nazwę Klasy E, wtedy oznaczenia zmieniły się np. z 200E na E200, przy czym litera E nie oznaczała już elektronicznie sterowanego wtrysku paliwa, a przynależność do klasy E. Auto przeszło w tym czasie drobny facelifting (przednie reflektory i maska, zderzaki, tylne lampy i klapa bagażnika) oraz lakierowane zderzaki, jako samochód niemal najwyższej klasy oferował dość bogate wyposażenie szczególnie pod koniec produkcji, prawie wszystkie modele były wyposażone w klimatyzację (rzadziej klimatronic), przynajmniej jedną poduszkę powietrzną, ABS, i wiele innych dodatków do dziś nieobecnych w ofercie niektórych firm samochodowych, jak np. elektryczne podajniki pasów bezpieczeństwa w wersjach coupé i cabrio czy hamulec postojowy zaciągany nogą dla większej wygody. Oferowana wersja cabrio zaprezentowana w 1991 roku bazowała na nadwoziu coupé i miała pomniejszony rozstaw osi. W latach 1989-1994 produkowano wydłużoną wersję „long” o przedłużonym rozstawie osi. Samochód posiadał trzy pary drzwi, mieścił 7/8 osób. Wyposażony był w jednostki benzynowe o poj. 2,6 i 2,8 litra bądź diesla 2,5 l (10V i 20V). Podobnie jak poprzednicy tego modelu z rodziny W115 i W123, wykorzystywany był chętnie przez taksówkarzy i firmy zajmujące się transportem osób, cieszył się dużym powodzeniem w krajach arabskich. Ponadto w latach 1986-1995 produkowano modele specjalne o standardowym i powiększonym rozstawie osi, przeznaczone pod dalszą zabudowę (np. pod karetki pogotowia, karawany itd.).
Opcjonalnie do modelu W124 można było zamówić napęd na 4 koła (4Matic od 1987). Za dopłatą dostarczana była również automatyczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi (ASD) oraz w późniejszych rocznikach system kontroli trakcji (ASR). Model W124 był także jednym z najmniej zawodnych aut jakie powstawały w tamtym okresie, oprócz tego był także jednym z najbardziej komfortowych. Skomplikowane tylne zawieszenie (wielowahaczowe - opracowano je w 1983 roku dla modelu W201, było ono jednak tak dobre że zaadoptowano je do większego modelu W124, a potem do modelu W210) nastawione było raczej miękko, co skutecznie tłumiło wszelkie niedostatki nawierzchni, jednak nie zapewniało sportowych właściwości jezdnych. Model 500E stworzony w 1990 roku, w kooperacji z Porsche, był próbą stworzenia konkurencji dla BMW M5 E34 i również skutecznie spełnił pokładane w nim nadzieje, oferując lepszy komfort jazdy i bardziej dostojnie poruszając się po autostradach. W 1995 roku produkcja czterodrzwiowej limuzyny została przerwana i zastąpił go model W210 klasy E (okularnik), który nie miał już tak dobrej opinii, jak jego poprzednik, głównie ze względu na jakość blachy (korozja). Modele W124 kombi i coupé były produkowane rok dłużej tzn. do 1996, a cabrio do 1997. W124 krytykowany był za ubogie wyposażenie seryjne na początku produkcji oraz za pojedynczą wycieraczkę szyby przedniej, która rzekomo nie była dosyć efektywna.Paleta siników w Mercedesie W124 była bardzo bogata, od silników diesla aż do benzynowych silników V8, w których największy ma pojemność 6,0 l i osiąga moc 381 KM i 580 Nm w wersji AMG i 408 KM, 600 Nm w wersji Brabusa. Istnieją także 3 egzemplarze W124 z silnikiem V12 firmy VATH o ogromnej pojemności 7,2 l i mocy 510 KM. Mocniejszy od niego jest tylko egzemplarz przerobiony przez niemieckiego Brabusa. Model E V12 7.3l o mocy 530 KM. Jest najmocniejszym W124 w historii. Żaden z jego ówczesnych rywali nie posiadał w ofercie tak potężnego silnika, i praktycznie te modele nie miały konkurencji pod względem osiągów. Jednak te egzotyczne modele produkowano w bardzo niewielkich ilościach, przez co ciężko je nazwać seryjnymi.
    Mercedes klasy średniej wyższej wyposażany był w wiele jednostek napędowych benzynowych jak i diesli (200D R4 8V, 250D(T) R5 10V, 300D(T) R6 12V, E250D R5 20V, E300D R6 24V, 200E R4 8V, 200E/E200 R4 16V, E220 R4 16V, 230E R4 8V, 260E R6 12V, 280E/E280 R6 24V, 300E R6 12V, 300E-24 R6 24V, 320E/E320 R6 24V, E36 AMG R6 24V, 400E/E420 V8 32V, 500E/E500 V8 32V, E60 AMG V8 32V). Auto posiadało również ogromną gamę nadwozi począwszy od sedana kończąc na kabriolecie. W sierpniu 1993 roku dostał zaszczytną nazwę Klasy E, wtedy oznaczenia zmieniły się np. z 200E na E200, przy czym litera E nie oznaczała już elektronicznie sterowanego wtrysku paliwa, a przynależność do klasy E. Auto przeszło w tym czasie drobny facelifting (przednie reflektory i maska, zderzaki, tylne lampy i klapa bagażnika) oraz lakierowane zderzaki, jako samochód niemal najwyższej klasy oferował dość bogate wyposażenie szczególnie pod koniec produkcji, prawie wszystkie modele były wyposażone w klimatyzację (rzadziej klimatronic), przynajmniej jedną poduszkę powietrzną, ABS, i wiele innych dodatków do dziś nieobecnych w ofercie niektórych firm samochodowych, jak np. elektryczne podajniki pasów bezpieczeństwa w wersjach coupé i cabrio czy hamulec postojowy zaciągany nogą dla większej wygody. Oferowana wersja cabrio zaprezentowana w 1991 roku bazowała na nadwoziu coupé i miała pomniejszony rozstaw osi. W latach 1989-1994 produkowano wydłużoną wersję „long” o przedłużonym rozstawie osi. Samochód posiadał trzy pary drzwi, mieścił 7/8 osób. Wyposażony był w jednostki benzynowe o poj. 2,6 i 2,8 litra bądź diesla 2,5 l (10V i 20V). Podobnie jak poprzednicy tego modelu z rodziny W115 i W123, wykorzystywany był chętnie przez taksówkarzy i firmy zajmujące się transportem osób, cieszył się dużym powodzeniem w krajach arabskich. Ponadto w latach 1986-1995 produkowano modele specjalne o standardowym i powiększonym rozstawie osi, przeznaczone pod dalszą zabudowę (np. pod karetki pogotowia, karawany itd.).
    Opcjonalnie do modelu W124 można było zamówić napęd na 4 koła (4Matic od 1987). Za dopłatą dostarczana była również automatyczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi (ASD) oraz w późniejszych rocznikach system kontroli trakcji (ASR). Model W124 był także jednym z najmniej zawodnych aut jakie powstawały w tamtym okresie, oprócz tego był także jednym z najbardziej komfortowych. Skomplikowane tylne zawieszenie (wielowahaczowe - opracowano je w 1983 roku dla modelu W201, było ono jednak tak dobre że zaadoptowano je do większego modelu W124, a potem do modelu W210) nastawione było raczej miękko, co skutecznie tłumiło wszelkie niedostatki nawierzchni, jednak nie zapewniało sportowych właściwości jezdnych. Model 500E stworzony w 1990 roku, w kooperacji z Porsche, był próbą stworzenia konkurencji dla BMW M5 E34 i również skutecznie spełnił pokładane w nim nadzieje, oferując lepszy komfort jazdy i bardziej dostojnie poruszając się po autostradach. W 1995 roku produkcja czterodrzwiowej limuzyny została przerwana i zastąpił go model W210 klasy E (okularnik), który nie miał już tak dobrej opinii, jak jego poprzednik, głównie ze względu na jakość blachy (korozja). Modele W124 kombi i coupé były produkowane rok dłużej tzn. do 1996, a cabrio do 1997. W124 krytykowany był za ubogie wyposażenie seryjne na początku produkcji oraz za pojedynczą wycieraczkę szyby przedniej, która rzekomo nie była dosyć efektywna.Paleta siników w Mercedesie W124 była bardzo bogata, od silników diesla aż do benzynowych silników V8, w których największy ma pojemność 6,0 l i osiąga moc 381 KM i 580 Nm w wersji AMG i 408 KM, 600 Nm w wersji Brabusa. Istnieją także 3 egzemplarze W124 z silnikiem V12 firmy VATH o ogromnej pojemności 7,2 l i mocy 510 KM. Mocniejszy od niego jest tylko egzemplarz przerobiony przez niemieckiego Brabusa. Model E V12 7.3l o mocy 530 KM. Jest najmocniejszym W124 w historii. Żaden z jego ówczesnych rywali nie posiadał w ofercie tak potężnego silnika, i praktycznie te modele nie miały konkurencji pod względem osiągów. Jednak te egzotyczne modele produkowano w bardzo niewielkich ilościach, przez co ciężko je nazwać seryjnymi.
    22 marca 2012, 22:44 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga – Poniżej fragmenty wypowiedzi organizatora protestu - Łukasza Jasińskiego (pozdrawiamy), z którym Motokiller nawiązał kontakt i odtąd juz razem się wspieramy w słusznej sprawie - obniżenia cen paliw:

