Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 61 takich materiałów
    Dlatego kocham amerykańską motoryzację
    8 sierpnia 2014, 1:22 przez avenged7fold (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ferrari SP America – Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
-SP1 oparty na F430
-P540 Superfast Aperta oparty na 599
-612 GTS Pavesi oparty na 599
-Superamerica 45 oparty na 599
-SP12 EC oparty na 458
-SP Arya oparty na 599
-SP FFX oparty na FF
    Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

    Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

    Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
    -SP1 oparty na F430
    -P540 Superfast Aperta oparty na 599
    -612 GTS Pavesi oparty na 599
    -Superamerica 45 oparty na 599
    -SP12 EC oparty na 458
    -SP Arya oparty na 599
    -SP FFX oparty na FF
    Jeśli pamiętacie Ken Block miał wypadek podczas Rally America w październiku 2013.
    18 lutego 2014, 16:21 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jak wszyscy dobrze wiedzą w latach 1970-1990 na Polskich polach królowały głównie Bizony i Ursusy. Prawie każde pole było koszone kombajnem marki Bizon. Te właśnie maszyny zrewolucjonizowały Polski Przemysł Rolniczy z Ursusem na czele. Największy z Bizonów. Bizon Gigant Z060-83, był największym kombajnem produkowanym na świecie w tamtych czasach. Wydajność około 2,5ha na godzinę, napęd hydrostatyczny i wiele innnych udogodnień posiadał ten kombajn. Jego wydajności nie dorównywały kombajny Z056 i Z058 razem wzięte. Na filmie znajdziemy także Bizony Z050 z hederem 5,2m, Bizona America (Z055). Wielu pomyśli, America. Ciekawe dlaczego. Ano dlatego że Bizony szły także do Ameryki. Nie wiele bo około 220 sztuk ale zawsze coś.

    I zapraszam na film z udziałem tych oto pięknych maszyn.
    27 listopada 2013, 18:10 przez Mireniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ken Block wraz ze swoim pilotem mieli poważny wypadek na "rally of america"
    24 października 2013, 19:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    adrenalinemotosport

    America – HDR
    HDR
    31 sierpnia 2013, 22:11 przez Danio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 342 America –
    10 sierpnia 2013, 22:31 przez Ronisol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Prelude & Mazda RX-7 – Samochody zmodyfikowane do wyścigów SCCA (Sports Car Club of America).
    Samochody zmodyfikowane do wyścigów SCCA (Sports Car Club of America).
    OPEL Corsa – Niby taka zwykła dla nas Corsa... A wiecie, że w różnych regionach świata nazywają ją inaczej? Proszę, tutaj macie nazwy z innych kultur.

Europe: Opel Corsa
UK: Vauxhall Corsa
Latin America: Opel Corsa / Chevrolet Corsa
Mexico: Chevrolet Chevy
Middle East: Chevrolet Barina
Australia: Holden Barina
Asia: Chevrolet Corsa / Chevrolet Sail / Opel Corsa Sail
China: Buick Sail S-RV / Chevrolet Sail S.RV 
Japan: Opel Vita
    Niby taka zwykła dla nas Corsa... A wiecie, że w różnych regionach świata nazywają ją inaczej? Proszę, tutaj macie nazwy z innych kultur.

    Europe: Opel Corsa
    UK: Vauxhall Corsa
    Latin America: Opel Corsa / Chevrolet Corsa
    Mexico: Chevrolet Chevy
    Middle East: Chevrolet Barina
    Australia: Holden Barina
    Asia: Chevrolet Corsa / Chevrolet Sail / Opel Corsa Sail
    China: Buick Sail S-RV / Chevrolet Sail S.RV
    Japan: Opel Vita
    10 lipca 2012, 22:31 przez KogucikKCKasia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger – Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory  przekraczające 400 KM.

Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

    Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

    Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory przekraczające 400 KM.

    Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

    Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

    Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

    Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

    Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    12 kwietnia 2012, 15:15 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj