Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Polo 6n 1.8T – Takie tam 180 kucy w 950 kg autku
    Takie tam 180 kucy w 950 kg autku
    Demon predkości w Mini rozmiarach – Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było  koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Lotus Omega – Wiadomo, że są dwa w Polsce z 950 jakie powstały.
    Wiadomo, że są dwa w Polsce z 950 jakie powstały.
    Lotus Omega. Zapraszam do poznania tego wartego uwagi samochodu – Wrzucam bo to cudowne auto i bardzo rzadkie. 

3,6 l twin-turbo DOHC 24v – 377 KM 277 kW, 6 biegowy manual 
0-100 km/h - 5,3 s (dla porównania  Ferrari Testarossa 5,3s, BMW M5 E34 6,3s) 

Lotus Omega – Zbudowany przez Lotusa w oparciu o model Opel Omega A. Był oficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1990–1996 roku, kiedy ten tytuł przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu W210.

Produkowany był tylko w jednym kolorze "Imperial Green" – bardzo ciemnym zielonym, który przy prawie dowolnym kącie patrzenia wydawał się być czarny. W Polsce często określa się ten kolor "metaliczno-butelkowym"

Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton, łącznie 950 sztuk
 
Więcej info 
http://www.furious.pl/index.php/felietony/120-panteon-slaw-lotus-omega-samochod-szatana

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Omega
    Wrzucam bo to cudowne auto i bardzo rzadkie.

    3,6 l twin-turbo DOHC 24v – 377 KM 277 kW, 6 biegowy manual
    0-100 km/h - 5,3 s (dla porównania Ferrari Testarossa 5,3s, BMW M5 E34 6,3s)

    Lotus Omega – Zbudowany przez Lotusa w oparciu o model Opel Omega A. Był oficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1990–1996 roku, kiedy ten tytuł przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu W210.

    Produkowany był tylko w jednym kolorze "Imperial Green" – bardzo ciemnym zielonym, który przy prawie dowolnym kącie patrzenia wydawał się być czarny. W Polsce często określa się ten kolor "metaliczno-butelkowym"

    Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton, łącznie 950 sztuk

    Więcej info
    http://www.furious.pl/index.php/felietony/120-panteon-slaw-lotus-omega-samochod-szatana

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Omega
    Człowiek Legenda – Herbert James "Burt" Munro (ur. 25 marca 1899, zm. 6 stycznia 1978) – konstruktor, kierowca i motocyklowy rekordzista prędkości.

Urodził się w Invercargill w Nowej Zelandii i przez wiele lat zajmował się modyfikacją motocykla Indian, pobił rekord świata prędkości w klasie poniżej 1000 cm³ w 1967 r. na gładkiej powierzchni wyschniętego dna jeziora Bonneville. W momencie ustanowienia rekordu Munro był w wieku 68 lat, a motocykl liczył sobie 47 lat. Rekord prędkości do dziś nie został pobity.[1] Munro przygotowywał swój motocykl Indian Scout z 1920 r. w warunkach domowych przez szereg lat, stopniowo modyfikując silnik z początkowych 600 cm³ do 950 cm³. Produkował przy tym własnoręcznie elementy silnika takie jak tłoki, zawory, modyfikował też głowicę silnika, przenosząc zawory z boku cylindrów.[2] Motocykl Indian nosił nr 627, Munro był jego właścicielem od nowości, w momencie wypuszczenia z fabryki jego konstrukcja pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej zaledwie 89 km/h (55 mph).[3]


Powstał nawet o nim film :)
    Herbert James "Burt" Munro (ur. 25 marca 1899, zm. 6 stycznia 1978) – konstruktor, kierowca i motocyklowy rekordzista prędkości.

    Urodził się w Invercargill w Nowej Zelandii i przez wiele lat zajmował się modyfikacją motocykla Indian, pobił rekord świata prędkości w klasie poniżej 1000 cm³ w 1967 r. na gładkiej powierzchni wyschniętego dna jeziora Bonneville. W momencie ustanowienia rekordu Munro był w wieku 68 lat, a motocykl liczył sobie 47 lat. Rekord prędkości do dziś nie został pobity.[1] Munro przygotowywał swój motocykl Indian Scout z 1920 r. w warunkach domowych przez szereg lat, stopniowo modyfikując silnik z początkowych 600 cm³ do 950 cm³. Produkował przy tym własnoręcznie elementy silnika takie jak tłoki, zawory, modyfikował też głowicę silnika, przenosząc zawory z boku cylindrów.[2] Motocykl Indian nosił nr 627, Munro był jego właścicielem od nowości, w momencie wypuszczenia z fabryki jego konstrukcja pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej zaledwie 89 km/h (55 mph).[3]


    Powstał nawet o nim film :)
    7 lutego 2014, 19:27 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Class Axion 950 – Przecież motoryzacja to nie tylko samochody. Jest to najmocniejszy  produkowany ciągnik rolniczy o standardowym wyglądzie (z tyłu większe koła niż z przodu) który ma moc 410KM
    Przecież motoryzacja to nie tylko samochody. Jest to najmocniejszy produkowany ciągnik rolniczy o standardowym wyglądzie (z tyłu większe koła niż z przodu) który ma moc 410KM
    4 stycznia 2014, 16:20 przez adek1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    LaFerrari – 6.3 V12 DOHC 789 KM + silnik elektryczny 163 KM = 950 KM
    6.3 V12 DOHC 789 KM + silnik elektryczny 163 KM = 950 KM
    24 listopada 2013, 20:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Simson Enduro `90 – Witam, Przedstawiam tutaj mojego Simsona Enduro z 1990. Simsona kupiłem pod koniec Kwietnia tego roku. Był on zmasakrowany (Brak iskry, mała kompresja, 2 Biegi) Dałem 950 zł. Aktualnie Simson jest po wymianie: 
- Nowe Opony
- Olej przednie teleskopy + sprężyny + gumy
- Szlifowanie Cylindra 
- Instalacja robiona od Nowa 
- Nowe Filtry Powietrza
- Nowe Łożyska, Pierścienie
- Obudowa Prądnicy (Przerobiłem na Przerywacz) 
I inne takie dodatki (Rozrutnik oleju, Regulacja Skrzyni, Cewki...) 
Wszystko wyszło mnie przeszło 800 zł, ale uważam że to i tak mało. W Wrześniu Czeka go Wymiana Błotników i dodania wzmocnień ramy.
    Witam, Przedstawiam tutaj mojego Simsona Enduro z 1990. Simsona kupiłem pod koniec Kwietnia tego roku. Był on zmasakrowany (Brak iskry, mała kompresja, 2 Biegi) Dałem 950 zł. Aktualnie Simson jest po wymianie:
    - Nowe Opony
    - Olej przednie teleskopy + sprężyny + gumy
    - Szlifowanie Cylindra
    - Instalacja robiona od Nowa
    - Nowe Filtry Powietrza
    - Nowe Łożyska, Pierścienie
    - Obudowa Prądnicy (Przerobiłem na Przerywacz)
    I inne takie dodatki (Rozrutnik oleju, Regulacja Skrzyni, Cewki...)
    Wszystko wyszło mnie przeszło 800 zł, ale uważam że to i tak mało. W Wrześniu Czeka go Wymiana Błotników i dodania wzmocnień ramy.
    26 lipca 2013, 10:45 przez Matrix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)