Szukaj
Znalazłem 26 takich materiałów
Wczoraj (tj. 14.10.2015), około godziny 23 w Amsterdamie samochód został porwany przez uzbrojoną grupę mężczyzn. Jedne źródła podają, że kradzież miała miejsce podczas napadu na stację paliw. Obecny właściciel Audi - Douwe Leitner podobno dosłownie na moment opuścił szoferkę z włączonym silnikiem. Ten moment nieuwagi mieli wykorzystać złodzieje. Leitner po kradzieży auta w dalszym ciągu posiadał do niego pilot który trzymał w kieszeni, co oznacza, że złodzieje mogli korzystać z pojazdu do jego zgaszenia oraz do ostatniej kropli paliwa w baku. Z instagrama znanego sportowca, możemy dowiedzieć się, że krótko po napadzie samochód został spalony na jednym z parkingów w miejscowości Zaandam. Miejsce zostało zabezpieczone przez policję o godzinie 3:30 rano.
Strasznie szkoda tego Audi... Ale właściciel trochę ze swojej winy stracił auto, bo gdyby nie zostawił jej z włączonym silnikiem zapewne nie doszło by do tego.
3,6 l twin-turbo DOHC 24v – 377 KM 277 kW, 6 biegowy manual
0-100 km/h - 5,3 s (dla porównania Ferrari Testarossa 5,3s, BMW M5 E34 6,3s)
Lotus Omega – Zbudowany przez Lotusa w oparciu o model Opel Omega A. Był oficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1990–1996 roku, kiedy ten tytuł przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu W210.
Produkowany był tylko w jednym kolorze "Imperial Green" – bardzo ciemnym zielonym, który przy prawie dowolnym kącie patrzenia wydawał się być czarny. W Polsce często określa się ten kolor "metaliczno-butelkowym"
Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton, łącznie 950 sztuk
Więcej info
http://www.furious.pl/index.php/felietony/120-panteon-slaw-lotus-omega-samochod-szatana
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Omega
Urodził się w Invercargill w Nowej Zelandii i przez wiele lat zajmował się modyfikacją motocykla Indian, pobił rekord świata prędkości w klasie poniżej 1000 cm³ w 1967 r. na gładkiej powierzchni wyschniętego dna jeziora Bonneville. W momencie ustanowienia rekordu Munro był w wieku 68 lat, a motocykl liczył sobie 47 lat. Rekord prędkości do dziś nie został pobity.[1] Munro przygotowywał swój motocykl Indian Scout z 1920 r. w warunkach domowych przez szereg lat, stopniowo modyfikując silnik z początkowych 600 cm³ do 950 cm³. Produkował przy tym własnoręcznie elementy silnika takie jak tłoki, zawory, modyfikował też głowicę silnika, przenosząc zawory z boku cylindrów.[2] Motocykl Indian nosił nr 627, Munro był jego właścicielem od nowości, w momencie wypuszczenia z fabryki jego konstrukcja pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej zaledwie 89 km/h (55 mph).[3]
Powstał nawet o nim film :)
- Nowe Opony
- Olej przednie teleskopy + sprężyny + gumy
- Szlifowanie Cylindra
- Instalacja robiona od Nowa
- Nowe Filtry Powietrza
- Nowe Łożyska, Pierścienie
- Obudowa Prądnicy (Przerobiłem na Przerywacz)
I inne takie dodatki (Rozrutnik oleju, Regulacja Skrzyni, Cewki...)
Wszystko wyszło mnie przeszło 800 zł, ale uważam że to i tak mało. W Wrześniu Czeka go Wymiana Błotników i dodania wzmocnień ramy.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›