Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 116 takich materiałów
    Z cyklu: "jak wszyscy to i ja" Moja VW Bora V5 – Oto kila faktów o mojej Borce: Rocznik '99,wersja Highline, 2.3 litra, pięć cylindrów, 110KW/150KM, kod silnika AGZ, czterostopniowy automat AG4 01M(przeprogramowany sterownik), fabryczne felgi 16" Le Castellet, opony 205/55, podgrzewane lusterka, czujnik deszczu, MFA, climatronic.
Auto jest dosyć zwinne, lubi szybką jazdę autostradową połyka kilometry w zawrotnym tempie. Na wiosnę doczeka się pełnej renowacji lakieru i być może nowych felg 17/18".
    Oto kila faktów o mojej Borce: Rocznik '99,wersja Highline, 2.3 litra, pięć cylindrów, 110KW/150KM, kod silnika AGZ, czterostopniowy automat AG4 01M(przeprogramowany sterownik), fabryczne felgi 16" Le Castellet, opony 205/55, podgrzewane lusterka, czujnik deszczu, MFA, climatronic.
    Auto jest dosyć zwinne, lubi szybką jazdę autostradową połyka kilometry w zawrotnym tempie. Na wiosnę doczeka się pełnej renowacji lakieru i być może nowych felg 17/18".
    27 marca 2015, 12:24 przez ~Rafal9027 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    2.0 Turbo b205r – Czysta komora silnika mojego Saaba 9-3 99'.
Silnik B205R, delikatnie podkręcony.
    Czysta komora silnika mojego Saaba 9-3 99'.
    Silnik B205R, delikatnie podkręcony.
    16 marca 2015, 19:34 przez Kolat (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Subaru Impreza 1998 – Subaru Impreza WRX Type RA STI to topowa odmiana kultowej rajdówki. Oferowała najmocniejszy dostępny silnik, krótkie przełożenia skrzyni biegów, lekką karoserię z minimalną izolacją akustyczną i DCCD – aktywny dyferencjał, co już w cywilnej wersji dawało niemal wyczynowe wrażenia. Subaru Impreza 555 Limited – to limitowana seria, numerowana i wyprodukowana w ilości zaledwie 555 sztuk na przełomie 1998 i 99 roku.
    Subaru Impreza WRX Type RA STI to topowa odmiana kultowej rajdówki. Oferowała najmocniejszy dostępny silnik, krótkie przełożenia skrzyni biegów, lekką karoserię z minimalną izolacją akustyczną i DCCD – aktywny dyferencjał, co już w cywilnej wersji dawało niemal wyczynowe wrażenia. Subaru Impreza 555 Limited – to limitowana seria, numerowana i wyprodukowana w ilości zaledwie 555 sztuk na przełomie 1998 i 99 roku.
    VW GOLF GTI – Pierwszy przegląd w kraju. Golf IV GTI 1.8T 150KM '99. Kupiony od pierwszego właściciela ze Szwajcarii z przebiegiem 168 tys. Pan na przeglądzie zapytany w jakim stanie jego zdaniem jest auto - "Idealny".
    Pierwszy przegląd w kraju. Golf IV GTI 1.8T 150KM '99. Kupiony od pierwszego właściciela ze Szwajcarii z przebiegiem 168 tys. Pan na przeglądzie zapytany w jakim stanie jego zdaniem jest auto - "Idealny".
    24 lutego 2015, 22:01 przez Pepil92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Ford Ranger '99 – Moje malenstwo. 3.0 V6
    Moje malenstwo. 3.0 V6
    24 lutego 2015, 6:54 przez elpolako (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    wlasne

    Materiały na głównej i prawdziwe serce motokillera – Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie. 
Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety. 
Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie. 

I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni. 

Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady.  Że to już nie jest to.


Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum! 

Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

Także fani klasyków mają swój kącik: 
http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło. 
http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza. 

A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

    Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie.
    Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety.
    Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie.

    I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni.

    Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

    Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady. Że to już nie jest to.


    Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum!

    Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

    Także fani klasyków mają swój kącik:
    http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

    Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
    http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

    Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
    http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

    Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
    http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

    Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

    Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
    http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

    A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło.
    http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


    Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza.

    A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    24 lutego 2015, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (47)
    Źródło:

    Własne

    Peel P50 – Ma 134 cm długości, 132 cm wysokości i 99 cm szerokości i ważył tylko 59 kg. Peel P50 posiada trzy koła i jedno przednie światło. Jego mały silnik o pojemności 49 cm³ pozwala osiągnąć mu prędkość 61 km/h. Figuruje w Księdze rekordów Guinnessa jako najmniejszy produkowany komercyjnie samochód.
    Ma 134 cm długości, 132 cm wysokości i 99 cm szerokości i ważył tylko 59 kg. Peel P50 posiada trzy koła i jedno przednie światło. Jego mały silnik o pojemności 49 cm³ pozwala osiągnąć mu prędkość 61 km/h. Figuruje w Księdze rekordów Guinnessa jako najmniejszy produkowany komercyjnie samochód.
    15 stycznia 2015, 12:21 przez Linox (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 99 Turbo – Rocznik 1979. Saab 99 Turbo był pierwszym ogólnie dostępnym i popularnym samochodem wyposażonym w turbosprężarkę.
    Rocznik 1979. Saab 99 Turbo był pierwszym ogólnie dostępnym i popularnym samochodem wyposażonym w turbosprężarkę.
    "Pasja zaczyna się tam ,gdzie kończy rozsądek" – Pomimo mrozu -7 z kolegą wzięliśmy się za montaż kratek nawiewu w Audi A4 B5 (97r) z nowszej wersji od 99". Było warto pomarznąć trochę, kratki dodają uroku i zawsze to jakiś OEM+.
    Pomimo mrozu -7 z kolegą wzięliśmy się za montaż kratek nawiewu w Audi A4 B5 (97r) z nowszej wersji od 99". Było warto pomarznąć trochę, kratki dodają uroku i zawsze to jakiś OEM+.
    10 stycznia 2015, 11:31 przez loki691 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własny

    Jak się tu trochę pojeździ to to przestaje być śmieszne. Oni zupełnie (tak w 99%, co pewnie kolega @Italianiec potwierdzi) nie ogarniają takich rzeczy jak kierunkowskazy i inne rodzaje świateł. Ale o dziwo mimo nieposzanowania żadnych przepisów, to jeździ się tu bezpieczniej (mniej wypadków, stłuczek - jak już to parkingowe bardziej przycierki) i bardziej miękko, bez większych spin itd.

    Każdemu kto będzie miał możliwość polecam "przygodę" jaką jest jeżdżenie po Italii. Szczególnie osobówką po mieście, choć i na autostradach/szybkiego ruchu dużo "ciekawostek" można zaobserwować. Wiele niewyobrażalnych dla nas rzeczy można tu zobaczyć - a wszystko za cichym przyzwoleniem mundurowych, którzy jeżdżą tak samo.
    3 stycznia 2015, 14:49 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne