Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Dwie sportowe Toyoty – Celica GT i Corolla AE86, gdy wjechały do salonów, reprezentowały tzw. klasę podstawową sportowych samochodów i w tej roli spełniały się doskonale. Napęd na tył, wysokoobrotowy silnik, prosty ale przykuwający oko design, solidny potencjał mechaniczny, częste wykorzystywanie ich przez właścicieli do wyścigów różnego kalibru itp., to wszystko uformowało ich zachęcający, sportowy wizerunek. Chociaż oba samochody są już klasykami, to mimo wszystko w krajach gdzie ich sprzedaż była najwyższa, nadal można je spotkać w trakcie upalania na torach wyścigowych.

Po kliknięciu w adres poniżej, wersja w rozdzielczości 5184x3456.
    Celica GT i Corolla AE86, gdy wjechały do salonów, reprezentowały tzw. klasę podstawową sportowych samochodów i w tej roli spełniały się doskonale. Napęd na tył, wysokoobrotowy silnik, prosty ale przykuwający oko design, solidny potencjał mechaniczny, częste wykorzystywanie ich przez właścicieli do wyścigów różnego kalibru itp., to wszystko uformowało ich zachęcający, sportowy wizerunek. Chociaż oba samochody są już klasykami, to mimo wszystko w krajach gdzie ich sprzedaż była najwyższa, nadal można je spotkać w trakcie upalania na torach wyścigowych.

    Po kliknięciu w adres poniżej, wersja w rozdzielczości 5184x3456.
    Toyota Celica I (A20/30) –
    9 czerwca 2014, 11:28 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica A20 &  Nissan Skyline C10 –
    2 czerwca 2014, 15:22 przez Automaniak98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica GT A20 –
    11 maja 2014, 15:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica I (A20/30) –
    5 maja 2014, 13:30 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica I (A20/30) –
    17 marca 2014, 15:22 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica A20 A30 –
    7 marca 2014, 14:19 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj