Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Motorownia poskładana – Czas na resztę.
    Czas na resztę.
    Coraz bliżej końca – Jeszcze trochę pracy i poldek wyjedzie z mocniejszym serduchem.
    Jeszcze trochę pracy i poldek wyjedzie z mocniejszym serduchem.
    Honda Civic V – Honda, niby zwykły civic, atu 1.6 Vtec 160 kuca.
    Honda, niby zwykły civic, atu 1.6 Vtec 160 kuca.
    11 listopada 2014, 23:07 przez LowFamilia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Powoli do przodu, się dzieje – Kolejny etap prac przy poldku skończony. Teraz sobie komora schnie, a po weekendzie podmiana belki i drążka po czym będzie można już wsadzać motorownie. Uprzedzam: miało być tylko odświeżone bez żadnych cleanów itp.
    Kolejny etap prac przy poldku skończony. Teraz sobie komora schnie, a po weekendzie podmiana belki i drążka po czym będzie można już wsadzać motorownie. Uprzedzam: miało być tylko odświeżone bez żadnych cleanów itp.
    Polonez Atu – Troszkę niższy. :)
    Troszkę niższy. :)
    3 października 2014, 0:07 przez damiansf1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne.

    MR87 i Atu 01 –
    2 października 2014, 17:44 przez maro_FSO89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Borewicz Sedan – Gdyby nie spojler, oraz ogólne zmęczenie, gdyby przymknąć na to oko, to trzeba przyznać, że w sumie lżejszy oraz przyjemniejszy projekt od Atu.
    Gdyby nie spojler, oraz ogólne zmęczenie, gdyby przymknąć na to oko, to trzeba przyznać, że w sumie lżejszy oraz przyjemniejszy projekt od Atu.
    28 września 2014, 17:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Zwykły Polonez – Atu+ na szesnastkach.
    Atu+ na szesnastkach.
    14 września 2014, 10:35 przez ~Damian432111 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Polonez atu GLI – Początki upiększania.
    Początki upiększania.
    24 sierpnia 2014, 21:26 przez Rudi2015 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – FSO Polonez - samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    FSO Polonez - samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.

    Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu liftback. W 1988 roku wprowadzono wersję użytkową Poloneza nazwaną Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 roku dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 roku dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    3 czerwca 2014, 11:22 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj