Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Honda Integra – Integra z Mega Spotu.Pod maską B18C6,6 sekund do setki moc ciut powyżej 200 koni.Oryginalne felgi z ITR zostały założone specjalnie na ten zlot tak samo jak fotele Recaro.Z tego co pamiętam właściciel  trzyma auto pod kocem,i takie larytasy tylko na zlot zakłada.Auto do jazdy niedzielnej i tylko w suche ciepłe dni.Auto i właściciel dobrali się idealnie,koneser z autem dla koneserów.
    Integra z Mega Spotu.Pod maską B18C6,6 sekund do setki moc ciut powyżej 200 koni.Oryginalne felgi z ITR zostały założone specjalnie na ten zlot tak samo jak fotele Recaro.Z tego co pamiętam właściciel trzyma auto pod kocem,i takie larytasy tylko na zlot zakłada.Auto do jazdy niedzielnej i tylko w suche ciepłe dni.Auto i właściciel dobrali się idealnie,koneser z autem dla koneserów.
    30 stycznia 2014, 17:21 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Civic EJ6 EM1 style B18C6 – Civic Vi Coupe stylizowany na amerykańską wersje EM1.
Jednostka napędowa to niemalże 200 konny silnik (B18C6)z Hondy Integry Type-R DC2
    Civic Vi Coupe stylizowany na amerykańską wersje EM1.
    Jednostka napędowa to niemalże 200 konny silnik (B18C6)z Hondy Integry Type-R DC2
    28 września 2013, 17:20 przez ~xxxxxx | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    211,2KM i 177,6 NM.
    23 września 2013, 22:07 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    We love Honda! – No i mamy, podoba Wam się taki "kivik? Aktualnie już rozbita, ale w trakcie robienia.
Pod maską bardzo zdrowe 1.3 D13B2 które radzi sobie lepiej niż moje poprzednie D15B2 które brało olej litrami.  Miejmy nadzieje, że wypali projekt Swapa na B18c6 turbo    Honda  4EvEr!
    No i mamy, podoba Wam się taki "kivik? Aktualnie już rozbita, ale w trakcie robienia.
    Pod maską bardzo zdrowe 1.3 D13B2 które radzi sobie lepiej niż moje poprzednie D15B2 które brało olej litrami. Miejmy nadzieje, że wypali projekt Swapa na B18c6 turbo Honda 4EvEr!
    7 września 2013, 11:09 przez ~McTajsman | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Honda Civic Si B18C6 po kilku modyfikacjach na hamowni Autorud Fabryka Mocy Rzeszów.
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    Wynik: 211,2KM i 177,6 NM.
    14 sierpnia 2013, 23:18 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Civic Si B18C6 po kilku modyfikacjach na hamowni Autorud Fabryka Mocy Rzeszów.
    -Dolot AEM V2
    -Kolektor wydechowy Hytech Tri-Y 4-2-2-1 2.5"
    -Kompletny układ wydechowy Toyo Sport 2.5"
    -Komputer P72 wystrojony pod obecne graty przez Rysia z Warszawy http://www.strojenia.pl/.
    Wynik: 211,2KM i 177,6 NM.
    14 sierpnia 2013, 23:21 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Si Exhaust. Jest to model Ej8 Si (kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    22 stycznia 2013, 16:38 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Civic Ej8 Si b18c6 – Widzę że się podoba. Więc wrzucam fotki bardziej aktualne. Poprzednie były z roku 2011 a te są z 2012 ;-) w dalszym ciągu Coupe Si z podkarpacia :D

Jest to model Ej8 Si(kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    Widzę że się podoba. Więc wrzucam fotki bardziej aktualne. Poprzednie były z roku 2011 a te są z 2012 ;-) w dalszym ciągu Coupe Si z podkarpacia :D

    Jest to model Ej8 Si(kanadyjka) Wanna Be z silnikiem b18c6 (1.8 z Integry Type-r).
    22 stycznia 2013, 16:34 przez vtecmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)