Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 80 takich materiałów
    Zwykły Polonez – Atu+ na szesnastkach.
    Atu+ na szesnastkach.
    14 września 2014, 10:35 przez ~Damian432111 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Polonez atu GLI – Początki upiększania.
    Początki upiększania.
    24 sierpnia 2014, 21:26 przez Rudi2015 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – FSO Polonez - samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    FSO Polonez - samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

    Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    3 czerwca 2014, 11:22 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO ATU 1.4 GLI 16V – Oznaczenie Poloneza z Silnikiem Rovera 1.4 16V
    Oznaczenie Poloneza z Silnikiem Rovera 1.4 16V
    18 kwietnia 2014, 18:54 przez ~FSO | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Dwaj bracia – Zielone Atu 2001 bordowe Caro 1998
    Zielone Atu 2001 bordowe Caro 1998
    23 lutego 2014, 15:22 przez ~Mikeel | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    FSO Polonez Atu – Następca czerwonego Poldka 
Rok produkcji 1997(końcówka produkcji) 
Silnik 1.6 GLI
Dzielnie służył do 2010 roku kiedy został sprzedany a dopiero z rąk kolejnego właściciela trafił na "żyletki"
    Następca czerwonego Poldka
    Rok produkcji 1997(końcówka produkcji)
    Silnik 1.6 GLI
    Dzielnie służył do 2010 roku kiedy został sprzedany a dopiero z rąk kolejnego właściciela trafił na "żyletki"
    18 stycznia 2014, 16:35 przez Mixter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Renault Laguna 1 – Rok produkcji 1994
Silnik 1.8 benzyna 
Wersja wyposażenia: RN
Następczyni ciemnego ATU 
W tle Mercedes Benz W124 2,5 diesel
    Rok produkcji 1994
    Silnik 1.8 benzyna
    Wersja wyposażenia: RN
    Następczyni ciemnego ATU
    W tle Mercedes Benz W124 2,5 diesel
    18 stycznia 2014, 16:43 przez Mixter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Polonez Atu 1.6 GLI – Moje pierwsze autko
Polonez Atu 1.6 GLI
    Moje pierwsze autko
    Polonez Atu 1.6 GLI
    4 stycznia 2014, 17:31 przez ~Siwy2015 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Polonez ATU – Oczko w głowie kumpla. Podziwiam go za to, że ratuje Polską motoryzacje
    Oczko w głowie kumpla. Podziwiam go za to, że ratuje Polską motoryzacje
    1 stycznia 2014, 16:55 przez Marcin96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    bikepics.com

    FSO Polonez Atu – Dziecko Żerańskiego FSO z 1996 r. w pakiecie stylizacyjnym Oricari
    Dziecko Żerańskiego FSO z 1996 r. w pakiecie stylizacyjnym Oricari
    19 listopada 2013, 6:13 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)