Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Skoda 532 – Prototyp trzyosiowego autobusu stworzony przez firmę Škoda w 1938 roku. Umieszczony podłużnie za ostatnią osią czterosuwowy sześciocylindrowy rzędowy silnik OHV o pojemności 7983 cm³, generujący moc 79,4 kW (108 KM) napędzał koła obu tylnych osi. Pojazd rozpędzał się maksymalnie do 93 km/h. Średnie spalanie wynosiło 25 litrów na 100 km.
    Prototyp trzyosiowego autobusu stworzony przez firmę Škoda w 1938 roku. Umieszczony podłużnie za ostatnią osią czterosuwowy sześciocylindrowy rzędowy silnik OHV o pojemności 7983 cm³, generujący moc 79,4 kW (108 KM) napędzał koła obu tylnych osi. Pojazd rozpędzał się maksymalnie do 93 km/h. Średnie spalanie wynosiło 25 litrów na 100 km.
    28 lipca 2012, 20:31 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny Tuning Hondy Civic 93 – Komu się podoba klikać "jest moc"
    Komu się podoba klikać "jest moc"
    17 czerwca 2012, 13:20 przez ~DawiS | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Honda Civic 93 – Na boga jaki piękny jest ten samochód.
    Na boga jaki piękny jest ten samochód.
    13 czerwca 2012, 19:32 przez ~DawiS | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Panzerkampfwagen VI Tiger – Silnik	1 silnik gaźnikowy silnik widlasty (układ cylindrów V), 12-cylindrowy Maybach HL230 P45 o mocy 700 KM przy 3000 obr./min
Transmisja	mechaniczna
Poj. zb. paliwa	535 l
Pancerz	grubość: 25–110 mm
Długość	8,45 m (całkowita)
6,315 m (kadłuba)
Szerokość	3,705 m (na gąsienicach bojowych)
3,40 m (na gąsienicach transportowych)
Wysokość	2,93 m
Prześwit	0,43 m
Masa	56–57 tys. kg (bojowa)
Moc jedn.	12,3 KM/t
Najpopularniejszy czołg z działem 88 mm robił spustoszenie :)
    Silnik 1 silnik gaźnikowy silnik widlasty (układ cylindrów V), 12-cylindrowy Maybach HL230 P45 o mocy 700 KM przy 3000 obr./min
    Transmisja mechaniczna
    Poj. zb. paliwa 535 l
    Pancerz grubość: 25–110 mm
    Długość 8,45 m (całkowita)
    6,315 m (kadłuba)
    Szerokość 3,705 m (na gąsienicach bojowych)
    3,40 m (na gąsienicach transportowych)
    Wysokość 2,93 m
    Prześwit 0,43 m
    Masa 56–57 tys. kg (bojowa)
    Moc jedn. 12,3 KM/t
    Najpopularniejszy czołg z działem 88 mm robił spustoszenie :)
    20 maja 2012, 22:10 przez sarenka879 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Encyklopedia:Mikrus MR-300 – Mikrus MR-300 – polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk.

Dane techniczne

silnik umieszczony poprzecznie z tyłu napędza koła tylne:
silnik benzynowy, dwusuwowy, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem, umieszczony poprzecznie z tyłu
pojemność skokowa: 296 cm³
stopień sprężania: 6
średnica cylindra x skok tłoka: 58 x 56 [mm]
moc maks.: 14,5 KM (10,7 kW) przy 5100 obr./min
maksymalny moment obrotowy 19,6 Nm przy 3500 obr./min
gaźnik: Bing 1/26/54 lub Jikov 2926 lub Pegaz GM26
napęd:
dwutarczowe sprzęgło mokre na czopie wału korbowego
niesynchronizowana skrzynia biegów o przełożeniach I/II/III/IV/R: 3,96/2,21/1,32/0,93/3,34
przełożenie przekładni głównej: 2,26
instalacja elektryczna
dynamostarter 12V, 130/300W; typ LA2/12/1302R Bosch lub PR-1a ZWE Świdnica
akumulator 12V, 24Ah
nadwozie:samonośne,dwudrzwiowe,czteroosobowe
wymiary:długość: 3025 mm,szerokość: 1315 mm,wysokość: 1350 mm,rozstaw kół: 1025 mm,rozstaw osi: 1850 mm,pojemność bagażnika: 200 dm³,zbiornika paliwa: 27,5 dm³,rozmiar opon: 4,40 * 10,masa własna: 472 kg,ładowność: 228 kg
osiągi:
prędkość maksymalna: 90 km/h
średnica zawracania: 8 m
średnie zużycie paliwa: 5-5,8 (4-6) dm³/100 km
    Mikrus MR-300 – polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk.

    Dane techniczne

    silnik umieszczony poprzecznie z tyłu napędza koła tylne:
    silnik benzynowy, dwusuwowy, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem, umieszczony poprzecznie z tyłu
    pojemność skokowa: 296 cm³
    stopień sprężania: 6
    średnica cylindra x skok tłoka: 58 x 56 [mm]
    moc maks.: 14,5 KM (10,7 kW) przy 5100 obr./min
    maksymalny moment obrotowy 19,6 Nm przy 3500 obr./min
    gaźnik: Bing 1/26/54 lub Jikov 2926 lub Pegaz GM26
    napęd:
    dwutarczowe sprzęgło mokre na czopie wału korbowego
    niesynchronizowana skrzynia biegów o przełożeniach I/II/III/IV/R: 3,96/2,21/1,32/0,93/3,34
    przełożenie przekładni głównej: 2,26
    instalacja elektryczna
    dynamostarter 12V, 130/300W; typ LA2/12/1302R Bosch lub PR-1a ZWE Świdnica
    akumulator 12V, 24Ah
    nadwozie:samonośne,dwudrzwiowe,czteroosobowe
    wymiary:długość: 3025 mm,szerokość: 1315 mm,wysokość: 1350 mm,rozstaw kół: 1025 mm,rozstaw osi: 1850 mm,pojemność bagażnika: 200 dm³,zbiornika paliwa: 27,5 dm³,rozmiar opon: 4,40 * 10,masa własna: 472 kg,ładowność: 228 kg
    osiągi:
    prędkość maksymalna: 90 km/h
    średnica zawracania: 8 m
    średnie zużycie paliwa: 5-5,8 (4-6) dm³/100 km
    17 maja 2012, 22:43 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 – Dane Techniczne McLarena F1
Marka i model	McLaren F1
Lata produkcji: 1994-1998
Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
Stopień sprężania: 10,5 : 1
Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
i z niektórymi częściami z tytanu
Rozstaw osi: 2718 mm
Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    Dane Techniczne McLarena F1
    Marka i model McLaren F1
    Lata produkcji: 1994-1998
    Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
    Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
    4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
    Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
    Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
    Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
    Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
    Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
    Stopień sprężania: 10,5 : 1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
    1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
    Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
    i z niektórymi częściami z tytanu
    Rozstaw osi: 2718 mm
    Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
    Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    13 maja 2012, 21:17 przez Erysion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy licznik do driftu (konkurs) – Jak wam się podoba?

 Ta praca zdobyła trzecie miejsce w konkursie  93 punkty do chwili zakończenia konkursu.
    Jak wam się podoba?

    Ta praca zdobyła trzecie miejsce w konkursie 93 punkty do chwili zakończenia konkursu.
    11 kwietnia 2012, 20:16 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Saab 93 2L 210 KM – Saab 93 z 2L silnikiem o mocy 210 kucy, z 2006r idzie jak zły. Polecam wszystkim jako ciekawą alternatywę dla Audi A4 i aut tej klasy
    Saab 93 z 2L silnikiem o mocy 210 kucy, z 2006r idzie jak zły. Polecam wszystkim jako ciekawą alternatywę dla Audi A4 i aut tej klasy
    2 maja 2012, 13:18 przez Nowykorn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mitsubishi Galant GTO 1969 - 1973 KONKURS – Cudny Japoński klasyk
I generacja Mitsubishi Galant.sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1969–1976. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano silników R4 o pojemnościach 1,6 oraz 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów.
Silniki :
R4 1,6 l (1597 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 76,90 mm × 86,00 mm
Stopień sprężania: 9,5:1
Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 142 N•m przy 5000 obr/min

R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,5:1
Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 4200 obr/min

Osiągi 
0 - 100 km/h - nieznane
Prędkość maksymalna około 200 km/h
    Cudny Japoński klasyk
    I generacja Mitsubishi Galant.sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1969–1976. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano silników R4 o pojemnościach 1,6 oraz 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów.
    Silniki :
    R4 1,6 l (1597 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 76,90 mm × 86,00 mm
    Stopień sprężania: 9,5:1
    Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 142 N•m przy 5000 obr/min

    R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
    Stopień sprężania: 9,5:1
    Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6200 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 4200 obr/min

    Osiągi
    0 - 100 km/h - nieznane
    Prędkość maksymalna około 200 km/h
    19 kwietnia 2012, 15:45 przez k9wolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen Numero 9 – Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

Mnie się bardzo podoba :D
    Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

    W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


    Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

    Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


    Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

    Mnie się bardzo podoba :D
    13 kwietnia 2012, 15:07 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj