Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 49 takich materiałów
    Targi ami 2014 #2 –
    5 czerwca 2014, 16:51 przez bury1996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    VW Golf GTI prosto z AMI – Nie jestem przekonany do Volkswagen'ów ale ten mi się podoba. Zdjęcie wykonane dzisiaj na targach motoryzacyjnych w Lipsku.
    Nie jestem przekonany do Volkswagen'ów ale ten mi się podoba. Zdjęcie wykonane dzisiaj na targach motoryzacyjnych w Lipsku.
    4 czerwca 2014, 19:06 przez Stawinks (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne [AMI LIPSK]

    Golf GTI Wolfsburg Edition – ma 380 KM i wbudowaną konsolę Playstation – Pod maską Golfa GTI Wolfsburg Edition znalazł się 2-litrowy silnik TSI z modelu Golf R2. Jednostka generuje teraz aż 380 KM i współpracuje z automatyczną skrzynią DSG. Moc przekazywana jest na przednią. Parametry samochodu nie zostały do końca ujawnione, ale warto dodać że 300-konny Golf R przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Konstruktorzy wyposażyli samochód także w nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej umożliwiający… regulację głośności pracy silnika.

Istotnym punktem programu jest system audio. Ten składa się z 11 głośników o łącznej mocy 2170 W. Wzmacniacz znalazł się w bagażniku i został efektownie podświetlony LED-ami. Nie zabrakło też konsoli Palystation podłączonej do 24-calowego telewizora LCD.
    Pod maską Golfa GTI Wolfsburg Edition znalazł się 2-litrowy silnik TSI z modelu Golf R2. Jednostka generuje teraz aż 380 KM i współpracuje z automatyczną skrzynią DSG. Moc przekazywana jest na przednią. Parametry samochodu nie zostały do końca ujawnione, ale warto dodać że 300-konny Golf R przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Konstruktorzy wyposażyli samochód także w nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej umożliwiający… regulację głośności pracy silnika.

    Istotnym punktem programu jest system audio. Ten składa się z 11 głośników o łącznej mocy 2170 W. Wzmacniacz znalazł się w bagażniku i został efektownie podświetlony LED-ami. Nie zabrakło też konsoli Palystation podłączonej do 24-calowego telewizora LCD.
    Citroen Ami 6 z 1966 roku –
    15 maja 2014, 21:56 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lambo z obstawą – Czyli stormtooper-ami z filmu Gwiezdne Wojny
    Czyli stormtooper-ami z filmu Gwiezdne Wojny
    27 lutego 2014, 18:47 przez Adam_Vader (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rysunek. DOHC VTEC – Samochodu nie muszę przedstawiać :D Rysunek wykonany ProMARKER'ami i kredkami. Więcej na https://www.facebook.com/konraddraw gdzie mozesz zamówić sobie rysunek np swojego auta, czy też znajomego
    Samochodu nie muszę przedstawiać :D Rysunek wykonany ProMARKER'ami i kredkami. Więcej na https://www.facebook.com/konraddraw gdzie mozesz zamówić sobie rysunek np swojego auta, czy też znajomego
    ZŁOMBOL - GIT Majonez – Czym jest ZŁOMBOL, raczej za specjalnie rozpisywać się nie trzeba. 
Swego rodzaju rajd, polegający na zakupie samochodu za przysłowiowe grosze, napakowanie go po dach darami dla potrzebujących i wyruszenie w świat - aby pomagać innym. 
Paczka świetnej grupy znajomych w samochodzie który nigdy nie wiadomo czy w ogóle dojedzie do miejsca docelowego - po prostu niezapominana przygoda. 

W tym roku ZŁOMBOL wyruszy do Hiszpanii. 

A czym jest GIT Majonez? To jedna z części ZŁOMBOLA. Właśnie taka paczka znajomych, moich znajomych. Proszę osobiście o wsparcie ich like'ami na ich FanPage, aby wiedzieli że jesteście z nimi! 
Oraz o udostępnienie gdzie się da, aby jak największe grono osób dowiedziało się czym jest ZŁOMBOL! 

Link w źródle.
    Czym jest ZŁOMBOL, raczej za specjalnie rozpisywać się nie trzeba.
    Swego rodzaju rajd, polegający na zakupie samochodu za przysłowiowe grosze, napakowanie go po dach darami dla potrzebujących i wyruszenie w świat - aby pomagać innym.
    Paczka świetnej grupy znajomych w samochodzie który nigdy nie wiadomo czy w ogóle dojedzie do miejsca docelowego - po prostu niezapominana przygoda.

    W tym roku ZŁOMBOL wyruszy do Hiszpanii.

    A czym jest GIT Majonez? To jedna z części ZŁOMBOLA. Właśnie taka paczka znajomych, moich znajomych. Proszę osobiście o wsparcie ich like'ami na ich FanPage, aby wiedzieli że jesteście z nimi!
    Oraz o udostępnienie gdzie się da, aby jak największe grono osób dowiedziało się czym jest ZŁOMBOL!

    Link w źródle.
    Filmik z ostatniego spotkania w tym roku, mam nadzieję że się spodoba. Za tydzień znów wyruszamy w Bieszczadzkie lasy, więc spodziewajcie się kolejnych filmów
    31 grudnia 2013, 19:08 przez oski34 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mit: Gwiazdki EURO NCAP – Ostatnio pewien PR-owiec pewnej bardzo poważnej firmy powiedział „chcesz kupić samochód XXX? On jest niebezpieczny! Ma tylko trzy gwiazdki!”. I wyglądał, jakby naprawdę w to wierzył. Oczywiście Euro NCAP wymyślił sobie świetną metodę zarabiania kasy, opracowując system „znormalizowanych” zderzeń i znormalizowanej metody oceniania. Z tym że jest to totalnie niewiarygodne i oderwane od rzeczywistości. Na bazie testów Euro NCAP możemy wyłącznie dowiedzieć się, jak samochód zachowa się, kiedy z prędkością 64 km/h uderzy w odkształcalną przeszkodę 40%-ami powierzchni przodu. Albo jak zachowa się, kiedy najedzie na niego z boku specjalny zderzeniowy „fantom”. Ma to tyle wspólnego z realnym ruchem drogowym co jakby na podstawie tego, że aspiryna wyleczyła kogoś z przeziębienia, uznać ją za lekarstwo na wszystkie choroby. Przecież i to choroba, i tamto choroba. I to wypadek, i tamto wypadek. Można byłoby powiedzieć cokolwiek o bezpieczeństwie danego modelu w momencie, kiedy poddano by go wszystkim możliwym scenariuszom wypadków ze wszystkimi możliwymi prędkościami. Istnieje znacznie bardziej wiarygodny sposób oceniania bezpieczeństwa aut: trzeba upublicznić statystyki śmiertelnych wypadków i wtedy okazałoby się, że więcej osób ginie w BMW 3 niż w Seicento. Największym kuriozum Euro NCAP jest jednak to, że sposób przyznawania gwiazdek pozwolił producentom samochodów wypracować metody takiego budowania aut, żeby dobrze wypadały w testach i wskutek tego mamy czterogwiazdkowego Range Rovera i pięciogwiazdkowe Renault Clio. Czyli Clio jest bezpieczniejsze niż Range Rover. A mimo to jakoś, gdybym chciał się już zderzyć, to wybrałbym jednak bardziej Range’a, Gelendę albo Land Cruisera V8, a nie Clio. NO ALE TE GWIAZDKI PRZECIEŻ, ONI SO TAKIE WAŻNE!
    Ostatnio pewien PR-owiec pewnej bardzo poważnej firmy powiedział „chcesz kupić samochód XXX? On jest niebezpieczny! Ma tylko trzy gwiazdki!”. I wyglądał, jakby naprawdę w to wierzył. Oczywiście Euro NCAP wymyślił sobie świetną metodę zarabiania kasy, opracowując system „znormalizowanych” zderzeń i znormalizowanej metody oceniania. Z tym że jest to totalnie niewiarygodne i oderwane od rzeczywistości. Na bazie testów Euro NCAP możemy wyłącznie dowiedzieć się, jak samochód zachowa się, kiedy z prędkością 64 km/h uderzy w odkształcalną przeszkodę 40%-ami powierzchni przodu. Albo jak zachowa się, kiedy najedzie na niego z boku specjalny zderzeniowy „fantom”. Ma to tyle wspólnego z realnym ruchem drogowym co jakby na podstawie tego, że aspiryna wyleczyła kogoś z przeziębienia, uznać ją za lekarstwo na wszystkie choroby. Przecież i to choroba, i tamto choroba. I to wypadek, i tamto wypadek. Można byłoby powiedzieć cokolwiek o bezpieczeństwie danego modelu w momencie, kiedy poddano by go wszystkim możliwym scenariuszom wypadków ze wszystkimi możliwymi prędkościami. Istnieje znacznie bardziej wiarygodny sposób oceniania bezpieczeństwa aut: trzeba upublicznić statystyki śmiertelnych wypadków i wtedy okazałoby się, że więcej osób ginie w BMW 3 niż w Seicento. Największym kuriozum Euro NCAP jest jednak to, że sposób przyznawania gwiazdek pozwolił producentom samochodów wypracować metody takiego budowania aut, żeby dobrze wypadały w testach i wskutek tego mamy czterogwiazdkowego Range Rovera i pięciogwiazdkowe Renault Clio. Czyli Clio jest bezpieczniejsze niż Range Rover. A mimo to jakoś, gdybym chciał się już zderzyć, to wybrałbym jednak bardziej Range’a, Gelendę albo Land Cruisera V8, a nie Clio. NO ALE TE GWIAZDKI PRZECIEŻ, ONI SO TAKIE WAŻNE!
    Citroen AMI 8 napotkany na niemieckim Autobahnie –
    10 grudnia 2013, 9:46 przez renaultsafrane (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne