Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Saab 93 TurboX –
    11 września 2015, 15:06 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Myślę, że znalezisko dość nietypowe. Łada Riva 1600 SLX. Eksport na Anglię 1988 rok.
    Kierownica po prawej stronie i bogatsze wyposażenie. Z relacji właściciela stoi pod domem już 20 lat, co by się zgadzało, ponieważ podatek drogowy ostatni raz opłacony był w 1996 roku.
    Ruska stal nie przetrwała próby czasu. Mimo tragicznego wyglądu, właściciel z sentymentu nie chce się jej pozbyć. Lada jest z nim od nowości kupiona w Irlandii. W swojej karierze w 93 roku odwiedziła Polskę i Rosję.
    Odważny gość, zdecydować się pokonać tyle tysięcy kilometrów takim sprzętem. Miłego oglądania. Pozdrawiam
    1 sierpnia 2015, 15:17 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciekawa rejestracja – SAAB 93 Cabrio z Brytyjskimi blachami. Spotkane w Koronowie.
    SAAB 93 Cabrio z Brytyjskimi blachami. Spotkane w Koronowie.
    Mercedes-Benz W124 500E 1992 – Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami.
    Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami.
    Passek B3 – Wrzucam nie modowane zdjęcie.

Może krótko opowiem o autku:
VW PASSAT B3 1.9D 93'
Dostałem samochód na 18-ste urodziny jest moim oczkiem w głowie posiada bardzo ekonomiczny silnik jakim jest 1.9D bez turbiny o mocy szalejących 68 koni. Sprawuje się bardzo dobrze.
Plany jakie sobie postawiłem, mam nadzieje że zrealizuje i powstanie z autka prawdziwy rarytas.
    Wrzucam nie modowane zdjęcie.

    Może krótko opowiem o autku:
    VW PASSAT B3 1.9D 93'
    Dostałem samochód na 18-ste urodziny jest moim oczkiem w głowie posiada bardzo ekonomiczny silnik jakim jest 1.9D bez turbiny o mocy szalejących 68 koni. Sprawuje się bardzo dobrze.
    Plany jakie sobie postawiłem, mam nadzieje że zrealizuje i powstanie z autka prawdziwy rarytas.
    Najnowszy nabytek Mazda 6 – Jak wam się podoba w tym kolorze? Czy "standardowy" czerwony ładniejszy?
    Jak wam się podoba w tym kolorze? Czy "standardowy" czerwony ładniejszy?
    Saab 93 Aero –
    11 kwietnia 2015, 22:31 przez pietras5619 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    SAAB and BMW – przygody były, Saab do takich terenów się nie nadaje.
    Przygody były, Saab do takich terenów się nie nadaje.