W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.

Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa. 

Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?

Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.

Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia. 

A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!

Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.

W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.

Lista miast biorących udział w Proteście:

Brzeg:
Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl

Białystok:
Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany 
Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie). 

BOLESŁAWIEC: 
Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO 
Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862

Gliwice:
Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071

Inowrocław:
godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP) 
Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120 
Wydarzenie na facebooku

Poznań:
Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki) 
Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie 
kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl

Rzeszów:
Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl

SOSNOWIEC/JAWORZNO:
Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :) 
Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
spowrotem do zjazdu na mysłowice 
Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369

Tarnów: 
Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00 
Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl

Włocławek:
godz 12,  Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji 
kontakt: Kuba Zieliński  nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707


Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:

Spis koordynatorów wojewódzkich:
Dolnośląskie:

Kujawsko-Pomorskie
Leszek Urbaniak
tel: 603047547
kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl

Lubelskie
Kamil Włodarczyk
lubelskie@twojepaliwo.pl

Lubuskie
Łukasz Kuczenko
tel: 697-624-862
lubuskie@twojepaliwo.pl

Łódzkie
Piotr Kabza
lodzkie@twojepaliwo.pl

Małopolskie
Aneta Lawrenc
malopolskie@twojepaliwo.pl

Mazowieckie

Opolskie
Jasiński Łukasz
tel: 886-33-07-33
opolskie@twojepaliwo.pl

Podkarpackie
Paweł Wilk
tel: 507-130-290
podkarpackie@twojepaliwo.pl

Podlaskie
Petelski Rafał
tel: 513 582 414
podlaskie@twojepaliwo.pl

Pomorskie
Kasia Sawczuk
tel: 516440302
pomorskie@twojepaliwo.pl

Śląskie
Angelika Dybka
tel: 515793566
slaskie@twojepaliwo.pl

Warmińsko-Mazurskie

Wielkopolskie
Adam Tyranowski
TEL. 514-132-264
wielkopolskie@twojepaliwo.pl

Zachodnio-Pomorskie
Piotr Dołżonek
zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl

Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:

http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
    Poniżej fragmenty wypowiedzi organizatora protestu - Łukasza Jasińskiego (pozdrawiamy), z którym Motokiller nawiązał kontakt i odtąd juz razem się wspieramy w słusznej sprawie - obniżenia cen paliw:

    W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.

    Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa.

    Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?

    Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.

    Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia.

    A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!

    Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.

    W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.

    Lista miast biorących udział w Proteście:

    Brzeg:
    Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
    Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
    Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl

    Białystok:
    Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany
    Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie).

    BOLESŁAWIEC:
    Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO
    Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
    Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
    Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862

    Gliwice:
    Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
    Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
    kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071

    Inowrocław:
    godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP)
    Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
    kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120
    Wydarzenie na facebooku

    Poznań:
    Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki)
    Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie
    kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl

    Rzeszów:
    Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
    Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
    Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl

    SOSNOWIEC/JAWORZNO:
    Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :)
    Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
    spowrotem do zjazdu na mysłowice
    Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369

    Tarnów:
    Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00
    Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
    Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl

    Włocławek:
    godz 12, Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
    Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji
    kontakt: Kuba Zieliński nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707


    Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:

    Spis koordynatorów wojewódzkich:
    Dolnośląskie:

    Kujawsko-Pomorskie
    Leszek Urbaniak
    tel: 603047547
    kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl

    Lubelskie
    Kamil Włodarczyk
    lubelskie@twojepaliwo.pl

    Lubuskie
    Łukasz Kuczenko
    tel: 697-624-862
    lubuskie@twojepaliwo.pl

    Łódzkie
    Piotr Kabza
    lodzkie@twojepaliwo.pl

    Małopolskie
    Aneta Lawrenc
    malopolskie@twojepaliwo.pl

    Mazowieckie

    Opolskie
    Jasiński Łukasz
    tel: 886-33-07-33
    opolskie@twojepaliwo.pl

    Podkarpackie
    Paweł Wilk
    tel: 507-130-290
    podkarpackie@twojepaliwo.pl

    Podlaskie
    Petelski Rafał
    tel: 513 582 414
    podlaskie@twojepaliwo.pl

    Pomorskie
    Kasia Sawczuk
    tel: 516440302
    pomorskie@twojepaliwo.pl

    Śląskie
    Angelika Dybka
    tel: 515793566
    slaskie@twojepaliwo.pl

    Warmińsko-Mazurskie

    Wielkopolskie
    Adam Tyranowski
    TEL. 514-132-264
    wielkopolskie@twojepaliwo.pl

    Zachodnio-Pomorskie
    Piotr Dołżonek
    zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl

    Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:

    http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
    13 marca 2012, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi Quattro Grupa B – Audi Quattro zadebiutowało 3 marca w 1980 roku w Genewie. Nad autem pracowano od lutego 1977. Wtedy to Ferdynand Piech, Jorg Bensinger, Hans Nedvidek i kilku projektantów z Audi zaczęło pracować nad rewolucyjnym sportowym wozem. Idea napędu na 4 koła zrodziła się podczas zimowych testów Audi 200 oraz Volkswagena Iltisa. Okazało się wówczas, że powolna terenówka radzi sobie lepiej w zimowych warunkach niż sportowa limuzyna ze 170 konnym silnikiem. Grupa inżynierów postanowiła zaadaptować napęd na 4 koła do auta osobowego. Powstał wówczas pierwszy prototyp opierający się na Audi 80 B1, wyposażony w układ napędu na 4 koła z Volkswagena Iltisa i silnik z Audi 200. Kolejny prototyp opierał się już na przygotowywanym do produkcji Audi 80 Typ 81 (B2). Po przeprowadzeniu testów i przekonaniu zarządu projekt dostał zielone światło i zlecono opracowanie nadwozia opierającego się na Audi 80. Pierwszym kierowcą testowym był Hannu Mikkola. Po krótkim teście skomentował możliwości wozu: „Właśnie doświadczyłem powiewu przyszłości. Ten samochód zrewolucjonizuje rajdy na zawsze”. Pierwszy prototyp określany był skrótem „A1” to: „Allrad 1” (czyli po prostu: „z napędem na wszystkie koła”). To samo oznaczenie nosiła potem pierwsza ewolucja rajdowa tego auta.
Auto zaprezentowane w Genewie technicznie opierało się na wielu elementach Audi 80 Typ 81, na jego bazie powstało również Audi Coupé typ 85. Audi Quattro nosiło wewnętrzne oznaczenie Typ 85, auto zewnętrznie wyróżniało się poszerzeniami nadkoli, szerokimi zderzakami, itp. Pod maską pracował silnik pięciocylindrowy z turbodoładowaniem, początkowo o pojemności 2.1l i mocy 200 KM. Był on rozwinięciem silnika znanego z Audi 200 5T Typ 43. Posiadał 10 zaworów i mechaniczny wtrysk paliwa. Audi Quattro z tym silnikiem rozpędzało się do 100km/h w 7.1s i osiągało prędkość maksymalną 222km/h. Auto było wyposażone w stały napęd na 4 koła z blokowanym centralnym i tylnym mechanizmem różnicowym. Pierwsza poważna modernizacja auta miała miejsce wraz z odświeżeniem gamy Audi 80 Typ81 pod koniec 1982 roku. Wówczas podwójne kwadratowe reflektory zastąpiono reflektorami zespolonymi i wprowadzono elektroniczne wskaźniki. Wcześniej zmieniono również układ sterowania blokadami napędów. W roku 1984 auto przeszło poważniejszą modernizację. Ponownie zmieniono atrapę chłodnicy i przednie reflektory, z tyłu zastosowano czarne lampy firmy Frankani, wprowadzono całkowicie nowe wnętrze oraz elektroniczne wskaźniki z systemem AutoCheck z syntezą mowy. Pod maskę trafił nowy pięciocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2.2 o tej samej mocy. Poprawiła się elastyczność auta, teraz przyspieszenie do 100km/h zajmowało 6.7s. W roku 1987 wraz z wprowadzeniem nowej generacji napędu quattro do wszystkich pozostały modeli Audi również Audi Quattro wyposażono w układ napędowy z centralnym mechanizmem różnicowym typu Torsen i uruchamianą za pomocą przycisku blokadą tylnego mostu. Ostatnia poważna modernizacja auta miała miejsce w 1989, pod maskę trafił wówczas zmodyfikowany silnik 2.2 wyposażony w 20-zaworową głowicę, dysponujący mocą 220 KM. Audi Quattro 20V rozpędzało się do 100km/h w 6.3s i osiągało prędkość maksymalną 230km/h. W tej formie auto było produkowane do 1991 roku, a jego oficjalnym następcą zostało Audi Coupé S2 Typ 8B.


Audi Sport Quattro

Jest to skrócona wersja Audi Quattro. Została zaprezentowana w roku 1983 na potrzeby homologacji rajdowej grupy B. Dzięki krótszemu rozstawowi osi auto miało być bardziej zwrotne. Dla potrzeb homologacyjnych wyprodukowano ponad 200 sztuk. Poza krótszym rozstawem osi, auto wyróżniało się jeszcze szerszymi nadkolami, zmodyfikowanym przodem i maską, przebudowaną tablicą rozdzielczą. Pomimo krótkiego rozstawu osi auto było 4 osobowe. Pod maską pracował pięciocylindrowy silnik 2.1 z turbosprężarką i 20-zaworową głowicą osiągający moc 306 KM. Przyspieszenie od 0 do 100km/h zajmowało 4,9s, a prędkość maksymalna tego auta wynosiła 250km/h. Dostępny był tylko w kilku kolorach nadwozia: białym, czerwonym, zielonym, niebieskim, czarnym. Obecnie ceny rynkowe tego auta wynoszą ponad 100 tys. euro.

Rajdy samochodowe

Twórcom quattro od początku przyświecała myśl o rajdowym wykorzystaniu samochodu. Krótko po rozpoczęciu produkcji seryjnej odmiany, w styczniu 1981 pierwsza rajdowa wersja quattro wystartowała w austriackim Janner Rally od razu wygrywając w debiucie. W tym samym roku quattro zadebiutowało również w mistrzostwach świata, wygrywając z przewagą prawie sześciu minut pierwszy odcinek specjalny. Do takiej przewagi w większości przyczynił się napęd na cztery koła. Warto dodać, że to dzięki quattro w rajdach zaczęto stosować ów napęd. W 1984r. Hannu Mikkola wygrał rajd Portugalii za sterami Quattro A2 sponsorowanego przez HB. Można powiedzieć, że te dwa modele były swego rodzaju wstępem do rajdowej Grupy B.
    Audi Quattro zadebiutowało 3 marca w 1980 roku w Genewie. Nad autem pracowano od lutego 1977. Wtedy to Ferdynand Piech, Jorg Bensinger, Hans Nedvidek i kilku projektantów z Audi zaczęło pracować nad rewolucyjnym sportowym wozem. Idea napędu na 4 koła zrodziła się podczas zimowych testów Audi 200 oraz Volkswagena Iltisa. Okazało się wówczas, że powolna terenówka radzi sobie lepiej w zimowych warunkach niż sportowa limuzyna ze 170 konnym silnikiem. Grupa inżynierów postanowiła zaadaptować napęd na 4 koła do auta osobowego. Powstał wówczas pierwszy prototyp opierający się na Audi 80 B1, wyposażony w układ napędu na 4 koła z Volkswagena Iltisa i silnik z Audi 200. Kolejny prototyp opierał się już na przygotowywanym do produkcji Audi 80 Typ 81 (B2). Po przeprowadzeniu testów i przekonaniu zarządu projekt dostał zielone światło i zlecono opracowanie nadwozia opierającego się na Audi 80. Pierwszym kierowcą testowym był Hannu Mikkola. Po krótkim teście skomentował możliwości wozu: „Właśnie doświadczyłem powiewu przyszłości. Ten samochód zrewolucjonizuje rajdy na zawsze”. Pierwszy prototyp określany był skrótem „A1” to: „Allrad 1” (czyli po prostu: „z napędem na wszystkie koła”). To samo oznaczenie nosiła potem pierwsza ewolucja rajdowa tego auta.
    Auto zaprezentowane w Genewie technicznie opierało się na wielu elementach Audi 80 Typ 81, na jego bazie powstało również Audi Coupé typ 85. Audi Quattro nosiło wewnętrzne oznaczenie Typ 85, auto zewnętrznie wyróżniało się poszerzeniami nadkoli, szerokimi zderzakami, itp. Pod maską pracował silnik pięciocylindrowy z turbodoładowaniem, początkowo o pojemności 2.1l i mocy 200 KM. Był on rozwinięciem silnika znanego z Audi 200 5T Typ 43. Posiadał 10 zaworów i mechaniczny wtrysk paliwa. Audi Quattro z tym silnikiem rozpędzało się do 100km/h w 7.1s i osiągało prędkość maksymalną 222km/h. Auto było wyposażone w stały napęd na 4 koła z blokowanym centralnym i tylnym mechanizmem różnicowym. Pierwsza poważna modernizacja auta miała miejsce wraz z odświeżeniem gamy Audi 80 Typ81 pod koniec 1982 roku. Wówczas podwójne kwadratowe reflektory zastąpiono reflektorami zespolonymi i wprowadzono elektroniczne wskaźniki. Wcześniej zmieniono również układ sterowania blokadami napędów. W roku 1984 auto przeszło poważniejszą modernizację. Ponownie zmieniono atrapę chłodnicy i przednie reflektory, z tyłu zastosowano czarne lampy firmy Frankani, wprowadzono całkowicie nowe wnętrze oraz elektroniczne wskaźniki z systemem AutoCheck z syntezą mowy. Pod maskę trafił nowy pięciocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2.2 o tej samej mocy. Poprawiła się elastyczność auta, teraz przyspieszenie do 100km/h zajmowało 6.7s. W roku 1987 wraz z wprowadzeniem nowej generacji napędu quattro do wszystkich pozostały modeli Audi również Audi Quattro wyposażono w układ napędowy z centralnym mechanizmem różnicowym typu Torsen i uruchamianą za pomocą przycisku blokadą tylnego mostu. Ostatnia poważna modernizacja auta miała miejsce w 1989, pod maskę trafił wówczas zmodyfikowany silnik 2.2 wyposażony w 20-zaworową głowicę, dysponujący mocą 220 KM. Audi Quattro 20V rozpędzało się do 100km/h w 6.3s i osiągało prędkość maksymalną 230km/h. W tej formie auto było produkowane do 1991 roku, a jego oficjalnym następcą zostało Audi Coupé S2 Typ 8B.


    Audi Sport Quattro

    Jest to skrócona wersja Audi Quattro. Została zaprezentowana w roku 1983 na potrzeby homologacji rajdowej grupy B. Dzięki krótszemu rozstawowi osi auto miało być bardziej zwrotne. Dla potrzeb homologacyjnych wyprodukowano ponad 200 sztuk. Poza krótszym rozstawem osi, auto wyróżniało się jeszcze szerszymi nadkolami, zmodyfikowanym przodem i maską, przebudowaną tablicą rozdzielczą. Pomimo krótkiego rozstawu osi auto było 4 osobowe. Pod maską pracował pięciocylindrowy silnik 2.1 z turbosprężarką i 20-zaworową głowicą osiągający moc 306 KM. Przyspieszenie od 0 do 100km/h zajmowało 4,9s, a prędkość maksymalna tego auta wynosiła 250km/h. Dostępny był tylko w kilku kolorach nadwozia: białym, czerwonym, zielonym, niebieskim, czarnym. Obecnie ceny rynkowe tego auta wynoszą ponad 100 tys. euro.

    Rajdy samochodowe

    Twórcom quattro od początku przyświecała myśl o rajdowym wykorzystaniu samochodu. Krótko po rozpoczęciu produkcji seryjnej odmiany, w styczniu 1981 pierwsza rajdowa wersja quattro wystartowała w austriackim Janner Rally od razu wygrywając w debiucie. W tym samym roku quattro zadebiutowało również w mistrzostwach świata, wygrywając z przewagą prawie sześciu minut pierwszy odcinek specjalny. Do takiej przewagi w większości przyczynił się napęd na cztery koła. Warto dodać, że to dzięki quattro w rajdach zaczęto stosować ów napęd. W 1984r. Hannu Mikkola wygrał rajd Portugalii za sterami Quattro A2 sponsorowanego przez HB. Można powiedzieć, że te dwa modele były swego rodzaju wstępem do rajdowej Grupy B.
    27 lutego 2012, 10:30 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)