Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 80 takich materiałów
    DAEWOO-FSO Polonez Atu Plus – Nowy nabytek. Rocznik 2001r
Wkrótce nowe zdjęcia.
    Nowy nabytek. Rocznik 2001r
    Wkrótce nowe zdjęcia.
    29 czerwca 2013, 20:40 przez ~Sokol | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Nie ma to jak klasyk – Atu 1.6 16v
    Atu 1.6 16v
    28 czerwca 2013, 20:36 przez ~Siwy2015 | Do ulubionych | Skomentuj
    28 czerwca 2013, 17:55 przez Mistrz_Ceremonii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Sedan – Już od pierwszych lat produkcji, próbowano wprowadzić nowe osobowe wersje nadwoziowe - kombi i sedana. Udało to się dopiero po dwudziestu latach produkcji, kiedy Poldek się zestarzał, wówczas w 1996 do produkcji wszedł model Atu (sedan), a w 2000 kombi. Nim się to jednak stało, powstać musiały prototypy, o których tutaj mowa. 
 Na początku lat osiemdziesiątych, modne stały się nadwozia z wyraźnie zaakcentowanym bagażnikiem - trójbryłowe, określane czasem mianem "tre volumi", w którym poszczególne części auta (komora silnika, kabina pasażerska i bagażnik) są osobnymi bryłami. Prototyp Poloneza, z takim właśnie nadwoziem, powstał około 1983 roku w FSO. Nie posiadam niestety bliższych informacji o tym samochodzie, podobno było kilka wersji, niektóre zaprojektowane przez Włochów. Prace nad sedanem jednak przerwano pod koniec lat osiemdziesiątych. Powstało też trochę czterodrwiowych "samoróbek".
    Już od pierwszych lat produkcji, próbowano wprowadzić nowe osobowe wersje nadwoziowe - kombi i sedana. Udało to się dopiero po dwudziestu latach produkcji, kiedy Poldek się zestarzał, wówczas w 1996 do produkcji wszedł model Atu (sedan), a w 2000 kombi. Nim się to jednak stało, powstać musiały prototypy, o których tutaj mowa.
    Na początku lat osiemdziesiątych, modne stały się nadwozia z wyraźnie zaakcentowanym bagażnikiem - trójbryłowe, określane czasem mianem "tre volumi", w którym poszczególne części auta (komora silnika, kabina pasażerska i bagażnik) są osobnymi bryłami. Prototyp Poloneza, z takim właśnie nadwoziem, powstał około 1983 roku w FSO. Nie posiadam niestety bliższych informacji o tym samochodzie, podobno było kilka wersji, niektóre zaprojektowane przez Włochów. Prace nad sedanem jednak przerwano pod koniec lat osiemdziesiątych. Powstało też trochę czterodrwiowych "samoróbek".
    11 czerwca 2013, 16:47 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Atu GLI 1.6  16V –
    11 czerwca 2013, 14:11 przez ~Siwy2015 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Atu Plus – Dają inni dam i ja swojego złomka
    Dają inni dam i ja swojego złomka
    13 grudnia 2012, 17:51 przez ~Szyna | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO – Atu Rover - poprzedni.
    Atu Rover - poprzedni.
    9 listopada 2012, 17:36 przez mlodzieniecfso (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Atu Plus – Sentyment został...
    Sentyment został...
    9 listopada 2012, 17:46 przez mlodzieniecfso (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    REKLAMA POLONEZA ATU Z LAT 90 – Skan pochodzi z jakiegoś czasopisma motoryzacyjnego, nie wiem jakiego gdyż tylko tą wycinkę znalazłem. Musiało to być gdzieś w 1997 lub troszkę później.
    Skan pochodzi z jakiegoś czasopisma motoryzacyjnego, nie wiem jakiego gdyż tylko tą wycinkę znalazłem. Musiało to być gdzieś w 1997 lub troszkę później.
    14 czerwca 2012, 13:15 przez Sylwek32444 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zbiory własne :)

    FSO POLONEZ – FSO Polonez – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równorzędnie aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.
Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu hatchback. W 1988 wprowadzono wersję użytkową Poloneza, Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    FSO Polonez – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równorzędnie aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.
    Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu hatchback. W 1988 wprowadzono wersję użytkową Poloneza, Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    15 maja 2012, 16:19 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj